Witam
Kompletnie losowo wchodzi mi LH-mode. Czasem miesiac jezdze i nic a czasem przejade pare metrow po miescie i sie zalcza. Gdy sie zatrzymam i wrzucam na P/N obroty zaczynaja wariowac. Na D wszystko w porządku. Po zgaszeniu i uruchomieniu silnika ponownie wszsytko wraca do normy do nastepnego razu. Nagrałem filmik jak to wygląda
https://www.youtube....eature=youtu.be
Błedy
Pin 6 - CAN data bus to EA/CC/ISC control module (N4/1), interrupted
CAN data bus to LH-SFI control module (N3/1), Left LH-SFI control module
(N3/2), Right LH-SFI control module (N3/3), or Engine control module (N 3/4), Read out DTC for N3/1, N3/2, N3/3, N3/4: see
DM, Engines, Vol. 2, sections 1.1, 3.1 or 3.2
interrupted
Pin 7
CAN databus:
N4/1,
Message from EA/CC/ISC control module (N4/1) faulty
23 20.0
Message from ABS/ASR control module (N30/1) faulty
23 20.0
Message from LH-SFI control module (N3/1) faulty
Wiązka silnika zrobiona. Wiązka przepustnicy w idealnym stanie.
0
[w140] ASR i LH-Mode poraz kolejny
Rozpoczęty przez m00n, kwi 12 2014 11:56
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 kwietnia 2014 - 11:56
#2
Napisano 12 kwietnia 2014 - 12:19
Dzwonie już :-)
#3
Napisano 12 kwietnia 2014 - 13:13
Wiązka przepustnicy jest ok ,a przepływomierz w jakim stanie? Sprawdź najpierw cewki zapłonowe.
Użytkownik kasander edytował ten post 12 kwietnia 2014 - 13:21
#5
Napisano 12 kwietnia 2014 - 18:00
To sprawdź alternator jak tuleje wyglądają
#6
Napisano 12 kwietnia 2014 - 19:01
Przecież jak wół masz podane, że jest problem z komunikacją po CAN'ie. Sterownik LH, Egas, EZL i chyba Base posiada dwa cieniutkie przewody do owej komunikacji - zielony i biały. Trzeba pomierzyć cała "sieć". Jak napisałem, te przewody są bardzo cienkie i podatne na uszkodzenia.
#8
Napisano 12 kwietnia 2014 - 19:54
Nie wiem, jak w m119. W m104 do sterownika HFM idą we wtyczce zasilań, ale są wyodrębnione - oddalone od pozostałych pinów wtyczki. Do sterownika e-gas idą oddzielną wiązką. Musisz przepatrzeć wiązkę. Łatwo je namierzyć - to dwa najcieńsze przewody w wiązce.
Masz tu jeszcze co nieco o procedurze testu w przypadku w.w błędów
I lokalizację podglądową złączy CAN'u
Masz tu jeszcze co nieco o procedurze testu w przypadku w.w błędów
I lokalizację podglądową złączy CAN'u
#9
Napisano 16 kwietnia 2014 - 15:32
m104, Pomierzyłem dziś wszystki moduły podane na tym z wyciągu z WIS co wkleiłeś i:
- Moduł LH N3/1 - 115 ohm czyli w porządku
- E-gas - 115ohm - tego akurat na rozpisce nie było
- Moduł ABS/ASR N30/1 miał też 115ohm a według do kumentu powinno być 55-65 ohm Czy to jakiś trop jest ?
Dodatkowo rozkręciłem wszystkie moduły i posprawdzałem stan płytek drukowanych wizualnie i powiem szczerze ze 22letnia elektronika wygląda jakby z fabryki wyjechała dopiero. Wszystko w żelu pozatapiane ogolnie nie widze tam niczego co by sie moglo popsuc
- Moduł LH N3/1 - 115 ohm czyli w porządku
- E-gas - 115ohm - tego akurat na rozpisce nie było
- Moduł ABS/ASR N30/1 miał też 115ohm a według do kumentu powinno być 55-65 ohm Czy to jakiś trop jest ?
Dodatkowo rozkręciłem wszystkie moduły i posprawdzałem stan płytek drukowanych wizualnie i powiem szczerze ze 22letnia elektronika wygląda jakby z fabryki wyjechała dopiero. Wszystko w żelu pozatapiane ogolnie nie widze tam niczego co by sie moglo popsuc
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] 2.8 94 rok ABS ASR nie włącznik stop |
Mercedes S, CL i SEC | @ctiv |
|
|
|
W201 swap z 1.8 na m104 asr i tempomat problem z obrotami max |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zeejay83 |
|
||
[M119]ASR/Check Engine - odcięcie paliwa - ciekawy problem |
Mercedes S, CL i SEC | Uhlenhaut |
|
||
W140 S300TD Grzanie się kół, błąd ASR ABS |
Mercedes S, CL i SEC | Magdzia989 |
|
||
Instalacja EWA EPC WIS / ASRA |
HydePark | Ultimion |
|