Witajcie wszyscy wraz i każde z osobna
Umyślała se żona zmianę auta, bo Golf nie ma wspomagania kółka, jest za wielki (!?), inne powody pomijam.
Wygrzebałem jej niedaleko mnie tytułowe jeździdło, rocznik '98, mało wytyrany, ładnie utrzymany, silnik 1,2 benzyna, bajery typu immobiliser, centralny zamek, elektryczne szyby...
Niestety, te autka są mi obce, choć francuzy mi się podobają- czy ktoś może mnie oświecić na temat tego wózka? Co go może zaboleć, co się częściej sypie, na co zwracać uwagę, jak z tą ekonomią faktycznie?
Pozdrawiam, V.
0
Renault Clio II- poradźcie coś :)
Started by vorlog, Nov 12 2011 20:01
2 replies to this topic
#1
Posted 12 November 2011 - 20:01
#2
Posted 12 November 2011 - 21:54
Siostra dosiada takie Clio II - jest w miarę zadowolona.
Co do ekonomii nie wypowiadam się bo nie pytałem, ale jeśli Ci zależy zapytam i napiszę.
Auto użytkuje ze cztery/pięć lat (nie pamiętam dokładnie) i tak:
- najbardziej newralgiczny element - sprężyny zawieszenia z tyłu. Łamią się końcówki u dołu sprężyny, po wymianie na nowe (dobrej jakości zamiennik) pojeździła kilka miesięcy i znowu połamane - a zazwyczaj jeździ sama lub z dzieckiem.
- przednie zawieszenie - sworznie wahacza, końcówki drążków, ale to chyba norma przy jeździe po naszych drogach
- zamki drzwi - łamią się plastikowe rączki w środku, zamki się zacinają
- u niej był jeszcze specyficzny problem - ciekło paliwo z baku z tego elementu u góry który mocuje pompę paliwa w baku - trzeba było wyciągać bak i trochę kombinować żeby to uszczelnić
- korozja - raczej niema
Chyba tyle.
Co do ekonomii nie wypowiadam się bo nie pytałem, ale jeśli Ci zależy zapytam i napiszę.
Auto użytkuje ze cztery/pięć lat (nie pamiętam dokładnie) i tak:
- najbardziej newralgiczny element - sprężyny zawieszenia z tyłu. Łamią się końcówki u dołu sprężyny, po wymianie na nowe (dobrej jakości zamiennik) pojeździła kilka miesięcy i znowu połamane - a zazwyczaj jeździ sama lub z dzieckiem.
- przednie zawieszenie - sworznie wahacza, końcówki drążków, ale to chyba norma przy jeździe po naszych drogach
- zamki drzwi - łamią się plastikowe rączki w środku, zamki się zacinają
- u niej był jeszcze specyficzny problem - ciekło paliwo z baku z tego elementu u góry który mocuje pompę paliwa w baku - trzeba było wyciągać bak i trochę kombinować żeby to uszczelnić
- korozja - raczej niema
Chyba tyle.
#3
Posted 12 November 2011 - 22:01
Czyli praktycznie niewielkie zagrożenie
Szczerze mówiąc najbardziej chodzi mi o silnik+skrzynka+sprzęgło i korozyjność (spód) bo reszta rzuca się w oczy jak się konkretnie popatrzeć.
Spalanie ponoć coś koło 7l na mieście...
V.
Szczerze mówiąc najbardziej chodzi mi o silnik+skrzynka+sprzęgło i korozyjność (spód) bo reszta rzuca się w oczy jak się konkretnie popatrzeć.
Spalanie ponoć coś koło 7l na mieście...
V.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Renault laguna 2 Grandtour |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | Wujek-Beton |
|
||
[W201] Dziwne dźwięki, skrzeczenie/piszczenie, coś z zawieszeniem? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
||
Przy skręcaniu w prawo coś cyka pod kierą jakby przekaźnik |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ERDOL |
|
||
Coś elektrycznego w drzwiach |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zywiol2 |
|
||
ktoś coś więcej wie o 190E Sportline DTM '92 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PLANETA |
|