Zakup W124 porady
#11
Napisano 05 września 2018 - 11:55
#12
Napisano 01 października 2018 - 08:36
Jeszcze coś było z obrotomierzem, albo predkosciomierzem, albo jednym i drugim, bo nie wierzę, że przy 3.0D zmienia się bieg z 3 na 4 przy 2500rpm i ma się 40 km/h ehhhh no tak Pan założył większe koła to dla tego... Cały ten amnaras za jedyne 8999... Żeby nie to, że ja siedzę w domu i mam czas na szukanie samochodu to zrzuciła bym to na męża, może on był by traktowany bardziej poważnie...
Drugi miał lakier do zrobienia(łuszczy się klar i jest pare purchli) , ale przynajmniej widziałam jak wygląda, niedziałający obrotomierz, ale z tego co wiem Pan robił alternator więc to akurat mogło się zdarzyć, gorzej bo z ASB cieknie olej i skrzynia szarpie przy każdej zmianie biegu do tego 4 załącza się około 40-50 km/h nie zależnie od jazdy (choć ze względu na brak obrotomierza to stwierdzone bardziej osluchowo) bo od mniej więcej 60 km/h wyła turbina. Ponoć przywrócenie skrzyni do stanu normalnego to max 2000 z uszczelnieniem niestety na ASB, aż tak się nie znam, ale czy takie szarpanie nie jest związane z wyciekiem i zbyt mała ilością oleju w skrzyni?
Użytkownik Czarownica edytował ten post 01 października 2018 - 08:39
#13
Napisano 01 października 2018 - 10:18
W124 będzie dużo bardziej upierdliwy w eksploatacji niż Astra, Golf itp. za tę samą cenę. A niezawodność to chyba najważniejsza cecha w aucie do codziennej jazdy.
Dam przykład- moj znajomy kupił 12 letnią Lancię Lybrę za niecałe 6k. Auto poniżej 200k przebiegu, naprawdę nieżle zachowane i wyposażone. Zrobił już jakieś 40k- nic się z autem nie dzieje, wymienia tylko eksploatacyjne rzeczy, o auto specjalnie nie dba (czytaj- jak się zacznie psuć, poważnie rdzewieć, to sprzeda). Do 6k w124 będzie struclem, który będzie przepalał masę pieniędzy właściciela.
Jężeli ma być to hobby (a w tej roli w124 najlepiej się sprawdza) nie ma co oglądać niczego poniżej 10k, bo cena zakupu+remont takiego auta będzie wyższa niż kupno dobrego egzemplarza. A najlepiej szukać czegoś w okolicy 15-20k.
Użytkownik Avis edytował ten post 01 października 2018 - 10:19
#14
Napisano 01 października 2018 - 11:22
#15
Napisano 01 października 2018 - 12:10
#16
Napisano 06 października 2018 - 12:35
#17
Napisano 06 października 2018 - 19:03
Użytkownik elspasoo edytował ten post 06 października 2018 - 19:05
#18
Napisano 06 października 2018 - 22:15
Użytkownik Czarownica dnia 06 października 2018 - 12:35 napisał
#19
Napisano 27 października 2018 - 23:22
Użytkownik JanB dnia 06 października 2018 - 22:15 napisał
Większym problemem będą przewody i regulator wzniosu, oraz sama pompa, nowa gruszka jest już za 260zł a siłownik widziałem już za 650zł Sachs.
4Matic ma skomplikowaną budowę. Nie był psujny, tylko drogi w serwisie, używki są skarbonką nie do ogarnięcia czasami, w PL.
#20
Napisano 28 października 2018 - 00:28
Użytkownik vader dnia 27 października 2018 - 23:22 napisał
Nie zgodzę się. NIVO to śmiesznie prymitywny system, owiany złą sławą w latach 90, kiedy ludzie ledwo ogarniali Polonezy 1.4 16v. Przewody dosztukować z miedzi, pompa łopatkowa (diesle) napędzana z wałka więc nie ma prawa paść, jeden przewód elstyczny, filtr-sitko w zbiorniku, regulator to po prostu rozdzielacz płynu, który czasami się przytka. Drogie są przewody gruszki <-> siłowniki i same siłowniki, ale wymienia się je raz na ~ 20 lat.
BTW Podrzuć linka (może być na priv) tego Sachsa za 650. Może kiedyś się przyda.
4 Matic to faktycznie ciężki temat.
Użytkownik inutile edytował ten post 28 października 2018 - 00:29
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W140] Porady przed kupnem |
Mercedes S, CL i SEC | mgr3136 |
|
|
|
Zakup old i youngtimerów, współpraca |
HydePark | badu |
|
|
|
Zakup felg W201 1991 2.0 Sportline |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kowalski0791 |
|
||
Zakup coupe 123 280ce Proszę poradźcie |
Pozostałe modele | Miron1234 |
|
||
W124 na pierwsze auto [jaki najlepiej?] Porady |
HydePark | Koscian |
|