Chodzi o to, że nie moge jej na tyle ścisnąć by wskoczyła tą zaokrągloną końcówka na swoje miejsce przy moście. Brakuje mi z 5mm.
0
auto nie che ruszyć
Rozpoczęty przez wojtek 40, lip 05 2010 19:53
16 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 27 lipca 2011 - 21:06
#12
Napisano 28 lipca 2011 - 18:08
sporobuj podnieść albo opuścić wachacz może
#13
Napisano 28 lipca 2011 - 21:02
Tak, śrubę dokręciłem ale nic to nie dało. Z poziomami, podnoszeniem drugiej strony nie miałem możliwości bo robiłem to na betonie pod blokiem i tylko jedną stronę mogłem podnieść by się tam jakoś wczołgać
Ale już założyłem półośkę. Tamta musiała być zbyt długa i pojechałem wymienić na 1cm krótszą i ta weszła bez problemu.
Włąsśnie wróciłem z jazdy po mieście i wygląda na to że wszystko dobrze kręci. Jedyne co jest nie tak, to przy zwalnianiu słychać rytmiczne tarcie i zastanawiam się, co to może być. Moja hipoteza jest taka, że stała od niedzieli na ręcznym którego nigdy nie używam i może zacisk jeszcze się dobrze nie zluzował i dlatego coś tam ociera.
Ale już założyłem półośkę. Tamta musiała być zbyt długa i pojechałem wymienić na 1cm krótszą i ta weszła bez problemu.
Włąsśnie wróciłem z jazdy po mieście i wygląda na to że wszystko dobrze kręci. Jedyne co jest nie tak, to przy zwalnianiu słychać rytmiczne tarcie i zastanawiam się, co to może być. Moja hipoteza jest taka, że stała od niedzieli na ręcznym którego nigdy nie używam i może zacisk jeszcze się dobrze nie zluzował i dlatego coś tam ociera.
#14
Napisano 29 lipca 2011 - 00:21
No to ręczny do roboty.
U mnie tarło dość długo, pierwszy mercedes, myślałem "a co tam może się stać z ręcznym".
Przed przeglądem chciałem zrobić- to "meHanicy" od kół tak dokręcili mi felgi że 3 nasadki popękały a śruby w miejscu.
Powiedziałem to gościowi na przeglądzie, wziął dobry klucz z metrową lagą, walił młotem od czoła w klucz a ja odkręcałem śruby.
Okazało się że śruby były za długie, rozszarpały sprężynki trzymające szczęki, wszystko jasne :mrgreen:
A że założyłem nowe sprężynki to któregoś pięknego dnia znów to samo- sprężynka zrobiła rundę honorową po bębnie, wyjąłem ją w 5 częściach
U mnie tarło dość długo, pierwszy mercedes, myślałem "a co tam może się stać z ręcznym".
Przed przeglądem chciałem zrobić- to "meHanicy" od kół tak dokręcili mi felgi że 3 nasadki popękały a śruby w miejscu.
Powiedziałem to gościowi na przeglądzie, wziął dobry klucz z metrową lagą, walił młotem od czoła w klucz a ja odkręcałem śruby.
Okazało się że śruby były za długie, rozszarpały sprężynki trzymające szczęki, wszystko jasne :mrgreen:
A że założyłem nowe sprężynki to któregoś pięknego dnia znów to samo- sprężynka zrobiła rundę honorową po bębnie, wyjąłem ją w 5 częściach
#15
Napisano 29 lipca 2011 - 15:56
A możliwe jest by półośka źle się ułożyła lub coś takiego i stąd to ocieranie? A może przy stukaniu jakiś syf typu rdza gdzieś się dostało?
#16
Napisano 29 lipca 2011 - 16:35
moze osłona tarczy ci trze
#17
Napisano 29 lipca 2011 - 18:35
W sumie nic tam nie tykałem, jutro zdejmę koło i obadam bo dzisiaj to jeszcze mnie mięśnie bolą od tej gimnastyki pod samochodem
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Podpięty [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|