Skocz do zawartości




Audi A6 c4 2,5 TDI


47 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   molni89


  • Postów: 365
  • Na forum od: 28 paź 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie

Napisano 11 kwietnia 2009 - 16:21

Witam, chciałbym zaprezentować wam mój obecny dupowóz. Po sprzedaży 190 klik trzeba było kupić coś, co sprawdzało by sie w długich trasach. Wybór padł na Audi A6 z 1995 roku z rzędowym silnikiem 2,5 TDI oraz skrzynią manualną 5- biegową. Katalogowa moc auta to 115 koni i 280 nm.

Wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy :ok:
-ABS
-2x Air bag
-fabryczny immobiliser
-8 głośników z orgi radiem panasonic
-szyby atermiczne
-centralny zamek
-elektryczne szyby
-elektryczny szyberdach otwierany w dwóch płaszczyznach
-elektryczna roleta na tylną szybę
-elektryczne lusterka podgrzewane
-klimatyzacja (klimatronic)
-elektrycznie regulowane wysokości świateł
-halogeny
-reflektory soczewkowe
-2x podświetlane lusterka w osłonie przeciwsłonecznej
-drewno
-skórzana tapicerka od audi v8 (tymczasowo, w planach skóry recaro od s6)
-podgrzewane fotele x4 jeszcze nie podłączone niestety muszę uporać się z elektryką ;)
-siatki na gazety
-dodatkowe lampki tzw. do czytania
-2x podłokietnik (przedni z miejscem na telefon, tylny z dwoma schowkami)
-rękaw na narty
-kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
-trzy dodatkowe zegary oraz orgi. ringi

-felgi 16 calowe z oponami dunlop 205/55 od A6 C5

Oczywiście wszystko w aucie działa ;)
Plany są ;-) , ale będą to raczej kosmetyczne poprawki + doposażenie auta
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika


Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika


Dołączona grafika
Proszę o komentarze ;-)



#2 Offline   Janwno


  • Postów: 373
  • Na forum od: 17 lut 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 kwietnia 2009 - 18:12

molni89, bardzo fajny dupowozik, z przyjemnym wypasem :) Podoba mi się że, nie ma żadnych tuningowych udziwnień, bo coraz trudniej znaleźć auta klasy Mercedesa, Audi czy BMW z lat 90 o seryjnym wyglądzie :D Szkoda, że nie wrzuciłeś zdjęć wnętrza... Silnik też bardzo fajny, szkoda że w :mrgreen: 124 nie montowali diesli o takim stosunku mocy/momentu obrotowego do spalania.. a tak właściwie to silnik nie powinien mieć 140 koni? Ja na co dzień jeżdżę Volvo też z 1995 roku i tam silnik 2.5 TDI(chyba taki sam jak u Ciebie, bo produkcji VW/Audi) ma właśnie 140 koni :star:

#3 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 11 kwietnia 2009 - 18:34

115 to miały rzędowe 5tki z audi 100 C4 - tutaj już powinien być ten nowszy silnik :mrgreen:

#4 Offline   FilipW


  • Postów: 1 372
  • Na forum od: 30 lip 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w201 2.0D 1988r
  • Inne auto:Audi 100 c4 2.8

Napisano 11 kwietnia 2009 - 19:00

Przed zakupem mojej :mrgreen: moglem kupic c4 kombi z 1994 roku z tym silnikiem - 2.5tdi 140KM - Boze, jak to rwalo sie do przodu to az sie dziwilem. I dzis w sumie (teraz zgrzesze) zaluje, ze go nie kupilem - totalny wypas. Mial chyba wszystko poza skora (siedzenia z podparciem ud, pelna elektryka). A juz klima 2 strefowa - bajka...Ehh wspomnienia mi sie wlaczyly :star:

#5 Offline   Boss


  • Postów: 2 865
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Charleroi, Belgia
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E46 318 Ci Coupe

Napisano 11 kwietnia 2009 - 19:06

Świetne auto. Udany silnik. Po tym modelu montowali już V6 z którymi jest masa problemów.
Gdybym teraz kupował auto i trafiłby się taki zadbany - brałbym od razu.
molni89, napinacz paska klinowego ok? Nie rzęzi? :mrgreen:

#6 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 11 kwietnia 2009 - 19:14

Boss, w tej V6 żeby wymienić pasek rozrządu trzeba demontować cały przód auta :mrgreen:

#7 Offline   FilipW


  • Postów: 1 372
  • Na forum od: 30 lip 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w201 2.0D 1988r
  • Inne auto:Audi 100 c4 2.8

Napisano 11 kwietnia 2009 - 19:20

No i ja wlasnie pomylilem opinie na temat tego 2.5 i tego v6 i dlatego zrezygnowalem z kupna :mrgreen: Myslalem, ze wlasnie to TDi sprawia problemy i jest kosztowne...

#8 Offline   molni89


  • Postów: 365
  • Na forum od: 28 paź 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie

Napisano 11 kwietnia 2009 - 20:17

Cytat

Podoba mi się że, nie ma żadnych tuningowych udziwnień, bo coraz trudniej znaleźć auta klasy Mercedesa, Audi czy BMW z lat 90 o seryjnym wyglądzie :)

na pewno w tym aucie niczego takiego nie będzie to nie w moim stylu ;-)

Cytat

a tak właściwie to silnik nie powinien mieć 140 koni?

Cytat

115 to miały rzędowe 5tki z audi 100 C4 - tutaj już powinien być ten nowszy silnik :mrgreen:

Biały masz po częsci rację 115 konne były w 100. W A6 były montowane dwa silnki o oznaczeniach ael (140 km) i aat (115). Ten drugi właśnie jest w tym aucie ;-) PODOBNO ten słabszy jest żywotniejszy o 140 konnego ale ile w tym prawdy jest tego nie wiem

Cytat

Boss, w tej V6 żeby wymienić pasek rozrządu trzeba demontować cały przód auta :star:

W tym też trzeba bo jest bardzo mało miejsca :D

Cytat

Myslalem, ze wlasnie to TDi sprawia problemy i jest kosztowne...

w tych autach były tylko rzędówki i są bez obsługowe. Te silniki z dużym powodzeniem jeżdzą w vw t4 i występowały w różnych wariantach mocy oraz są podatne na chip tuning

Fotki wnętrza i silnika dodam na dniach bo święta są i jest dużo wolnego czasu :-P

Jeśli macie jakieś pytania do tego modelu to smiało walcie, mój brat takim smigał przez 3 lata i to własnie przez niego kupiłem to auto ;-)

Dzięki wielkie za opinie

#9 Offline   Janwno


  • Postów: 373
  • Na forum od: 17 lut 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 kwietnia 2009 - 20:26

molni89, a czerwoną literkę w TDI, to już tak fabrycznie oznaczali, czy to własna inwencja? ;-)
A jeżeli chodzi o chip tuning o którym wspomniałeś, to u siebie coś kombinowałeś z chipem?

#10 Offline   Boss


  • Postów: 2 865
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Charleroi, Belgia
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E46 318 Ci Coupe

Napisano 11 kwietnia 2009 - 20:33

molni89 napisał:

Te silniki z dużym powodzeniem jeżdzą w vw t4
Zgadza się. Rzędowe piątki są bezobsługowe, różne moce - do 151 KM w silniku AXG z T4.
Nawet nie wiedziałem że pierwsze A6 robili z takim wypasem








Podobne tematy Zwiń