Zainspirowany nowym nabytkiem KamilaW124 zacząłem się zastanawiać nad wstawieniem czego aftermarket-owego, bo stary wydech nie jest w rewelacyjnym stanie. A ja chciałbym coś wrzucić i do tego nie wracać, czyli najlepiej coś z nierdzewki. Jednak pojawia się problem. Na czym się skupić żeby nie było głośno i jednocześnie chodziło "wyraźniej" niż seria :?:
O i le z katalizatorami i środkową sekcją problem jest prawie żaden, bo tam jest tylko jedna komora to z końcowym jest już lipa.
Ostatnio trafiłem na produkt Remusa ale obawiam się o zbyt duży hałas.
Magnaflow już odpada. Flowmaster też mi się kojarzy ze zbędnym hałasem.
Generalnie podążamy zasadą, skoro nie jedzie to po co ma hałasować
0
[W140] Wydech
Rozpoczęty przez pheonix, maj 22 2011 11:29
17 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22 maja 2011 - 11:29
#2
Napisano 23 maja 2011 - 17:48
odpowiedzi nie udziele ale dopisze sie do tematu bo problrm ten sam, wydech amm ok ale chcilabym zeby troche donosniej bylo slychac te 8 garnuszkow..
#3
Napisano 23 maja 2011 - 18:43
Ja jestem na etapie negocjacji ceny końcowej puszki Remusa.
Do W140 nie znalazłem ale wymiary w teorii pasują i wersja silnikowa też odpowiada.
Nagrałem w sobotę sobie jak chodzi seryjny wydech i w sumie on aż taki cichy to nie jest
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Cytat
E-class W210 Limousine / T-Mod.
E240 2.4l V6 125kW from 97
E280 2.8l 142kW from 96
E320 3.2l 162kW from 95
508595 0542 RS 2x92x78 angled
E240 2.4l V6 125kW from 97
E280 2.8l 142kW from 96
E320 3.2l 162kW from 95
508595 0542 RS 2x92x78 angled
Do W140 nie znalazłem ale wymiary w teorii pasują i wersja silnikowa też odpowiada.
Nagrałem w sobotę sobie jak chodzi seryjny wydech i w sumie on aż taki cichy to nie jest
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
#4
Napisano 23 maja 2011 - 22:50
Wrrrrrrr... Nie mogę edytować poprzedniego posta :roll:
Negocjacje zakończyły się dla mnie pozytywnie. Kasa przelana. Czekam na tłumik. Montaż zapewne w następny weekend. Wtedy opiszę wrażenia i o ile się uda zrobię rewizję katalizatorów, bo coś mi się wydaje, że już nie działają tak jak powinny.
Wycinać w razie W i wstawiać rurę (obawiam się metalicznego dźwięku) czy szukać jakichś zamienników :?:
Strumiennice odpadają.
Negocjacje zakończyły się dla mnie pozytywnie. Kasa przelana. Czekam na tłumik. Montaż zapewne w następny weekend. Wtedy opiszę wrażenia i o ile się uda zrobię rewizję katalizatorów, bo coś mi się wydaje, że już nie działają tak jak powinny.
Wycinać w razie W i wstawiać rurę (obawiam się metalicznego dźwięku) czy szukać jakichś zamienników :?:
Strumiennice odpadają.
#5
Napisano 24 maja 2011 - 07:45
pheonix napisał:
Wycinać w razie W i wstawiać rurę (obawiam się metalicznego dźwięku) czy szukać jakichś zamienników :?:
Strumiennice odpadają.
Strumiennice odpadają.
Ogolnie jest to W140 wiec wypadaloby zeby byl w pewien sposb peralka a co za tym idzie powienien miec wymienione katy jesli okaze sie ze stare nie daly juz rady, dodatkow wycinanie katow i wspawywanie rury kojarzy mi sie z druciarstwem zwlaszcza w takim samochodzie, ale szczerze? gdybym byl w podobnej sytuacji to tez bym je w cholere wycial i wstawil rury co dowodzi teorii ze jestem dziwny bo jedno mysle a finalnie robie inaczej co nie zmienia faktu ze najczesniej wychodzi mi to na plus:D
Co do tlumika to jestem bardzo ciekaw jak zmieni barwe dzwieku zaluje tylko ze nie masz M119 bo jakoby Twoje zakupy rozwiazaly by moje "problemy" i zastanowienia;)) jakby nie bylo dzwone R6 i V8 ani troche nie sa do siebie podobne.. a szkoda
Ja oczywiscie bym chcial zeby moje V delikatnie bulgotalo jak amerykanskie V ale tak sie zastanawiam czy da sie osiagnac taki efekt skroo finalnie uklad wydechowy laczy sie w jeden a nie jest dwoma oddzielnymi ukladami od kolektora po sam zderzak :evil: moze ktos przerabial temat?
phoenix daj znaka jak juz zamontujesz to cacko;) mzoe jakis link ze sciezka dzwiekowa;D swoja droga ze tlumik po odpowiedniej liczbie km troche glosniejszy sie zrobi napewno;)
#6
Napisano 24 maja 2011 - 08:08
pueblo napisał:
Ogolnie jest to W140 wiec wypadaloby zeby byl w pewien sposb peralka a co za tym idzie powienien miec wymienione katy jesli okaze sie ze stare nie daly juz rady, dodatkow wycinanie katow i wspawywanie rury kojarzy mi sie z druciarstwem zwlaszcza w takim samochodzie
Fanem ekologii też nie jestem, więc sprawa jest do przemyślenia
pueblo napisał:
Co do tlumika to jestem bardzo ciekaw jak zmieni barwe dzwieku zaluje tylko ze nie masz M119 bo jakoby Twoje zakupy rozwiazaly by moje "problemy" i zastanowienia;)) jakby nie bylo dzwone R6 i V8 ani troche nie sa do siebie podobne.. a szkoda
Z tym się zgadzam. Chociaż coś kiedyś dłubałem i prawie się udało. Wprawdzie totalny hardcore, którego nie powtórzę ale efekt był zadowalający:
http://www.vimeo.com/7610854
Co do V8.
EssiRS:
Na wydechu AMG
KAMILW124:
Magnaflow.
#7
Napisano 24 maja 2011 - 15:44
ciekawe jakby KAMILAW124 tłumik chodził w moJeJ s klasie... i czy znaJde taki....?!
#8
Napisano 24 maja 2011 - 18:51
Znaleźć znajdziesz, bo jest chyba nawet przedstawicielstwo Magnaflow na Polskę.
Gorsza sprawa, że tak jak Kamil sam pisze on za cicho to nie chodzi
Gorsza sprawa, że tak jak Kamil sam pisze on za cicho to nie chodzi
#9
Napisano 25 maja 2011 - 10:22
a jak ten twoJ?
#10
Napisano 25 maja 2011 - 12:08
EssiRS:
Na wydechu AMG
Najpierw serducho mi przyspieszyło, potem wylizałem monitor :-P a na końcu użyłem chusteczek :-). Ja już się pochorowałem.............................
Na wydechu AMG
Najpierw serducho mi przyspieszyło, potem wylizałem monitor :-P a na końcu użyłem chusteczek :-). Ja już się pochorowałem.............................
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
Pierdzenie wydechu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | bigooos3 |
|
|
|
W124 układ wydechowy_Tłumiki dobrej jakości |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
[w201]Kolektor wydechowy w oryginale. Odnowienie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W124] wydech końcowy do 3.0 Diesla Turbo |
Modyfikacje,Tuning | lewy27 |
|
|