To nie Polonez z klepanymi resorami, żeby się coś "uleżało", albo jest dobrze albo nie, róznica jak będzie to w praktyce nie zauważalna, też to przerabiałem. Jak masz możliwość wymiany tych sprężyn to je wymień, jak nie to musisz obciąć.
3
538 replies to this topic
#41
Posted 07 October 2013 - 22:37
#42
Posted 08 October 2013 - 20:52
nie no polonez to nie jest ale prawda jest że spręzyny ciutke zawsze siądą. nie liczyłbym tutaj siadnięcia rzędu 2 3 cm ...ale troszkę napewno.
#43 Gość_Arkezar_
Posted 21 October 2013 - 11:40
Witam. W mojej 190 1.8e mam bardzo wysoki przód. przerwa miedzy błotnikiem i kołem jest taka że dziecko w wieku szkolnym mogło by tam głowe włorzyć( tylko poco? ) pozatym przód jest strasznie miękki i kiwa sie jak amerykańskie Cadillaci z lat 80. Wiecie może jak temu zaradzić nie wpadając przy tym w gigantyczne koszty? Nie stać mnie narazie na inne sprężyny i amrtyzatory.
#44
Posted 21 October 2013 - 12:35
Kolego ale nasuwa się kilka pytań odnośnie Twojego postu.
1. Czy auto od samego początku tak "stoi przodem" czy zaczęło się po jakiejś naprawie.
2. Przód jest miękki czyli amortyzatory są ewidentnie do wymiany.
3. Nachyl się i sprawdź jakie oznaczenie kolorystyczne mają Twoje sprężyny, powinny mieć namalowane na jednym ze zwojów kropki np. czerwone, żółte lub niebieski bądź kombinację tych kolorów.
4. Jakie są założone podkładki gumowe pomiędzy sprężyna a kielichem.
To na tyle, niestety nikt tu nie jest wróżką i bez tych informacji nie wiele można powiedzieć.
Pozdrawiam.
1. Czy auto od samego początku tak "stoi przodem" czy zaczęło się po jakiejś naprawie.
2. Przód jest miękki czyli amortyzatory są ewidentnie do wymiany.
3. Nachyl się i sprawdź jakie oznaczenie kolorystyczne mają Twoje sprężyny, powinny mieć namalowane na jednym ze zwojów kropki np. czerwone, żółte lub niebieski bądź kombinację tych kolorów.
4. Jakie są założone podkładki gumowe pomiędzy sprężyna a kielichem.
To na tyle, niestety nikt tu nie jest wróżką i bez tych informacji nie wiele można powiedzieć.
Pozdrawiam.
#45 Gość_Arkezar_
Posted 21 October 2013 - 13:42
Czyli zmiana gumy z 4 cyckowej na 1 cyckową i kupno np takich amortyzatorów:
http://allegro.pl/mercedes-w201-190-amortyzator-przod-przedni-krk-i3636775353.html
Obniży i lekko utwardzi przód mojej 190-tki?
http://allegro.pl/mercedes-w201-190-amortyzator-przod-przedni-krk-i3636775353.html
Obniży i lekko utwardzi przód mojej 190-tki?
#46
Posted 21 October 2013 - 13:53
Z tych amortyzatorów to już nawet lakier odpadł
Zmiana podkładek na pewno obniży minimalnie auto z przodu. Daj foty jak to obecnie wygląda
Zmiana podkładek na pewno obniży minimalnie auto z przodu. Daj foty jak to obecnie wygląda
#47 Gość_Arkezar_
Posted 21 October 2013 - 15:26
@bigozz
1.Od kąd go kupiłem już tak miał
2.Czy takie amortyzatory mogą być:http://allegro.pl/am...3618998010.html
3.Wstawiam zdjęcia sprężyn
4.Mam 4 cyckowe podkładki ale kupiłem juz 1 cyckowe.
Przydało by się obniżyć przód tak ze 4 cm a podkładki dadzą jedynie 1,5cm
@w0jta5
Zdjęcie masz tutaj
Wiem że jest brudny tak że aż strach ale jutro znowu go wypucuje
1.Od kąd go kupiłem już tak miał
2.Czy takie amortyzatory mogą być:http://allegro.pl/am...3618998010.html
3.Wstawiam zdjęcia sprężyn
4.Mam 4 cyckowe podkładki ale kupiłem juz 1 cyckowe.
Przydało by się obniżyć przód tak ze 4 cm a podkładki dadzą jedynie 1,5cm
@w0jta5
Zdjęcie masz tutaj
Wiem że jest brudny tak że aż strach ale jutro znowu go wypucuje
Edited by Arkezar, 21 October 2013 - 15:28.
#48
Posted 21 October 2013 - 16:43
Pytanie pierwsze, czemu chcesz kupować uzywane amortyzatory?!
Koszt Monroe to około 250 zł/szt.
Spręzyny Lesjofors do Twojego modelu kosztują około 120 zł/szt, możliwe, że "nasi tu byli" i masz włożone spręzyny od modelu z dużym dieslem (ktory jest cięższy) i dlatego sprężyny są twardsze i auto stoi wyżej.
Takie "zgnite" amorki widywałem już często w w124 - i jeżdżą, więc na tą chwilę zmieniłbym na Twoim miejscu sprężyny i zobaczył jak auto siądzie, podkładni z 1 zębem jak najbardziej z nowymi spręzynami wsadź!
Pozdro
Koszt Monroe to około 250 zł/szt.
Spręzyny Lesjofors do Twojego modelu kosztują około 120 zł/szt, możliwe, że "nasi tu byli" i masz włożone spręzyny od modelu z dużym dieslem (ktory jest cięższy) i dlatego sprężyny są twardsze i auto stoi wyżej.
Takie "zgnite" amorki widywałem już często w w124 - i jeżdżą, więc na tą chwilę zmieniłbym na Twoim miejscu sprężyny i zobaczył jak auto siądzie, podkładni z 1 zębem jak najbardziej z nowymi spręzynami wsadź!
Pozdro
#49 Gość_Arkezar_
Posted 21 October 2013 - 16:45
chce kupić używane amorki bo naprawde mam teraz mase wydatków i nie stać mnie na nowe sztuki. To taki zły pomysł?
#50
Posted 21 October 2013 - 17:18
Amory tłumią drgania a nie wpływają na wysokość auta.
Wymień sprężyny, albo weź te i utnij nieco zwoju na każdej sztuce by było taniej .
Wymień sprężyny, albo weź te i utnij nieco zwoju na każdej sztuce by było taniej .
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[W124] sprężyna w tylnej rolecie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
Jakie powinny być sprężyny do E200 94' |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | artmerol |
|
||
[W201] Dobór lakieru |
Modyfikacje,Tuning | Loockki |
|
||
Odtwarzanie fabrycznych oznaczeń kolorystycznych na sprężynach. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|