Witam, przekopalem nie znalazlem
Wiec u mnie w garazu zaraz obok w124 pojawila sie nowa gwiazda:
W202 2.2 cdi 1999 125ps (sport) generalnie autko bez zastrzezen sobie pieknie lata (automat)
tylko ostatnio podczas dosc intensywnej jazdy stracila obroty i moc.
silnik nie zgasl (automat) tylko stracil moc jakby nie dostawal paliwa no i zaswiecila sie kontrolka EPC :?: :!: Zatrzymalem sie zgasilem silnik odpalilem i wszystko dzila normalnie :?: :!: czy komus zdarzyla sie podobna sytuacja :?: :!: czy ktos chociaz wie co to jest to EPC :?: bo juz sie nie orietuje auto posiada ASR ABS SRS BAS tto wiadomo ale EPC to niewiem :?:
0
[w202] Bład epc
Rozpoczęty przez reidow187, mar 16 2010 06:38
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 marca 2010 - 06:38
#2
Napisano 16 marca 2010 - 11:05
reidow187 napisał:
EPC
#3
Napisano 16 marca 2010 - 11:53
no wlasnie niestety nie jest to ESP tylko EPC kolego co niewiadomo co to jest!/ jest to 99 rok ale model na rok 2000....wiec mogli cos namieszac.(fabryka) jest to normalna pomaranczowa kontrolka w prawym dolnym rogu EPC.(jedyne co znalazlem w internecie to ze jest to jakis blad krytyczny i nic wiecej ...
#4
Napisano 16 marca 2010 - 11:58
To blad wyrzucany przez pompe paliwa (jak dobrze mniemam). Nie tankowałeś jakiejś kiepskiej ropy :?:
#5
Napisano 16 marca 2010 - 17:29
Auto mam ok miesiaca przejechalem juz nim ok 2000km i lalem tylko jakies v-pwery ultimeity itd...
poprzedni wlasciciel tez twierdzil ze lal same dobre tak poza tym stalo sie to dwa razy auto ma przejechane 197 tys i wszytko inne dziala perfekt wiec nie wiem moze to czujnik pompy albo co ...
aha zrobilem zdjecie tej kontrolki ktora nosi nazwe EPC a nie ESP czy jakies inne jezeli ktos sobie rzyczy.
Poza tym jak juz sie zdecydowalem na cdi to niezamierzam lac innego paliwa niz niby te "lepsze" pozdr./
poprzedni wlasciciel tez twierdzil ze lal same dobre tak poza tym stalo sie to dwa razy auto ma przejechane 197 tys i wszytko inne dziala perfekt wiec nie wiem moze to czujnik pompy albo co ...
aha zrobilem zdjecie tej kontrolki ktora nosi nazwe EPC a nie ESP czy jakies inne jezeli ktos sobie rzyczy.
Poza tym jak juz sie zdecydowalem na cdi to niezamierzam lac innego paliwa niz niby te "lepsze" pozdr./
#6
Napisano 16 marca 2010 - 17:30
Z tego co mi się zdaje to błąd związany z paliwem. Zobacz czy nie masz powietrza w przewodach, czy pompa nie cieknie... Zalej także dobrym paliwem auto bo to może być związane z tym.
#7
Napisano 16 marca 2010 - 17:36
reidow187 napisał:
Poza tym jak juz sie zdecydowalem na cdi to niezamierzam lac innego paliwa niz niby te "lepsze" pozdr./
Jak ci się spieprzy jeszce pare razy to bedziesz lal najbbardziej normalny ON na donrych stacjach.
#8
Napisano 16 marca 2010 - 18:04
Te "lepsze" paliwa potrafią być (najczęściej zimą) gorsze niż zwykłe i normalne paliwo. Najlepiej lać zwykłe na dobrych stacjach, nie na bez imiennych poza miastem. Wtedy winno być wszystko ok z autem.
#9
Napisano 18 marca 2010 - 10:58
ok czyli szukac w pompie paliwa przewodach o dislu to wiadomo ale nik nie wie co oznacza to EPc??
mi sie znlesc nie udalo dzikuje i pozdrawiam
mi sie znlesc nie udalo dzikuje i pozdrawiam
#10
Napisano 18 marca 2010 - 19:15
U mnie CDI jeździ tylko na Vervie czy innych pro.
Widać różnicę nawet na tej samej stacji pomiędzy Vervą a zwykłym paliwem.
W okularze przytrafił się problem, że kręcił a nie zapalał dopiero po kilku próbach się udawało to zaczęło się szukanie. Zalaliśmy Vervę i problem jak ręką odjął, tak samo w drugim oku CDI po zakupie zalaliśmy na jakiejś stacji no name pod Bolesławcem nawet, całą drogę do domu kopcił miało mocy miał, itp. Po zalaniu czegoś lepszego jest wszystko OK.
Pewnie mówisz o sytuacji, że zimą kupujesz letnie paliwo pro które leży w dystrybutorze niesprzedane od poprzedniej dostawy, wtedy przeważnie jego cena jest bardzo podobna jak nie niższa od zwykłej ropy, lałem parę razy do 190tki taką i nie zamarzała nawet.
Widać różnicę nawet na tej samej stacji pomiędzy Vervą a zwykłym paliwem.
W okularze przytrafił się problem, że kręcił a nie zapalał dopiero po kilku próbach się udawało to zaczęło się szukanie. Zalaliśmy Vervę i problem jak ręką odjął, tak samo w drugim oku CDI po zakupie zalaliśmy na jakiejś stacji no name pod Bolesławcem nawet, całą drogę do domu kopcił miało mocy miał, itp. Po zalaniu czegoś lepszego jest wszystko OK.
michal55yh napisał:
Te "lepsze" paliwa potrafią być (najczęściej zimą) gorsze niż zwykłe i normalne paliwo.
Pewnie mówisz o sytuacji, że zimą kupujesz letnie paliwo pro które leży w dystrybutorze niesprzedane od poprzedniej dostawy, wtedy przeważnie jego cena jest bardzo podobna jak nie niższa od zwykłej ropy, lałem parę razy do 190tki taką i nie zamarzała nawet.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty Mercedes-Benz EPC Online i VIN Decoder |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | ZaBsI |
|
|
|
Błąd EPC ESP i brak reakcji na dodanie gazu |
Mercedes S, CL i SEC | Suchy84 |
|
||
Instalacja EWA EPC WIS / ASRA |
HydePark | Ultimion |
|
||
Instalacja WIS, ASRA, EPC net 07/2008 z 2 DVD DL |
HydePark | vietrzyk |
|
|
|
[OM602] Numer części / szukam czesci w EPC |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kubaat3lover |
|