No to jestem również po wymianie tylnych sprężyn i gum z trzema ząbkami na gumy z jednym ząbkiem. Moja jakoś wyjątkowo się nie obnizyła ale mam spokojną głowę że już mam wszystkie nowe/sprawne sprężyny i że nie będę miał już przykrych niespodzianek z ich strony... Wymiany tylnych sprężyn i gum również dokonałem u "zibizbm" i poraz kolejny pokazał mi jak pracuje dobry mechanik...
0
Zmiana gum mocowanych na sprężynach...
Rozpoczęty przez markusso77, sie 18 2007 21:51
110 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 01 września 2007 - 20:34
#22
Napisano 03 września 2007 - 09:30
markusso77, slyszalem ze zakladales jakies żółte sprezyny
#23
Napisano 03 września 2007 - 11:00
EssiRS napisał:
markusso77, slyszalem ze zakladales jakies żółte sprezyny
Zgadza się są żółte i są bardzo ok. Są ciut sztywniejsze i niższe od fabrycznych a samochód i tak zachowuje swój komfort jak przy fabrycznych sprężynkach...
#24
Napisano 03 września 2007 - 11:11
markusso77, ale te sprezyny sa jakiejs firmy?
#25
Napisano 03 września 2007 - 17:14
EssiRS napisał:
ale te sprezyny sa jakiejs firmy
jutro będę wiedział co to za firma bo jadę do zibi/ego na warsztat więc będę miał jak zerknąć...
#26
Napisano 06 września 2007 - 19:12
EssiRS napisał:
markusso77, ale te sprezyny sa jakiejs firmy?
już wiem są to sprężynki firmy H&R
#27
Napisano 06 września 2007 - 21:28
witam o ile krótsze sa te sprezyny ja zalozylem do mojego kombi czerwone H&R i jest troszeczke za niski ale mi sie podoba tylne sa niby -40 a przednie -45 ale wydaje mi sie ze jest to duzo wiecej niz mialo byc
Kolego, popracuj trochę nad ortografią bo oczy bolą ;-)
Kolego, popracuj trochę nad ortografią bo oczy bolą ;-)
#28
Napisano 06 września 2007 - 21:30
w wiekszosci czerwonych H&R dochodzi do -60mm ale wyglada kozacko
#29
Napisano 07 września 2007 - 06:45
consol85 napisał:
witam o ile krótsze sa te sprezyny
na stole były krótsze od moich starych wygniecionych sprężyn o ok.2-2,5cm i optycznie trochę obniżyły samochód - może nie jest tak "kozacko" jak na czerwonych ale jest różnica...i to mi pasuje bo Warszawka dziurawaaa jak :evil:
#30 Gość__
Napisano 07 września 2007 - 15:20
markusso77 - piszesz że założyłeś sprężynki H&R koloru żółtego.
Z tego co ja się orientuję to takie sprężynki obniżają autko o 30mm a dedykowane są do
260 E, 250 D, 300 E, 300 D a nie do 200D :grin: .
Do 200D zaś dedykowane są sprężynki koloru niebieskiego ;-)
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę :-P
Z tego co ja się orientuję to takie sprężynki obniżają autko o 30mm a dedykowane są do
260 E, 250 D, 300 E, 300 D a nie do 200D :grin: .
Do 200D zaś dedykowane są sprężynki koloru niebieskiego ;-)
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę :-P
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zmiana temperatury zewnętrznej z F na C |
Mercedes S, CL i SEC | Walgoz |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[W124] Zmiana skrzyni manualnej na automat |
Modyfikacje,Tuning | Zbychu2802 |
|
|
|
Odtwarzanie fabrycznych oznaczeń kolorystycznych na sprężynach. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W124] zmiana mechanicznego wtrysku na elektroniczny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Balrog666 |
|
|