Witam, potrzebuje informacji co może byc przyczyna dziwnie działajacej pomy wspomagania kierownicy.
Sprawa wygląda następująca stara się popsuła została wstawiona nowa (zamienki) i po uruchomieniu silnika wszystko jest wporzątku. Lecz czasami jak silnik zostanie zgaszony to po 10- 15 min jak się go ponownie uruchomi pompa nie pracuje. Zaczyna pracowac jak się silnik wkreci na obroty powyzej 1200 obr/min. i wtedy działa już poprwanie. Cos w stylu jak by jakiś zawur sie odblokował, lecz z tego co wiem to w samej pompie nie ma zaworów. Dodatkowo informuje, że sytułacja jest sporadaczna i pompa została dobra poprawnie cisnieniowo.
A chodzi o silnik 2,5 D bez turbo rocznik 1996.
0
W 210 Pompa wspomagania kierownicy
Rozpoczęty przez sound6, kwi 13 2010 18:49
1 odpowiedź w tym temacie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[w124] Demontaż kierownicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saharek |
|
||
Pompa paliwa w124 om603 2,5td problem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Sylwek12321 |
|
||
[w201/w124] Vacum pompa - brak podciśnienia |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dudziako |
|
||
pompa hamulcowa w201 schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | batonik1990 |
|