Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] Wydech


17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 22 maja 2011 - 11:29

Zainspirowany nowym nabytkiem KamilaW124 zacząłem się zastanawiać nad wstawieniem czego aftermarket-owego, bo stary wydech nie jest w rewelacyjnym stanie. A ja chciałbym coś wrzucić i do tego nie wracać, czyli najlepiej coś z nierdzewki. Jednak pojawia się problem. Na czym się skupić żeby nie było głośno i jednocześnie chodziło "wyraźniej" niż seria :?:
O i le z katalizatorami i środkową sekcją problem jest prawie żaden, bo tam jest tylko jedna komora to z końcowym jest już lipa.

Ostatnio trafiłem na produkt Remusa ale obawiam się o zbyt duży hałas.
Magnaflow już odpada. Flowmaster też mi się kojarzy ze zbędnym hałasem.

Generalnie podążamy zasadą, skoro nie jedzie to po co ma hałasować ;)



#2 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 23 maja 2011 - 17:48

odpowiedzi nie udziele ale dopisze sie do tematu bo problrm ten sam, wydech amm ok ale chcilabym zeby troche donosniej bylo slychac te 8 garnuszkow.. :hmm:

#3 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 23 maja 2011 - 18:43

Ja jestem na etapie negocjacji ceny końcowej puszki Remusa.
Dołączona grafika

Cytat

E-class W210 Limousine / T-Mod.
E240 2.4l V6 125kW from 97
E280 2.8l 142kW from 96
E320 3.2l 162kW from 95
508595 0542 RS 2x92x78 angled

Do W140 nie znalazłem ale wymiary w teorii pasują i wersja silnikowa też odpowiada.

Nagrałem w sobotę sobie jak chodzi seryjny wydech i w sumie on aż taki cichy to nie jest :hmm:
Zobaczymy co z tego wyjdzie.

#4 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 23 maja 2011 - 22:50

Wrrrrrrr... Nie mogę edytować poprzedniego posta :roll:
Negocjacje zakończyły się dla mnie pozytywnie. Kasa przelana. Czekam na tłumik. Montaż zapewne w następny weekend. Wtedy opiszę wrażenia i o ile się uda zrobię rewizję katalizatorów, bo coś mi się wydaje, że już nie działają tak jak powinny.

Wycinać w razie W i wstawiać rurę (obawiam się metalicznego dźwięku) czy szukać jakichś zamienników :?:
Strumiennice odpadają.

#5 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 24 maja 2011 - 07:45

pheonix napisał:

Wycinać w razie W i wstawiać rurę (obawiam się metalicznego dźwięku) czy szukać jakichś zamienników :?:
Strumiennice odpadają.

Ogolnie jest to W140 wiec wypadaloby zeby byl w pewien sposb peralka a co za tym idzie powienien miec wymienione katy jesli okaze sie ze stare nie daly juz rady, dodatkow wycinanie katow i wspawywanie rury kojarzy mi sie z druciarstwem zwlaszcza w takim samochodzie, ale szczerze? gdybym byl w podobnej sytuacji to tez bym je w cholere wycial i wstawil rury co dowodzi teorii ze jestem dziwny bo jedno mysle a finalnie robie inaczej co nie zmienia faktu ze najczesniej wychodzi mi to na plus:D

Co do tlumika to jestem bardzo ciekaw jak zmieni barwe dzwieku :) zaluje tylko ze nie masz M119 bo jakoby Twoje zakupy rozwiazaly by moje "problemy" i zastanowienia;)) jakby nie bylo dzwone R6 i V8 ani troche nie sa do siebie podobne.. a szkoda :D
Ja oczywiscie bym chcial zeby moje V delikatnie bulgotalo jak amerykanskie V ale tak sie zastanawiam czy da sie osiagnac taki efekt skroo finalnie uklad wydechowy laczy sie w jeden a nie jest dwoma oddzielnymi ukladami od kolektora po sam zderzak :evil: moze ktos przerabial temat? ;)

phoenix daj znaka jak juz zamontujesz to cacko;) mzoe jakis link ze sciezka dzwiekowa;D swoja droga ze tlumik po odpowiedniej liczbie km troche glosniejszy sie zrobi napewno;)

#6 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 24 maja 2011 - 08:08

pueblo napisał:

Ogolnie jest to W140 wiec wypadaloby zeby byl w pewien sposb peralka a co za tym idzie powienien miec wymienione katy jesli okaze sie ze stare nie daly juz rady, dodatkow wycinanie katow i wspawywanie rury kojarzy mi sie z druciarstwem zwlaszcza w takim samochodzie
Jak dla mnie jeżeli coś jest zrobione dobrze i porządnie to nie jest to drut. Nie dość, że ma działać to ma jeszcze dobrze wyglądać mimo tego, że tego nie widać.
Fanem ekologii też nie jestem, więc sprawa jest do przemyślenia :D

pueblo napisał:

Co do tlumika to jestem bardzo ciekaw jak zmieni barwe dzwieku zaluje tylko ze nie masz M119 bo jakoby Twoje zakupy rozwiazaly by moje "problemy" i zastanowienia;)) jakby nie bylo dzwone R6 i V8 ani troche nie sa do siebie podobne.. a szkoda

Z tym się zgadzam. Chociaż coś kiedyś dłubałem i prawie się udało. Wprawdzie totalny hardcore, którego nie powtórzę ale efekt był zadowalający:
http://www.vimeo.com/7610854

Co do V8.

EssiRS:


Na wydechu AMG

KAMILW124:


Magnaflow.

#7 Offline   dzieciax


  • Postów: 235
  • Na forum od: 12 sty 2011
  • Miejscowość: Szczecin Zu
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W203 2.2 CDI
  • Inne auto:ST220

Napisano 24 maja 2011 - 15:44

ciekawe jakby KAMILAW124 tłumik chodził w moJeJ s klasie... i czy znaJde taki....?!

#8 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 24 maja 2011 - 18:51

Znaleźć znajdziesz, bo jest chyba nawet przedstawicielstwo Magnaflow na Polskę.
Gorsza sprawa, że tak jak Kamil sam pisze on za cicho to nie chodzi :hmm:

#9 Offline   dzieciax


  • Postów: 235
  • Na forum od: 12 sty 2011
  • Miejscowość: Szczecin Zu
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W203 2.2 CDI
  • Inne auto:ST220

Napisano 25 maja 2011 - 10:22

a jak ten twoJ?

#10 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 25 maja 2011 - 12:08

EssiRS:


Na wydechu AMG



Najpierw serducho mi przyspieszyło, potem wylizałem monitor :-P a na końcu użyłem chusteczek :-). Ja już się pochorowałem.............................








Podobne tematy Zwiń