jeśli szukasz W140 to tylko V8...
po pierwszym liftingu 93/94 były jeszcze skrzynie 4 albo 5 - w zależności od opcji
po drugim liftingu tylko 5
wiązka silnika to element pewny - jeśli nie był robiony, to trzeba zrobić...
a koszty eksploatacji i paliwa takie same V6 jak V8... tym bardziej, jak masz ciężką nogę, to będziesz go gonił i wtedy swoje spali...
3
[W140] Porady przed kupnem
Rozpoczęty przez mgr3136, cze 28 2011 19:05
112 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 29 czerwca 2011 - 07:27
#12
Napisano 29 czerwca 2011 - 09:26
maclaw napisał:
...jak masz ciężką nogę, to będziesz go gonił i wtedy swoje spali...
Dzwięk V8 i wciskanie w fotel uzależnia :-) , a "ekonomizer" tego nie rozumie :-(
#13
Napisano 29 czerwca 2011 - 11:07
Nie wiem jakie ty masz ambicje, ale ja szukałem egzemplarza najlepiej utrzymanego i najbardziej wypasionego(minimum to skóra, optimum to drewno dymiony orzech włoski+kierownica w drewnie). Przebieg zupełnie mnie nie interesował.
Pewnie koło 700-800 tys
Co niektórzy mogą się za głowę złapać, ale myśle że M104 do 700 tys dociągnie bez problemu.
Poliftowe, a najlepiej jeszcze po drugim lifcie (1996r).
Co do silnika 3.2 że słaby..... No szału nie robi(mi szał robił po przesiadce z 2.5D) , ale i tak na mieście nie tak łatwo spotkać szybsze auto
Tutaj są moje tankowania eską:
http://www.motostat..../stats/id/32884
Minimum 13, maximum 19, optimum 16. (gazu)
Cytat
5-na laki przebieg jest ta jednostka napedowa przewidziana mniej wiecej w tym modelu (wiadomo zalezy jak kto dba i uzytkuje)??
Co niektórzy mogą się za głowę złapać, ale myśle że M104 do 700 tys dociągnie bez problemu.
Cytat
6- ogolnie w caloksztalcie lepiej przed liftowe w140 czy po ??? (dodam jeszce ze moje pytania sa spowodowane tym ze to pierwsza benzyna ktora kupuje do tej pory same disle)
Co do silnika 3.2 że słaby..... No szału nie robi(mi szał robił po przesiadce z 2.5D) , ale i tak na mieście nie tak łatwo spotkać szybsze auto
Tutaj są moje tankowania eską:
http://www.motostat..../stats/id/32884
Minimum 13, maximum 19, optimum 16. (gazu)
#14
Napisano 29 czerwca 2011 - 13:02
ja jak szukałem swojego to liczył się dla mnie stan... i to był numer jeden... z resztą to widać chyba po moim aucie w jakim jest stanie...
co do wyposażenia, to nie chciałem tapicerki czy welura - skóra miała być... ale do reszty nie przywiązywałem wagi... ale teraz cieszę się że nie mam np. dociągania drzwi - dodatek w sumie zbędny, a się psuje...
no i przez to w sumie mam auto dosyć biedne, ale w idealnym stanie... no i nietypowe bo 500 z reguły jest długa a moja krótka...
no i wersja włoska, a ich też było mniej niż reszty...
poza tym szukanie i naprawianie drobiazgów jest kosztowne w tym aucie... więc szukałbym raczej stanu idealnego lub prawie idealnego...
co do wyposażenia, to nie chciałem tapicerki czy welura - skóra miała być... ale do reszty nie przywiązywałem wagi... ale teraz cieszę się że nie mam np. dociągania drzwi - dodatek w sumie zbędny, a się psuje...
no i przez to w sumie mam auto dosyć biedne, ale w idealnym stanie... no i nietypowe bo 500 z reguły jest długa a moja krótka...
no i wersja włoska, a ich też było mniej niż reszty...
poza tym szukanie i naprawianie drobiazgów jest kosztowne w tym aucie... więc szukałbym raczej stanu idealnego lub prawie idealnego...
#15
Napisano 29 czerwca 2011 - 17:22
dziekuje slicznie wszystkim za odpowiedzi bardzo pomogliscie, co do motoru jestem zdecydowany bo wiem ze osiagne maxymalne spalanie tego samochodu bo znam siebie i mam cicha nadzieje ze to bedzie okolo ~20lpg w przypadku 4,2 v8 mysle ze bym osiagnal 30lpg tymbardziej ze robie narazie duzo kilometrow w tym roku wyszlo ~~60 000 i to gluwnie po miescie tyle ze w nocy, wywnioskowalem ze raczej sprowadze sam zagazuje i raczej bede wolal po lifcie 93/94
pozdrawiam jak juz bede mial to napemno sie pochwale wrazeniami i spalaniem do zob.a nad 4,2 pomysle pozniej ale w secu w126:)
pozdrawiam jak juz bede mial to napemno sie pochwale wrazeniami i spalaniem do zob.a nad 4,2 pomysle pozniej ale w secu w126:)
#16
Napisano 29 czerwca 2011 - 20:32
kolego mówię Ci nie zastanawiaj się, tylko bierz V8... ja kiedyś próbowałem osiągnąć max.spalanie w moim 500SE... i wyszło mi 19l/100km (benzyna) - czyli nie ma źle...
#17
Napisano 30 czerwca 2011 - 16:41
narazie mi starczy zawsze mozna zmienic a jestem pewien ze osiagne max tego auta pozyjemy zobaczymy napiszwe ile mi pali po miesiacu jezdzenia
#18
Napisano 30 czerwca 2011 - 17:36
mgr843322 napisał:
narazie mi starczy zawsze mozna zmienic a jestem pewien ze osiagne max tego auta pozyjemy zobaczymy napiszwe ile mi pali po miesiacu jezdzenia
Mam wrażenie, że niepotrzebna była ta cała dyskusja, skoro kolega i tak robi co chce... Zobaczymy, jakie będzie miał pierwsze uwagi. Z W140 nie jest tak, że idzie się jak po rękawiczki.... I zmienia w każdym momencie. Właściwego egzemplarza szuka się bardzo długo, a przy odsprzedaży też są kłopoty. Auto raczej dla pasjonata, bo nikt o zdrowych zmysłach, przy dzisiejszych cenach paliw nie "tnie gałęzi, na której siedzi". Jak już kupisz, to zapewniam Cię, że szybko się z mim nie rozstaniesz. Nie jest to chodliwy temat jak W124, albo W201. Przemyśl 5 razy. Ode mnie to wszystko. Pozdrawiam.....
#19
Napisano 30 czerwca 2011 - 17:59
kolega już z nami nie pokonwersuje
#20
Napisano 30 czerwca 2011 - 18:15
Spoko, zaraz pojawi się jego trzeci klon...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Sl r129 maska przed lift i polift |
Mercedes SL, SLK | xc124 |
|
|
|
Odpływ wody przedniej szyby w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
[w124]przednie zaciski |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
Błotnki przednie Coupe E klasa - różnica |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
|
|
uszczelki przedniej szyby W124 Coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|