W tym momencie to chyba najlepiej jest zdjąć głowicę. Poprawiając gwint na niezdjętej głowicy zawsze narażasz się że jakieś opiłki wpadną do cylindra, a to może przynieść znacznie większe koszty jak zdjęcie głowicy. Poza tym na zdjętej głowicy masz dużo lepszy dostęp do gwintu, jak kiedy jest zamontowana na silniku, co znacznie ogranicza możliwość złego przegwintowania. A wszystko zależy też jak bardzo ten gwint jest zniszczony, bo może się okazać że lepiej wstawić tulejkę i na nowo ją nagwintować, a tego to już w ogóle bym się nie odważył robić na założonej głowicy,
4
90 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 25 lutego 2012 - 13:45
#23
Napisano 25 lutego 2012 - 17:23
Dokładnie jak napisał kolega w najgorszym przypadku będzie potrzebna inna(nowa, używana) komora wstępna. Przydałby się wybijak można coś takiego dorobić tanim kosztem. Pamiętaj o wykręceniu świecy przed demontażem.
#24
Napisano 25 lutego 2012 - 18:00
A ja sie podlacze z pytaniem, czy ta oslonke plastikowa o ktorej pisal pol (nr 109 na przekroju) mozna kupic nowa? jak rok temu wymienialem koncowki wtryskiwaczy to wszystkie 4 mialem popekane i nie wkladalem tych kawalkow, jezdze bez tego. Czy nie zaprzatac sobbie glowy i jezdzic? Nic sie nie dzieje bez nich, nie wiem czy maja one za zadanie wlasnie wprowadzenie wtryskiwacza w gwint czy moze jest to izolacja termiczna?
#25
Napisano 26 lutego 2012 - 09:30
Nie zawracaj sobie tym gitary. Ja mam wszystkie 6 cylindrów bez tego, i nic absolutnie się złego nie dzieje
#28
Napisano 13 czerwca 2012 - 20:41
Dzięki wielkie. Klucz już mam zamówiony i jak przyjdzie to zaraz rozkręcam głowicę do końca i jedzie do planowania temat do zamknięcia
#29
Napisano 13 czerwca 2012 - 20:49
Zamknąć to go nie zamknę ale przeniosę do odpowiedniego wątku. Twoje zdjęcie przyda się dla potomnych
#30
Napisano 13 czerwca 2012 - 21:35
To ja mam przy okazji pytanie: Wtrysk jest wkręcony w: komorę wstępną, czy w nakrętkę mocującą komorę? Bo nie bardzo potrafię rozlokować w przestrzeni gwint na wtrysk i te nacięcia na specjalny klucz do komory:
Jeszcze jedno, czy te wtryski można stosować zamiennie? Widać, że w innym miejscu mają gwint itd. ale sprzedawcy w każdym przypadku piszą, że pasują do wszelkich naszych diesli...
Jeszcze jedno, czy te wtryski można stosować zamiennie? Widać, że w innym miejscu mają gwint itd. ale sprzedawcy w każdym przypadku piszą, że pasują do wszelkich naszych diesli...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[w124] Demontaż kierownicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saharek |
|