Witam serdecznie!
Jestem świeżym szczęśliwym posiadaczem mercedesa e190 1.8, rok produkcji 1990 z LPG
Problem zaczął się nagle właściwie...po prostu przestał odpalać. Po sprawdzeniu tego co do głowy przyszło doszło do pompki paliwa. Podłączona na krótko pracuje odpowiednio i samochód ładnie pracuje. Niestety po normalnym podłączeniu jest problem. Mechanik u którego stał samochód doradziła aby wymienić sterownik...tzn przełącznik gaz/benzyna. Po wymianie samochód ładnie odpalił... uradowany zostawiłem go aby się rozgrzał i pobiegłem po kurtkę... jednak jak chciałem wyjechać zgasł i problem powrócił...tzn pompka ponownie nie pracuje. Proszę o pomoc i wyrozumiałość... przeszukiwałem forum jednakże nie znalazłem podobnego problemu. Pozdrawiam gorąco.
0
[w201] Problem z pompką paliwa
Started by zales00, Dec 19 2009 16:14
5 replies to this topic
#1
Posted 19 December 2009 - 16:14
#2
Posted 19 December 2009 - 17:08
Sprawdź "zimne luty" w przekaźniku pompy (za akumulatorem)
#3
Posted 19 December 2009 - 17:09
Dzięki serdeczne za wskazówkę ) ! teraz w weekend zbiorę od fachowców pomysły i od poniedziałku działam...
#4
Posted 19 December 2009 - 17:14
Przekaźnik ma dwa styki oznaczone "30" oraz "87" - jak je zewrzesz drutem (przekaźnik może być wyjęty) to jest to samo, jakbyś pompę zasilił "na krótko" z akumulatora. Jeżeli problem nie leży w przekaźniku, to chyba najbardziej jest podejrzany układ odcinający zasilanie pompy w czasie jazdy na gazie.
#5
Posted 21 December 2009 - 17:15
Dzięki bardzo za rzeczową pomoc ! Dla takich porad istnienie tego typu for nabiera dużego sensu... dzięki raz jeszcze!
[ Dodano: Pon Gru 21, 2009 17:15 ]
Dzięki serdeczne za pomoc sprawa wygląda tak, że po zmostkowaniu w/w otworów samochód ładnie odpala...pracuje 10 min i znowu kaplica... podobnie jak po wymianie przełącznika gaz/benzyna.... 10 min i problem wraca. Co jeszcze mógłbym sprawdzić?
[ Dodano: Pon Gru 21, 2009 17:15 ]
Dzięki serdeczne za pomoc sprawa wygląda tak, że po zmostkowaniu w/w otworów samochód ładnie odpala...pracuje 10 min i znowu kaplica... podobnie jak po wymianie przełącznika gaz/benzyna.... 10 min i problem wraca. Co jeszcze mógłbym sprawdzić?
#6
Posted 02 December 2010 - 09:29
Dzięki wszystkim za pomoc Sprawca problemu nareszcie znaleziony...może komuś się przyda była to cewka. Oczywiście problem wyglądał na elektrykę i zmienione były kable i świece, a cewka wydawała się organoleptycznie w porządku. Iskra była bardzo dobra a sama cewka wizualnie wyglądała dobrze, nie miała przebić itp. Jednak podmiana na inną wyleczyła całkowicie samochód Teraz tylko regulacja wszystkiego co było przez to ruszone i oby...bezawaryjne kilometry ;-) Dzięki wszystkim za pomoc dzięki której zgłębiłem nieco mechanikę mercedesa Pozdrawiam serdecznie!
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
Pompa paliwa w124 om603 2,5td problem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Sylwek12321 |
|