Witam.
Silnik 2.5D OM602 87r.
NIestety borykam się z tym samym, silnik nie gaśnie ze stacyjki. Nie gaśnie ciepły czy zimny, po dodaniu gazu, po wyjęciu kluczyka. Sprawdzone już:
-pompa podciśnienia (od serwo ssie mocno)
-gaszak działa gdy zassam sam,
-po przekręceniu stacyjki na wyłącz dzwignia STOP wędruje w dół ale za mało żeby wygasić silnik.
-sprawdzony centralny zamek, też szczelny.
Mam kilka pytań odnośnie tego.
Pierwsze czy ktoś wie może co jeszcze może być przyczyną tego stanu?
Drugie, na zdjęciu do pompy idzie też drugi wężyk i wchodzi do czegoś(czerwona strzałka) co to jest i jaką funkcję pełni, bo w tym węzyku nie ma podciśnienia.
http://www.fotosik.pl/pok...dbb99bed83.html
Gdzie dokładnie lecą te wężyki? Głównie ten brązowo żółty i brązowo niebieski
http://www.fotosik.pl/pok...20e68d8859.html
Tutaj do silnika wchodzi podciśnienie (biały wąż) a wychodzi ten drugi i w nim juz nie ma w ogóle ciśniena. NIe wiem czy powinno być czy nie.
http://www.fotosik.pl/pok...615d84e7c7.html
I czy w tych brązowych powinno być podcisnienie bo nie ma, w białych są. Tak powinno być?
http://www.fotosik.pl/pok...accfcc1cbe.html
Regulacja świateł zaślepiona i też nie pomogło.
2
[w124] przewód podciśnieniowy do stacyjki
Rozpoczęty przez arturos, lut 05 2014 14:24
26 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 11 lutego 2014 - 15:04
#22
Napisano 11 lutego 2014 - 15:16
Użytkownik Bialy1112 dnia 11 lutego 2014 - 15:04 napisał
sprawdzony centralny zamek, też szczelny.
Centralny zamek ma osobny obwód podciśnienia i osobną pompę podciśnienia, elektryczną.
Użytkownik Bialy1112 dnia 11 lutego 2014 - 15:04 napisał
drugi wężyk i wchodzi do czegoś(czerwona strzałka)
To układ pneumatycznego ssania, jest tam podciśnienie tylko gdy silnik zimny jest.
Zaślepiaj po kolei wszystkie obwody i sprawdzaj aż znajdziesz nieszczelność. Działa spuszczanie zagłówków?
#23
Napisano 11 lutego 2014 - 16:32
Załatwione. Rozpruty cały samochod po kolei. Dla przyszłych szukających odpowiedzi. Winą było sterowanie reflektorów. Nie wystarczy zaślepić wyjścia. Nieszczelność była w desce przy przełączniku. Na kabine idą tak: 2 czerwone od nawiewu, dwa fioletowe od świateł, jeden z paskiem drugi bez, dwa do stacyjki brązowy i brązowy z paskiem. Wejscia to bez pasków a wyjścia z paskami. Nie trzeba pruć wszystkiego w środku. Przy bezpiecznikach, u mnie jest taki jakby trójnik. Wchodzi biały z cisnieniem i idzie na trzy wejściowe. Brązowy, fioletowy, czerwony. Tam odłączać, zatykać i sprawdzać. Dzięki za pomoc.
#24
Napisano 03 lutego 2017 - 09:47
Witam ! auto mi nie gaśnie po przekręceniu stacyjki. Wszystko zostało sprawdzone i padło na stacyjkę mechanik mi powiedział ze pewnie ułamała się plastikowa krzywka bo zaworu nie przestawia. Mam pytanie bo do końca nie rozumiem jak to działa czy muszę kupić całą stacyjkę ? czy wystarczy np. wymienić ten zawór lub kostkę?
#26
Napisano 12 marca 2017 - 08:38
Użytkownik somebody dnia 11 marca 2017 - 17:45 napisał
w tematach ludzie pisali że on sie nie psuje a jednak
#27
Napisano 15 października 2017 - 12:12
Witam serdecznie, właśnie walczyłem z tym że mi nie gaśnie, obleciałem cały układ podciśnienia i skończyłem własnie na stacyjce, podciśnienie dochodzi ale po przekręceniu stacyjki nie przepuszcza dalej. Po wymianie działa prawidłowo.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201] Przewód masy kolektora dolotowego M102.910 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | czescwisienka |
|
||
Lekko przytarty przewód hamulcowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
Lekko przytarty przewód hamulcowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
Wyrwany lub przegryziony przewód z rozrusznika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | klekot |
|
|
|
[w201/w124] Wkładka stacyjki - demontaż |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | maciek313 |
|
|