Podepnę sie pod temat .
Witam. Panowie ja mam bardziej zapytanie niz usterke"chyba"
Opisze w taki sposób :
wkladam kluczyk,przekręcam w pozycji 1 , pózniej 2 -zapłon i 3 odpalam . Jak zgasnie lub zgasze i chcialbym ponownie odaplic musze wyciagnac całkiem kluczyk, gdy tego nei zrobie dojde do pozycji 2 czyli zapłon i przy probie odpalenia nic sie nie dzieje.
Czy to jest jakies zabezpieczenie , czy tak ma byc?
Z gory dzieki za podpowiedz.
Pozdr. Łukasz
1
25 replies to this topic
#11
Posted 05 April 2014 - 17:29
#12
Posted 05 April 2014 - 17:44
Wystarczy wrócić do 'zera' ponownie przekręcić i powinien kręcić rozrusznik.... bez wyciągania klucza cała operacja....
#13
Posted 05 April 2014 - 17:45
I we wszsytkich silnikach On jak i Pb ? bez roznicy?
U mnie jeszcze na 100% sprawdze ale wiem ze musiałem zawsze wyciagnac ze stacyjki az usłyszałem takie "jakby blokade kierownicy" i dopiero wtedy 1,2 i start
U mnie jeszcze na 100% sprawdze ale wiem ze musiałem zawsze wyciagnac ze stacyjki az usłyszałem takie "jakby blokade kierownicy" i dopiero wtedy 1,2 i start
Edited by wnusio87, 05 April 2014 - 17:49.
#14
Posted 05 April 2014 - 17:53
Prawidłowo działa to tak, że po przekręceniu kluczyka na rozruch i puszczeniu, następuje blokada tej pozycji. Aby ponownie jej "użyć" należy cofnąć kluczyk na pozycję "zero". Jest to zabezpieczenie przed uruchomieniem rozrusznika, gdy silnik pracuje.
#15
Posted 05 April 2014 - 17:55
Zaraz to jeszcze sprawdze z tym wyciagnieciem kluczyka czy potrzeba.
Dam znac.
Dam znac.
#16
Posted 05 April 2014 - 18:06
oryginalnie nie trzeba wyciągać kluczyka. Musisz mieć uszkodzoną stacyjkę. Jak przekręcisz na 0 to powinno działać odpalanie. Mój brat cioteczny miał ten sam problem w Oplu.
#18
Posted 05 April 2014 - 18:42
Sprawdzone . Faktycznie nie musze całkiem wyciągac kluczyka,
ale minimalnie musze kierownica ruszyc by kluczyk puscił z pozycji 0 na 1. Bo pózniej normalnie jest 1,2 i start
Czyli tak ma byc..
Podziękował za odp.
ale minimalnie musze kierownica ruszyc by kluczyk puscił z pozycji 0 na 1. Bo pózniej normalnie jest 1,2 i start
Czyli tak ma byc..
Podziękował za odp.
Edited by wnusio87, 05 April 2014 - 18:46.
#19
Posted 05 April 2014 - 18:47
Tak ma być - kolumna kierownicza napiera na bolec blokady. W kazdym samochodzie jest tak, że jak wyjmiesz kluczyk przy skręconych kołach, przekręcisz kierownicą i blokada zadziała, to potem trzeba będize przyłożyć nieco siły do kierownicy, żeby dało się przekręcić kluczyk. Jeśli wyjmiesz kluczyk na wyprostowanej kierownicy, powinien się potem przekręcić bez problemu.
#20
Posted 08 July 2015 - 18:47
Witam, pare dni temu zostawiłem autko na parkingu, wracam po ok godzinie, wkładam kluczyk, próbuje przekręcić i nic, kluczyk stoi w miejscu. Bawiłem się z nim dość długo, dzień później to samo, zapasowym tez bez skutecznie. Wiem, że takie tematy były na forum, ale wszelkie potencjalnie przydatne informacje są usunięte ze względu na zbyt dokładny opis ingerencji w stacyjkę Prosiłbym wiec, o jakies rady na PW. Pozdrawiam
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124 2.5d] Problemy z odpaleniem na ciepłym (stacyjka albo podciśnienie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RAF1 |
|
||
[W201] Lewarek ASB a stacyjka i pedał hamulca. Zależności. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W140] Zablokowana kierownica czy wyjechana stacyjka? |
Mercedes S, CL i SEC | Buleczka |
|
||
W124 Zablokowana Stacyjka Proszę o pomoc. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Tomiko |
|
||
[W201] zablokowana stacyjka - wymiana wkładu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | panczo12d |
|