Jump to content




- - - - -

[w201/w124] M102 2.0E wymiana uszczelki pod głowica


54 replies to this topic

#51 Offline   michal93


  • posts 938
  • Joined 04 Mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Posted 04 August 2015 - 20:07

80 Nm



#52 Offline   Pentagramix


  • posts 50
  • Joined 15 Jan 2017
  • Miejscowość: Tarnobrzeg
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 28 February 2017 - 21:57

To znów ja, może ktoś podpowie a jak nie daruję sobie zawracanie tym gitary :) Po zdjęciu czapki okazało się że uszczelka jest uszkodzona w miejscu gdzie jest wżer. Mam do wyboru drzeć blok napawać i planować albo jakiś "cudowny" metal w płynie w co powątpiewam... Ktoś się wypowie?
Wygląda to podobnie co tu:
Dołączona grafika

#53 Offline   Szarik


  • posts 1,167
  • Joined 29 Nov 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Posted 01 March 2017 - 07:25

Dobre kleje typu "metal w płynie" powinny dać radę. Ale według mnie, pewniej będzie napawać i planować niż kleić.

#54 Offline   Pentagramix


  • posts 50
  • Joined 15 Jan 2017
  • Miejscowość: Tarnobrzeg
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 01 March 2017 - 08:25

Ja mam daleko do pracy o muszę mieć pewne auto więc niestety będę chyba darł blok.

#55 Offline   Pentagramix


  • posts 50
  • Joined 15 Jan 2017
  • Miejscowość: Tarnobrzeg
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 18 March 2017 - 11:07

Witajcie mam już silnik rozebrany pozanaczony zostały dwie kwestie, a nawet trzy:
-w jaki sposób usunąć rurkę bagnetu, nie mam pojęcia czy jest jedno czy dwuczęściowa,
-usunięcie kołków w bloku ustalających głowicę,
-obudowa rozrządu z przodu oraz aluminiowa obudowa uszczelniacza od strony sprzęgła po demontażu okazały się nie mieć żadnych uszczelek, kontakt metal - metal. Tak miało być?








Podobne tematy Zwiń