Mowicie ze pojdzie w dol? Zawiechy nie chce ruszac bo wygodnie mi... hm... no to sprobujemy juz niedlugo, stawiam na jednym zabku, ale najpierw trzeba go naprawic
0
Zmiana gum mocowanych na sprężynach...
Rozpoczęty przez markusso77, sie 18 2007 21:51
110 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 21 września 2007 - 00:44
#52
Napisano 21 września 2007 - 08:33
AutoElegance, w naszych Mercedesach wymiana wiąże się z wyciągnięciem sprężyn specjalnym przyrządem do ściągania sprężyn Mercedesa, bo podobno są znacznie twardsze i lubią wyskakiwać
Ja za komplet 4sztuk z jednym zębem dałem niecałe 40zł a nie 60zł.
Z takiego samego założenia wychodzę ;-)
Ja za komplet 4sztuk z jednym zębem dałem niecałe 40zł a nie 60zł.
MISQ napisał:
Zawiechy nie chce ruszac bo wygodnie mi.
#53
Napisano 21 września 2007 - 23:19
Essires, i jak po wymianie? Ile niżej? jakieś foto?
#54
Napisano 21 września 2007 - 23:39
EssiRS
MISQ
panowie ja zmienilem sprezyny na H&R czerwone -45 i -40 dlatego gumy z jednym zabkiem przód i z jednym zabkiem tyl i nie narzekam komfort jazdy sie nie pogorszyl a wrecz polepszyl zawieszenie pracuje jak pracowalo bardzo wygodnie a samochód stal sie bardziej stabilny w zakretach nie przechyla sie tak jak na seryjnym zawieszeniu jeden maly problem to amortyzatory z przodu zmienie na krótsze a co zrobic z tylem? czy w ogóle da sie cos zrobic z tylnymi amortzatorami w kombi???
Cytat
Z takiego samego założenia wychodzę
MISQ
Cytat
Zawiechy nie chce ruszac bo wygodnie mi.
panowie ja zmienilem sprezyny na H&R czerwone -45 i -40 dlatego gumy z jednym zabkiem przód i z jednym zabkiem tyl i nie narzekam komfort jazdy sie nie pogorszyl a wrecz polepszyl zawieszenie pracuje jak pracowalo bardzo wygodnie a samochód stal sie bardziej stabilny w zakretach nie przechyla sie tak jak na seryjnym zawieszeniu jeden maly problem to amortyzatory z przodu zmienie na krótsze a co zrobic z tylem? czy w ogóle da sie cos zrobic z tylnymi amortzatorami w kombi???
#55
Napisano 22 września 2007 - 01:30
Wrzuć amor bilstein'a od wersji SPORTLINE.
#56
Napisano 22 września 2007 - 09:28
jeden maly problem co z zawieszeniem hydraulicznym??? NIVO
#57
Napisano 23 września 2007 - 05:26
Tylne zapewne też są niższe
#58
Napisano 24 września 2007 - 11:28
consol85, kolega chyba sobie żartował, bo amortyzatory z NIVO są zupełnie inne niż normalne i nie ma czegoś takiego jak amorki NIVO sportline.
Tylne zawieszenie ma taką dźwigienkę którą można regulować wysokość zawieszenia. Jeżeli chodzi ci o zmianę charakterystyki tylnego amortyzatora, to będziesz musiał wywalić NIVO i wstawić takie amorki jakie masz ochotę.
Wczoraj prawie urwałem sobie zderzak na krawężniku, co tylko dodatkowo utwierdziło mnie w przekonaniu, że muszę z umiarem do tematu obniżania podchodzić. Mam teraz okazję kupić sprężyny Sportline od 300TE 24V. Muszę przemyśleć...
Tylne zawieszenie ma taką dźwigienkę którą można regulować wysokość zawieszenia. Jeżeli chodzi ci o zmianę charakterystyki tylnego amortyzatora, to będziesz musiał wywalić NIVO i wstawić takie amorki jakie masz ochotę.
Wczoraj prawie urwałem sobie zderzak na krawężniku, co tylko dodatkowo utwierdziło mnie w przekonaniu, że muszę z umiarem do tematu obniżania podchodzić. Mam teraz okazję kupić sprężyny Sportline od 300TE 24V. Muszę przemyśleć...
#59
Napisano 24 września 2007 - 12:00
EssiRS napisał:
Mam teraz okazję kupić sprężyny Sportline od 300TE 24V.
nie mysl za dlugo tylko bierz
#60
Napisano 04 października 2007 - 10:15
Powracajac do tematu postu - Ze swojego doświadczenia z gumami pod sprezyny moge powiedziec ze mialem dokladnie odwrotny problem, znienialem z najmniejszych na najwieksze zeby podniesc masakrycznie zglebione auto, okazalo sie ze po tej zmianie poszedl do gory o 0,5cm. nie pamietam dokładnie jaka byla roznica w wysokości tych gum ale wydaje mi sie ze grubsze byly wyzsze o około 1,3cm. Wiec dlaczego auto nie poszło tyle w gore? poniewaz to sa elementy z GUMY i to stosunkowo miekkiej porownujac np z gumami stabilizatorow. Guma ta pod naciskiem około 1/2 zwoja bo mniej wiecej tyle sie na niej opiera (sądząc po śladach na starych gumach) spłaszcza sie znacznie i z 1,3 cm robi sie 0,5cm albo nawet mniej.
tak wiec moim zdaniem gumami tymi mozna dokonac zmian jedynie kosmetycznych, a u mnie dalo to dodatkowy skurek taki ze odczulem zmniejszenie drgań dochodzących do wnetrza na małych nierownosciach
Wiec osobiscie do małego obnizenia auta proponuje lekko sportowe sprezyny + najwyzsze gumy
tak wiec moim zdaniem gumami tymi mozna dokonac zmian jedynie kosmetycznych, a u mnie dalo to dodatkowy skurek taki ze odczulem zmniejszenie drgań dochodzących do wnetrza na małych nierownosciach
Wiec osobiscie do małego obnizenia auta proponuje lekko sportowe sprezyny + najwyzsze gumy
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zmiana temperatury zewnętrznej z F na C |
Mercedes S, CL i SEC | Walgoz |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[W124] Zmiana skrzyni manualnej na automat |
Modyfikacje,Tuning | Zbychu2802 |
|
|
|
Odtwarzanie fabrycznych oznaczeń kolorystycznych na sprężynach. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W124] zmiana mechanicznego wtrysku na elektroniczny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Balrog666 |
|
|