Skocz do zawartości




- - - - -

w140 pompowane fotele


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   kamamer2000


  • Postów: 114
  • Na forum od: 24 kwi 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 s320 95 rok
  • Trzeci Mercedes:w210 e220 cdi 2002 rok

Napisano 10 lipca 2009 - 20:54

mam problem przestało mi działać pompowanie foteli. co się mogło stać?



#2 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 lipca 2009 - 21:05

Powodow moze byc wiele. Trzeba metodycznie sprawdzac uklad. Zacznij od najprostrzych. Inne urzadzenia sterowane cisnieniem/podcisnieniem dzialaja?

#3 Offline   kamamer2000


  • Postów: 114
  • Na forum od: 24 kwi 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 s320 95 rok
  • Trzeci Mercedes:w210 e220 cdi 2002 rok

Napisano 10 lipca 2009 - 21:26

wszystko działa oprócz tych foteli

#4 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 lipca 2009 - 21:32

Piszesz, ze oba nie dzialaja...
Gdyby byl problem z jednym to zaczalbym od sprawdzenia sterowania przy fotelu. Pozniej "szedlbym" po przewodzie cisnieniowym...

Jezli jednak oba padly to trzeba od razu szukac na glownej arterii, pomiedzy fotelami a pompka.

#5 Offline   kamamer2000


  • Postów: 114
  • Na forum od: 24 kwi 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 s320 95 rok
  • Trzeci Mercedes:w210 e220 cdi 2002 rok

Napisano 10 lipca 2009 - 21:37

a to ma jakiś bezpiecznik?

#6 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 11 lipca 2009 - 07:28

Moim zdaniem, jeżeli działa ci centralny i np opuszczanie zagłówków to znaczy że pompka jest dobra i bezpiecznik też. Należałoby zobaczyć czy się gdzieś nie odłączyły przewody, którymi płynie powietrze lub też jakiś przekaźnik od sterowania pompowaniem...

#7 Offline   jackie01


  • Postów: 3 694
  • Na forum od: 08 sty 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 lipca 2009 - 08:45

michal55yh napisał:

i np opuszczanie zagłówków

opuszczanie "bierze" podcisnienie z kolektora ssacego

#8 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 12 lipca 2009 - 08:17

jackie01 napisał:

opuszczanie "bierze" podcisnienie z kolektora ssacego

W W-140 jest z pompki centralnego.


Można na chwilę odłączyć zasilanie pompki (wyjęcie bezpiecznika, odpięcie klemy)
Jeżeli po tej operacji procesor w pompce się zresetuje i fotele przez jakiś czas będą sprawne - to będzie to świadczyć o jakiejś nieszczelności w układzie. Pompka jest tak zrobiona, że jak któryś obwód jest nieszczelny - to jego funkcje zostają wyłączone.

#9 Offline   jackie01


  • Postów: 3 694
  • Na forum od: 08 sty 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 lipca 2009 - 09:35

Gerri napisał:

W W-140 jest z pompki centralnego.

Dobrze wiedzieć :drive:

#10 Offline   kamamer2000


  • Postów: 114
  • Na forum od: 24 kwi 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 s320 95 rok
  • Trzeci Mercedes:w210 e220 cdi 2002 rok

Napisano 12 lipca 2009 - 19:50

który bezpiecznik za to odpowiada








Podobne tematy Zwiń