No faktycznie, zaszaleli w tym Stuttgarcie Jakby miał 150-200 PS (na turbinie naturalnie) to bym go nazwał wysiloną dwulitrówką, ale 75? Toż to prawie moc dzisiejszych 1.0 na trzech cylindrach, a diesle 1.3 np. w Pandzie legitymują się zbliżoną mocą (70 PS) - i to są silniki dość wysilone
0
[w201] 2.0 D turbo??
Started by malyjunak, Feb 20 2009 20:38
110 replies to this topic
#71
Posted 03 March 2009 - 20:39
#72
Posted 03 March 2009 - 20:48
KrzychuKrzys napisał:
75km z dwulitrowego diesla to względnie trochę wysilony silnik
#73
Posted 03 March 2009 - 21:56
Charlie9 napisał:
nie no sorki.... faktycznie sie pomylilem, pezrciez to rakieta jest
#74
Posted 04 March 2009 - 01:57
Szop napisał:
a diesle 1.3 np. w Pandzie legitymują się zbliżoną mocą (70 PS)
#75
Posted 04 March 2009 - 09:04
1.9tdi to jest względnie wysilony silnik (w wersji 130km)
#76
Posted 04 March 2009 - 09:20
Nie radze do 2.0 D wstawiać turbiny. Kiedyś chciałem sobie taka modyfikacje przeprowadzić, ale się dowiedziałem, że takim silnikiem z 1000 km przejedziesz i się mocno zużywa, najgorsze jest to, że zaraz popękają tłoki i silnik będzie do remontu przez taka turbinę ;/ Oczywiście twój wybór, żeby turbina działała na 2.0D prawidłowo to by były silniki seryjnie produkowane z turbo
#77
Posted 04 March 2009 - 09:22
szafa, a dzisiaj się w ogóle robi jakieś diesle bez turbo? Nie zmienia to faktu, że jak na tak małą pojemność silniczek jest wysilony niewspółmiernie do 2,0D.
Bialy, jest jeszcze wersja 150 PS.
Bialy, jest jeszcze wersja 150 PS.
#78
Posted 04 March 2009 - 09:44
Szop napisał:
silniczek jest wysilony niewspółmiernie do 2,0D
1,9TDi 130KM - 65KM/l
1,9TDi 150KM - 79KM/l
OM605 2,5 Turbo 150KM - 60KM/l
W takim zestawieniu trudno tak naprawdę powiedzieć jaki to ma związek na wytrzymałość silnika, bo wytrzymałość silników VW nie jest mi znana, ale za to OM605 jest naprawdę trudny do zarżnięcia
#79
Posted 04 March 2009 - 10:27
Szop napisał:
a dzisiaj się w ogóle robi jakieś diesle bez turbo?
#80
Posted 04 March 2009 - 12:03
ale chłopaki osobiscie widziałem 124 w wersji limo (czyt. limuzyna) i miał fabryczny silnik 2.0 Turbo D. Szukałem takiego silnika, ale znalezienie graniczy z cudem. Uważam że taka turbinka od 1.9TDI nie zaszkodzi byle była wysterowana na małe doładowanie, żeby nie rozpierdzieliła nic. Jak coś mam silnik 2.0 D stprawny i w ogole wiec moze sprzedac tanio na testy