[W210] E300D nierówna praca na zimnym silniku
#1
Napisano 19 maja 2015 - 13:31
#2
Napisano 19 maja 2015 - 14:57
#3
Napisano 19 maja 2015 - 15:16
Użytkownik StempeL dnia 19 maja 2015 - 14:57 napisał
#4
Napisano 19 maja 2015 - 18:44
Mogłby ktos polecic jakas firme przewodow zaplonowych?
Użytkownik longer edytował ten post 19 maja 2015 - 18:46
#5
Napisano 19 maja 2015 - 18:49
#6
Napisano 19 maja 2015 - 19:32
Użytkownik longer dnia 19 maja 2015 - 18:44 napisał
W dieslu chcesz wymieniać przewody zapłonowe ?
SuperBuster11, przecież sprawdzenie świec to 10 minut roboty - wypinasz wtyczkę z przekaźnika świec i lecisz - w wersji "bieda" kawałek przewodu, w wersji "wypas" amperomierz. Wersja z przewodem nie daje 100% pewności, czy świeca jest sprawna i jak grzeje - jak ma zwarcie, też będzie iskrzyć. Chociaż osobiście zawsze mi się trafiały takie z przerwą w obwodzie - spalone. Przy obecnych temperaturach i niesprawnej którejś świecy, powinien kuleć raptem kilka sekund na dany gar - ale nie 30.
Gerri napisał kiedyś całe kompendium wiedzy o świecach żarowych - trzeba poszukać.
#7
Napisano 19 maja 2015 - 19:38
Użytkownik m104 dnia 19 maja 2015 - 19:32 napisał
SuperBuster11, przecież sprawdzenie świec to 10 minut roboty - wypinasz wtyczkę z przekaźnika świec i lecisz - w wersji "bieda" kawałek przewodu, w wersji "wypas" amperomierz. Wersja z przewodem nie daje 100% pewności, czy świeca jest sprawna i jak grzeje - jak ma zwarcie, też będzie iskrzyć. Chociaż osobiście zawsze mi się trafiały takie z przerwą w obwodzie - spalone. Przy obecnych temperaturach i niesprawnej którejś świecy, powinien kuleć raptem kilka sekund na dany gar - ale nie 30.
Gerri napisał kiedyś całe kompendium wiedzy o świecach żarowych - trzeba poszukać.
10 minut, plus czas na zdjęcie kolektora
http://i.ytimg.com/v...4/hqdefault.jpg
#8
Napisano 19 maja 2015 - 19:41
#9
Napisano 19 maja 2015 - 19:45
Użytkownik m104 dnia 19 maja 2015 - 19:41 napisał
Aha. Ale pozostają mi inne metody, bo mój miernik jest tylko do 10A. Ewentualnie oporność świecy? Nawet znalazłem ciekawy poradnik.
Użytkownik SuperBuster11 edytował ten post 19 maja 2015 - 19:50
#10
Napisano 20 maja 2015 - 11:40
Użytkownik SuperBuster11 dnia 19 maja 2015 - 19:45 napisał
Przy okazji, jaki powinien być bezpiecznik w przekaźniku grzania świec? Bo mam wstawiony drut miedziany
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nierówna praca |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mr_simon |
|