tak instalacja lpg sekwencyjna założona 2dni temu
na lpg obroty są ok, pozostaje podszarpywanie podczas przyspieszania-najbardziej to czuć na benzynie, na zimnym silniku.
W sumie to mój 2 , poprzedni miał silnik 2.3 na mechanicznym wtrysku, zdecydowałem sie na 2.2 ze względu na LPG
5
184 replies to this topic
#21
Posted 20 November 2010 - 20:10
#22
Posted 20 November 2010 - 20:18
Masz coś skopane z emulacją wtrysków. Przy pracy na LPG są wyłączane i dlatego sypie ci błędami. Instalacja do poprawienia.
#23
Posted 20 November 2010 - 20:53
chodzi tu o poprawienie instalacji elek, silnika?, czy instalacji LPG? i o co chodzi z tą emulacją?
Diagnostyke "błyskową" robiłem przed założeniem LPG.
Jeszcze jedno- na listwie mam jeden reulator ciśnieniowy od czoła,i miejsce na drugi z tyłu, czy tak ma być, czy powinny być dwa.
Diagnostyke "błyskową" robiłem przed założeniem LPG.
Jeszcze jedno- na listwie mam jeden reulator ciśnieniowy od czoła,i miejsce na drugi z tyłu, czy tak ma być, czy powinny być dwa.
#24
Posted 20 November 2010 - 20:59
Skasuj błędy, odpal na benzynie, zgaś silnik, sprawdź czy nie ma błędów. Teoretycznie nie powinno ich być. Potem odpal, przełącz na gaz, zgaś i odczytaj błędy ponownie. Jak będą błędy wtryskiwaczy, skopana jest instalacja elektryczna LPG. Jedź na reklamacje, muszą Ci to poprawić.
#25
Posted 20 November 2010 - 21:39
OK. dzięki za pomoc
powalcze z tym w najbliższym czasie, i dam znać co mi wyszło.
powalcze z tym w najbliższym czasie, i dam znać co mi wyszło.
#26
Posted 22 November 2010 - 23:48
no i rozgrzebałem moją
Okazuje się że fachowa naprawa wiązki silnika to tylko głupie gadanie oszusta sprzedającego.
Wychodzi na to że mam poważny kłopot.
Obecnie zabrałem sie za wymiane kabli w wiązce silnika i pojawiły się dwa problemy:
1--Ktoś podłonczył nowymi kablami wtryski w taki sposób: odpowiednie kable od komputera do wtrysków(OK), ale pozostałe cztery podłonczone w "kupe" do przewodu który idzie od srebrnego przekażnika do przepływomierza.
2--kable od cewek zmieniane w taki sposób: po jednym od cewek do wtyczki na kolektorze(OK), drugie od cewek połączone razem pod śrubkę na lewym nadkolu tam gdzie jest przykręcony gruby czerwono-różowy przewód(oraz cztery kable wtrysków)
Czy jest dostępny schemat instalacji?, wiązke wyjełem i nie wiem czy sobie dam rade.
Okazuje się że fachowa naprawa wiązki silnika to tylko głupie gadanie oszusta sprzedającego.
Wychodzi na to że mam poważny kłopot.
Obecnie zabrałem sie za wymiane kabli w wiązce silnika i pojawiły się dwa problemy:
1--Ktoś podłonczył nowymi kablami wtryski w taki sposób: odpowiednie kable od komputera do wtrysków(OK), ale pozostałe cztery podłonczone w "kupe" do przewodu który idzie od srebrnego przekażnika do przepływomierza.
2--kable od cewek zmieniane w taki sposób: po jednym od cewek do wtyczki na kolektorze(OK), drugie od cewek połączone razem pod śrubkę na lewym nadkolu tam gdzie jest przykręcony gruby czerwono-różowy przewód(oraz cztery kable wtrysków)
Czy jest dostępny schemat instalacji?, wiązke wyjełem i nie wiem czy sobie dam rade.
#28
Posted 23 November 2010 - 16:20
Z tego co wiedzę na schemacie tak powinno być.
#29
Posted 23 November 2010 - 22:00
Wielkie dzęki za schemat
Faktycznie podłonczone było podobnie tyle że inne kolory kabli i na skróty.
Powoli wymieniam kable w wiązce-idzie całkiem dobrze.
W jednym z tematów przeczytałem, że na nierówną prace silnika na wolnych obrotach może mieć wpływ MAPsensor(czujnik pod kolektorem na bloku silnika)
Czy jest jakiś sposób na jego sprawdzenie? Teraz mam do niego dobry dostęp bo jak wyjmowałem wiązke to zdemontowałem kolektor.
Faktycznie podłonczone było podobnie tyle że inne kolory kabli i na skróty.
Powoli wymieniam kable w wiązce-idzie całkiem dobrze.
W jednym z tematów przeczytałem, że na nierówną prace silnika na wolnych obrotach może mieć wpływ MAPsensor(czujnik pod kolektorem na bloku silnika)
Czy jest jakiś sposób na jego sprawdzenie? Teraz mam do niego dobry dostęp bo jak wyjmowałem wiązke to zdemontowałem kolektor.
#30
Posted 24 November 2010 - 08:29
hub1 napisał:
W jednym z tematów przeczytałem, że na nierówną prace silnika na wolnych obrotach może mieć wpływ MAPsensor(czujnik pod kolektorem na bloku silnika)
Tylko ten znajduje się w silniku 2.0 a ty masz 2.2.
Na falowanie obrotów w 2.2 ma między innymi wpływ:
- przepustnica - wytarty potencjometr - rozkręcić czarną zaślepkę z boku i ocenić stan potencjometru i wiązki elektrycznej przepustnicy,
- uszkodzony przepływomierz,
- uszkodzona wiązka w "nierozbieralnej" wtyczce od przepływomierza, jak i cała wiązka, ale tu pojawia się więcej problemów,
- sonda lambda - przed wymianą sprawdzić na oscyloskopie,
Te elementy należy sprawdzić przed rozpoczęciem wymiany sprawnych części.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Pinned [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
||
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|