Ależ Klata ,zgadzam się że ślad może zostać.Ale jak to wieszcz mówił 'myślenie nie boli' więc można toto tak wepchnąć że śladu nie będzie.Trzeba być ostrożnym.W 201 ,faktycznie trzeba wetknąć rękę pod deskę jak piszesz i wyczepić linkę(o ile jest oryginał).Tyle że ,jeżeli rączka jest taka jak moja to już nie ma miejsca na jakikolwiek ruch i wtedy taka wykrzywiona szprycha to jedyne wyjście.
W zasadzie przyrząd powinien być spłaszczony,można kupić oryginał,jest to narzędzie specjalne w cenie 15 euro za sztukę w sklepie (za szprychę ) .
0
(W201) Demontaż zegarów.
Started by Damian04, Dec 18 2011 10:59
68 replies to this topic
#11
Posted 18 December 2011 - 19:01
#12
Posted 19 December 2011 - 18:21
Ja napisałem, że trzeba zdjąć kierownice bo jeżeli robimy to pierwszy raz to jest najlepiej bo wszystko widzimy dokładnie i nie musimy mieć żadnej szprychy ani demontować nawiewów ani martwić się żeby czegoś nie połamać. No i najłatwiej je wyjąć bez kierownicy. Ale jak już to kiedyś robiliśmy to wiemy co gdzie i jak i jest nam już łatwiej
#13
Posted 20 December 2011 - 08:52
Kierownica fabrycznie jest przykręcona śrubą posmarowaną klejem, więc jak jej wczesniej nickt nie ruszał to sie więcej z nią namęczycie niż z zegarami
#14
Posted 21 December 2011 - 22:07
Ja w ostatnim tygodniu wyjmowałam 2 razy zegary sposobem na czuja i tak jak Klata to opisał tylko ,że 2min to na pewno nie są i rozmiar dłoni też ma znaczenie.Jednak wyjęcie to jeszcze ok ale założenie linki z powrotem nie sądzę ,żeby należało do najłatwiejszych i dodam ,że z demontowanie dolotu nawiewu bo to raczej zbędne .
Edited by misia, 21 December 2011 - 22:08.
#15
Posted 21 December 2011 - 22:34
ja nei wsadzę ręki jak nie wyjmę rury powietrza a linkę nakręcić to pryszcz w sumie. Dobrze wsadzić i nakręcić Ale dobrze Ci się udało
#16
Posted 09 May 2012 - 09:43
Mam pytanie :
Jakiego typu żarówki są używane do podświetlania zegarów ??
bo nigdzie nie mogę znaleść
Jakiego typu żarówki są używane do podświetlania zegarów ??
bo nigdzie nie mogę znaleść
#17
Posted 09 May 2012 - 13:13
W5W kolego
#18
Posted 09 May 2012 - 16:00
dzięki
#19
Posted 09 May 2012 - 16:17
W5W są zbyt mocne, powinny być W3W.
#20
Posted 09 May 2012 - 16:19
Ja mam W5W i nic mi nie palą
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Problem z podświetleniem zegarów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ksiumaxx |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|