Skocz do zawartości




Mercedes SLS objeżdża tunel do góry kołami


25 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 14 stycznia 2010 - 14:09

qoompel napisał:

Nowa E-klasa to za mało?
Poczekaj na nowe S :mrgreen:



#12 Offline   dan124


  • Postów: 584
  • Na forum od: 07 sty 2008
  • Miejscowość: warśafka
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 stycznia 2010 - 14:25

Świetna zajawka :)

#13 Offline   LoKo


  • Postów: 257
  • Na forum od: 20 wrz 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124-SOLD,W201 SOLD
  • Inne auto:BMW E60 530 D

Napisano 17 stycznia 2010 - 14:35

qoompel napisał:

Poza tym każdy samochód jadący z odpowiednio dużą szybkością by to zrobił

Ciekaw jestem w jaki sposób kazdy samochód by to zrobił? Jest jeden patent ,ale seryjne normalne miejskie auta nie są w stanie tego zrobić! Głupotę napisałeś.

#14 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 17 stycznia 2010 - 20:12

LoKo napisał:

seryjne normalne miejskie auta nie są w stanie tego zrobić
Gdyż ponieważ?

#15 Offline   LoKo


  • Postów: 257
  • Na forum od: 20 wrz 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124-SOLD,W201 SOLD
  • Inne auto:BMW E60 530 D

Napisano 17 stycznia 2010 - 20:45

Dla przykładu Mclaren F1 ma płaską podłogę od przedniego do tylnego zderzaka dzięki czemu jest w stanie przyssać się do podłoża. Tak samo jest w SLS i dzieki temu może jechać "do góry nogami" i nie spadnie.

#16 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 17 stycznia 2010 - 20:52

To jak wytłumaczysz fakt istnienia np. tzw. beczki śmierci? Nie wydaje mi się, żeby motocykle i samochody jeżdżące po pionowej ścianie miały jakieś "płyty zasysające". Tak samo jeśli idzie o deskorolki, motocykle czy rowery w tzw. pętli śmierci. Wszystko jest kwestią odpowiedniej prędkości i kąta natarcia, a fizyka (szczególnie siła odśrodkowa) zrobią swoje. To o czym mówisz też jest prawdą, da się jechać do góry nogami, o ile siła dociskowa i podciśnienie wytworzone pod pojazdem są odpowiednie. Coś mi świta, że F1 by tak potrafiło przy odpowiednio dużej prędkości, ale to raczej inny temat.

#17 Offline   LoKo


  • Postów: 257
  • Na forum od: 20 wrz 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124-SOLD,W201 SOLD
  • Inne auto:BMW E60 530 D

Napisano 17 stycznia 2010 - 21:19

Z beczką śmierci i pętlą śmierci masz racje ,bo jest tam zastosowane właśnie to co napisałeś kąt natarcia ,kąt nachylenia podłoża ,siła odśrodkowa która próbuje wyrzucić motocykl w górę w beczce śmierci. Natomiast ja miałem na myśli jazdę do góry nogami jedynie ,gdzie muszą być zachowane pewne aspekty jak podciśnienie ,odpowiednia prędkość przy której wytworzy się wymagana siła dociskowa. Dzięki której samochód nie spadnie. Dlatego nie zgadzam się tylko z jednym ,że każde auto jest w stanie tak zrobić :jump:

#18 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 17 stycznia 2010 - 23:04

LoKo, tylko ten samochód nie jedzie do góry nogami, a wykonuje beczkę. Czyli coś jakby sumę pomiędzy beczką śmierci a pętlą śmierci. Gdyby pojazd ciągle miał jechać do góry nogami to wtedy dopiero masz rację. Nawet obiło mi się o uszy, że bolid F1 byłby teoretycznie w stanie coś takiego zrobić.

#19 Offline   zabamix


  • Postów: 1 265
  • Na forum od: 01 lut 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W124 E300D
  • Trzeci Mercedes:W124 E300TD
  • Inne auto:VW Golf III 1.9 GTD

Napisano 17 stycznia 2010 - 23:11

Szop napisał:

bolid F1 byłby w stanie coś takiego zrobić
ja słyszałem kiedyś że od prędkości 140km/h jest w stanie jechać na suficie... że niby taka siła dociskowa... :pub:

#20 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 18 stycznia 2010 - 21:47

Podobno Ferrari F50 dzięki tylnemu skrzydłu może jechać do góry nogami, takie te skrzydło wytwarza siłę dociskową do podłoża.








Podobne tematy Zwiń