Jump to content




- - - - -

W140 s320 231koni 1992rok. Problem z płynem chłodniczym.


3 replies to this topic

#1 Offline   szczepek


  • posts 75
  • Joined 23 Mar 2015
  • Miejscowość: bartoszyce
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 17 November 2017 - 13:55

Witam. Mam problem z eska. A mianowice ostatnio znikł mi płyn chłodzący. Dodałem. Potem na postaju zaczyna mi sie grzać. Ale płynu jest gdzies 2/3 zbiornika. Rano sprawdzam znów pusto albo 1/3 zbiornika. Nie mogę na dłużej zostawić auta na postaju bo sie grzeje. Ale płynu nie widze nigdzie. Mokro zawsze mam za lewym przednim kołem ale nie wyglada to na płyn( teraz u mnie wszędzie mokro moze to plama z wody z dróg). Dzis dodałem płynu odrecilem osłony silnika wszedłem pod auto i nie wiedziałem aby gdzies ciekło. Olej wyglada na bagnecie na Ok. Nie ma koloru szarego. Auto odpala na strzał. Nie wiem czy nie stracił lekko mocy. Chłodnia nie jest mokra. Co to moze byc ? Pompa wody? Uszczelka ? Głowica? Moze jednak gdzies cieknie tylko nie widze tego a ta plama to od płynu?



#2 Offline   Bob McKnee


  • posts 61
  • Joined 07 Dec 2012
  • Miejscowość: Włocławek
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W140 300 SE Manu z 1 do tyłu :)

Posted 19 November 2017 - 13:05

Witam, miałem kiedyś problem z pompą wody, zobaczyłbyś od razu kapanie. Jeśli masz mokro przy lewym przednim kole to przyszło mi do głowy że warto zerknąć do modułu elektrozaworów nagrzewnicy i przewodów - zarówno do przewodu wejściowego i pompki obiegowej jak i do przewodów które z tego modułu wychodzą z drugiej strony (jest ich 5). Każdy z nich ma dosyć krótki początkowy odcinek łączący się z dłuższym (są łączone opaskami zaciskowymi). Jeśli problem pojawił się niedawno wraz z niskimi temperaturami, to może ma to związek z częściej włączanym ogrzewaniem samochodu (nagrzewnicą). Uruchom silnik, nie włączaj ogrzewania i zobacz czy płyn ucieka. Jeśli nie, to znajdziesz odpowiedź (przewody nagrzewnicy, moduł elektrozaworów lub sama nagrzewnica (oby nie :) )

#3 Offline   szczepek


  • posts 75
  • Joined 23 Mar 2015
  • Miejscowość: bartoszyce
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 19 November 2017 - 17:15

Ok dzieki. Spojrzę tam.

#4 Offline   szczepek


  • posts 75
  • Joined 23 Mar 2015
  • Miejscowość: bartoszyce
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 24 November 2017 - 19:25

Witam. Wycieki ogarnięte. Przewody obok pompy popękały.








Podobne tematy Zwiń