Chyba żeby zablokować wątek techniczny i FaQ dla przysłowiowego świeżaka i można zrobić coś takiego że będzie miał dostęp do tych działów dopiero po usykaniu statusu "początkujący". A dla osób z zewnątrz zablokować wszystkie działy i udostępnić częśc dopiero po zarejestrowaniu się na forum...
0
[w201] 2.0 D turbo??
Rozpoczęty przez malyjunak, lut 20 2009 20:38
110 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 23 lutego 2009 - 22:01
#62
Napisano 23 lutego 2009 - 22:04
....albo sms o tresci FAQ 10zl+VAT
#63
Napisano 23 lutego 2009 - 22:11
Cytat
Chyba żeby zablokować wątek techniczny i FaQ dla przysłowiowego świeżaka i można zrobić coś takiego że będzie miał dostęp do tych działów dopiero po usykaniu statusu "początkujący"
Można, ale wiesz jak jest, ktoś napisze kilkadziesiąt nic nie wartych postów i już ma dostęp do całości....
Trzeba by jakoś kontrolować co robią (tzn gdzie najczęściej zaglądają) userzy którzy mało się udzielają...
#64
Napisano 23 lutego 2009 - 22:13
Rob napisał:
Trzeba by jakoś kontrolować co robią (tzn gdzie najczęściej zaglądają) userzy którzy mało się udzielają.
#65
Napisano 23 lutego 2009 - 23:15
Temat interesujący.
Przypominają mi się czasy gdy w garażu był przyrząd z silnikiem jelcza z turbiną.
Normalnie miał 100km a z turbiną 130km. Bez chłodnicy ładunku.
Oprócz tego była taka gruszka z cięgnem do pompy wtryskowej.
W pompie była taki jakby jeden fragment dodany (między dźwignią sterowania dawki a sekcją wtryskową)(były dwie i można było porównać) a tam dźwigienka (załączone/wyłączone). Czyli że chyba pompa miała dwie ustawione zakresy dawek paliwa zależnie od tej gruszki na kolektorze dolotowym. Albo zwiększanie dawki o jakiś ustawiony procent. Tak czy tak całkowicie mechanicznie.
Pamiętam też że na wolnych obrotach silnik dymił na niebiesko - podobno to było normalne dla takiego diesla.
Przypominają mi się czasy gdy w garażu był przyrząd z silnikiem jelcza z turbiną.
Normalnie miał 100km a z turbiną 130km. Bez chłodnicy ładunku.
Oprócz tego była taka gruszka z cięgnem do pompy wtryskowej.
W pompie była taki jakby jeden fragment dodany (między dźwignią sterowania dawki a sekcją wtryskową)(były dwie i można było porównać) a tam dźwigienka (załączone/wyłączone). Czyli że chyba pompa miała dwie ustawione zakresy dawek paliwa zależnie od tej gruszki na kolektorze dolotowym. Albo zwiększanie dawki o jakiś ustawiony procent. Tak czy tak całkowicie mechanicznie.
Pamiętam też że na wolnych obrotach silnik dymił na niebiesko - podobno to było normalne dla takiego diesla.
#66
Napisano 24 lutego 2009 - 18:41
Z ciekawością czytam wasze wypowiedzi. :grin: Jak na razie postępy mizerne ale zawsze coś do przodu. Narazie dostałem od znajomego starą turbinę aby mieć wzór do zrobienia kolektora. Niestety postępy idą mizernie bo jest szkoła, zimno itp.. a autko potrzebna na codzień :roll: Do wiosny będe chciał skompletować co potrzebne i w czasie wolnym ostro zabieram się za modyfikacje. Środki $$$ już są ;-)
Z chęcią poczytam wszytskie wasze spostrzezenia techniczne
Rob, Może zdradzisz jakiś rąbek takiemnicy Jak byś był chętny do jakieś pomocy, doradzenia bo wiem, że posiadasz ogromny potencjał wiedzy Jak nie chcesz wypowiadać się na formu to może na pw.
Z chęcią poczytam wszytskie wasze spostrzezenia techniczne
Rob, Może zdradzisz jakiś rąbek takiemnicy Jak byś był chętny do jakieś pomocy, doradzenia bo wiem, że posiadasz ogromny potencjał wiedzy Jak nie chcesz wypowiadać się na formu to może na pw.
#67
Napisano 24 lutego 2009 - 22:38
malyjunak napisał:
Jak nie chcesz wypowiadać się na formu to może na pw
Myślę że kolega Kudłaty ma większe doświadczenie w tej rzeźbie
Ale gdyby coś to pomogę, ale ja mam dość sztywne granice...
#68
Napisano 02 marca 2009 - 22:08
silniki te są bardzo wytrzymałe a to dzięki ich stosunkowej prostej konstrukcji osobiście ja bym nic przy mercedesach nie robił bo porostu uwielbiam oryginały jakie zrobił producent ja stanowczo odradzam takich działań Pozdrawiam
#69
Napisano 02 marca 2009 - 22:21
maciej3000 napisał:
silniki te są bardzo wytrzymałe
#70
Napisano 03 marca 2009 - 20:22
Charlie9 napisał:
..bo nie sa wysilone 8) .