Witam
Mam taki problem z moim m104, otóż, po zagrzaniu, obroty jałowe utrzymują się na poziomie ok. 500-600, co jest trochę za niską wartością. Natomiast po włączeniu klimy idą na ok. 700. Powinno być chyba ok. 750 przy wyłączonej klimie ?
teraz tak:
-cięgna gazu naciskają stycznik położenia jałowego, jak się wsłuchuje w okolice cięgien, to przy pełnym puszczeniu gazu słychać cyknięcie
-wiązkę elektryczną wykluczam, cała przejrzana, tam gdzie coś się kruszyło, wymienione lub dokładnie zaizolowane,
-w pamięci sterownika zero błędów (podczas sczytywania błędów, dioda mignie jeden raz)
-żadnego, nawet najmniejszego falowania obrotów, stoją idealnie
Gdzie szukać przyczyny ?
Dodam, że jak wyrzucę na luz podczas jazdy, obroty opadają, na chwileczkę się zatrzymują na 1000, i potem opadają dalej, ale trochę za nisko...
0
[m104] 280E za niskie jałowe obroty
Rozpoczęty przez Devcrk, sie 07 2010 17:23
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 sierpnia 2010 - 17:23
#2
Napisano 07 sierpnia 2010 - 18:19
Już myślałem, że zamknę stronę, bo nie znam odpowiedzi na Twój problem, ale ostatnia linijka dała mi coś co mogę naskrobać
Zatem, wyciągaj zawór powietrza dodatkowego i wsadź do miski z naftą, benzyną ekstrakcyjna czy nie, nitro, rozpuszczalnik - cokolwiek pod ręką i zostaw go tak na 48 pełnych godzin.
edit:
ahm, czy obroty zawieszają się na 1000 gdy stoisz w miejscu przegazowywując?
Zatem, wyciągaj zawór powietrza dodatkowego i wsadź do miski z naftą, benzyną ekstrakcyjna czy nie, nitro, rozpuszczalnik - cokolwiek pod ręką i zostaw go tak na 48 pełnych godzin.
edit:
ahm, czy obroty zawieszają się na 1000 gdy stoisz w miejscu przegazowywując?
#3
Napisano 07 sierpnia 2010 - 19:05
Magson, to nie ten silnik, tu sterowanie jałowymi odbywa się za pomocą przepustnicy, zawór powietrza był w KE-Jetronic, tu jest HFM
#4
Napisano 07 sierpnia 2010 - 19:23
ojć, wydawało mi się, że w 2.8 też jest ke-jet ; /
a może inaczej potencjometr tam masz? ;p
a może inaczej potencjometr tam masz? ;p
#6
Napisano 16 kwietnia 2016 - 12:01
Odgrzebie temat. Mianowicie u mnie w w124 m104 e280 jest tak ze jak odpale na zimnym to trzyma mi ok 600-700 obrotow, po nagrzaniu silnika trzyma 1100-1200 obrotow, czasem depne na postoju pare razy to spadna do 900obr. Co moze byc przyczyna?
#7
Napisano 16 kwietnia 2016 - 18:52
No przykładowo lewe powietrze.
Wyczyść przepustnicę środkiem do egr - tylko dokładnie.
Wyczyść przepustnicę środkiem do egr - tylko dokładnie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|
||
[W124] bardzo niskie obroty na zimnym, 2.5 TD z 94. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|