Witam, mój problem wyglada następująco, od jakiegoś czasu zmagam się z bezpiecznikiem D w moim w124 jest to bezpiecznik od wentylatora klimatyzacji który notorycznie się pali, wymieniłem cały wiatrak na inny oraz zmieniłem rezystor nie przyniosło to żadnych skutków. Dodam jeszcze że wiatrak chodzi non stop gdy włożę nowy bezpiecznik nawet jeśli wyłączę klime i samochód jest zimny przekręcam zapłon wiatrak automatycznie się włącza, co chyba nie powinno mieć miejsca. Proszę o pomoc lub podpowiedz czy ktoś tak już miał lub wie o co może chodzić, z góry dziękuję
2
Problem z wiatrakiem klimatyzacji.
Started by Evolution328, Jul 23 2020 11:11
5 replies to this topic
#1
Posted 23 July 2020 - 11:11
#2
Posted 29 July 2020 - 11:15
Nikt nic nie wie ?
#3
Posted 29 July 2020 - 18:56
Może jak byś się skupił przy pisaniu, to ktoś by coś wiedział...
O jaki wiatrak klimatyzacji ci chodzi? Ten do wnętrza - czy ten przed chłodnicą?
Bezpiecznik D jest dla klimy "ręcznej" - też by wypadało napisać jaką masz klimę. Bo sterowanie wentylatora wnętrza jest inne dla klimy manualnej i automatycznej - o ile chodzi o wentylator wnętrza.
O jaki wiatrak klimatyzacji ci chodzi? Ten do wnętrza - czy ten przed chłodnicą?
Bezpiecznik D jest dla klimy "ręcznej" - też by wypadało napisać jaką masz klimę. Bo sterowanie wentylatora wnętrza jest inne dla klimy manualnej i automatycznej - o ile chodzi o wentylator wnętrza.
#4
Posted 29 July 2020 - 19:22
Użytkownik Gerri dnia 29 July 2020 - 18:56 napisał
Może jak byś się skupił przy pisaniu, to ktoś by coś wiedział...
O jaki wiatrak klimatyzacji ci chodzi? Ten do wnętrza - czy ten przed chłodnicą?
Bezpiecznik D jest dla klimy "ręcznej" - też by wypadało napisać jaką masz klimę. Bo sterowanie wentylatora wnętrza jest inne dla klimy manualnej i automatycznej - o ile chodzi o wentylator wnętrza.
O jaki wiatrak klimatyzacji ci chodzi? Ten do wnętrza - czy ten przed chłodnicą?
Bezpiecznik D jest dla klimy "ręcznej" - też by wypadało napisać jaką masz klimę. Bo sterowanie wentylatora wnętrza jest inne dla klimy manualnej i automatycznej - o ile chodzi o wentylator wnętrza.
#5
Posted 29 July 2020 - 19:42
Dodam tylko że do tej pory wymieniłem cała skrzynkę z bezpiecznikami ponieważ był przepalony jeden slot właśnie tego bezpiecznika D, po prostu był wtopiony plastik ze skrzynki dzięki czemu bezpiecznik stał krzywo, zmieniłem rezystor który znajduje sie pod lewą lampą, oraz zmieniłem cały wiatrak z przed chłodnicy, dodam jeszcze że auto było u elektryka i elektryk stwierdził że nie ma na instalacji żadnego zwarcia. Proszę o jakąkolwiek podpowiedz bo jestem w kropce.
#6
Posted 30 July 2020 - 09:57
Kilka dni temu był temat „klimatyzacja-wisko”.
Tam jest dużo wiedzy na temat uszkodzenia które cię interesuje.
Tam jest dużo wiedzy na temat uszkodzenia które cię interesuje.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes sprinter 906 uruchomienie klimatyzacji |
Pozostałe modele | pawel14b3 |
|
||
[W124] Przywrócenie do życia klimatyzacji. Niedziałający motorek pompy chłodziwa? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mice |
|
||
[w124] Schemat elektryczny om603 turbo z uwzględnieniem klimatyzacji |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marschall |
|
||
[w201] Montaż klimatyzacji |
Modyfikacje,Tuning | FANTAZMA |
|
||
[w124] działanie sprężarki klimatyzacji automatycznej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Woyu |
|