Skocz do zawartości




Naprawy blacharskie - prośba o radę



29 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 marca 2017 - 07:09

Polcar tylko logo sieci hurtowej, nie wiem ja z reszta gratow, ale blotniki do 190er maja fatalne.
Klokkerholm, o ile znajdziesz, Blic, VanWezel, Gordon. To sa dobrzy producenci, ale czasami slabo z osiagalnoscia.

Z tym, ze co bys tam nie zamontowal, to i tak i tak liczy sie tylko i wylacznie rzetelnksc pracy blacharza. Bo nawet najlepsze zamienniki czy oryginal polegna jesli blacharz nie przylozy sie do czyszczenia,a lakiernik do zabezpieczenia.



#12 Offline   adamwe200d


  • Postów: 12
  • Na forum od: 19 gru 2016
  • Miejscowość: radom
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 marca 2017 - 06:23

Dziękuje za podpowiedz.

#13 Offline   gregas3243


  • Postów: 9
  • Na forum od: 01 sty 2015
  • Miejscowość: Oszczeklin
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 kwietnia 2017 - 19:17

Witajcie niedawno nabyłem w124 w dwu litrowym dieslu rok produkcji 1988. Chciałbym abyście ocenili ile mogła by kosztować mniej więcej naprawa blacharska i polecili mi jakiegoś dobrego blacharz.Jestem z okolic Kalisza. Załączam zdjęcia jak moja maszyna wygląda.

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#14 Offline   KrupeK


  • Postów: 53
  • Na forum od: 15 paź 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E30, Seat Arosa

Napisano 23 kwietnia 2017 - 21:10

Nie jestem pewny cz warto go jeszcze remontować w tym egzemplarzu w zasadzie cała buda jest do zrobienia włącznie pewnie z podłogą a nawet jeśli to nie wiesz czy blacharz zrobi to na tyle dobrze że jeszcze te pięć lat polata czy nie zapcha gumą i poszedł

#15 Offline   gregas3243


  • Postów: 9
  • Na forum od: 01 sty 2015
  • Miejscowość: Oszczeklin
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 kwietnia 2017 - 21:50

Właśnie nad tym się zastanawiam. Kupiłem go za śmieszne pieniądze 2 tys. Zastanawiam się czy nie szukać czegoś w lepszym stanie.

#16 Offline   lukas125p


  • Postów: 65
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Drzewica
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 kwietnia 2017 - 22:25

Kolega wyżej dobrze mówi, dlatego najlepiej gdyby zrobił pan to sam.Potrzebna do tego jest sprężarka, piaskarka, pistolet, 1.6 lub 2l podkładu epoksydowego i farba akrylowa (kolor).Jest przy tym dość dużo pracy- trzeba rozebrać całe auto (drzwi maska błotniki bagażnik, wyciąć szybe bo tam jest rdza zazwyczaj ,wyjąć amortyzatory żeby kielichy wyczyścić, ewentualnie wspawać nowe progi), sam to robiłem w poprzednim roku zeszło z ze dwa tygodnie ale warto, szkoda że zdjęcia zrobiłem tylko na etapie odklejania foli zabezpieczających jak już :star: stał na dworzu.Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Użytkownik lukas125p edytował ten post 23 kwietnia 2017 - 22:26


#17 Offline   gregas3243


  • Postów: 9
  • Na forum od: 01 sty 2015
  • Miejscowość: Oszczeklin
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 kwietnia 2017 - 22:34

Dobra robota. Jeśli chodzi o lakierowanie to pracowałem w aso citroena jako skladacz/lakiernik.Sprężarkę mam i cały sprzęt do lakierowania. Piaskowanie mogę ogarnąć. Chodzi mi właśnie o blacharska najbardziej boję się że sobie nie poradzę.

#18 Offline   gregas3243


  • Postów: 9
  • Na forum od: 01 sty 2015
  • Miejscowość: Oszczeklin
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 kwietnia 2017 - 22:37

Jakie są najbardziej narażone niewidoczne miejsca korozji w tym modelu?

#19 Offline   KrupeK


  • Postów: 53
  • Na forum od: 15 paź 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E30, Seat Arosa

Napisano 24 kwietnia 2017 - 05:01

Nie wiem jak w 124 ale w 190 to miejsca pod lampami przednimi, podłoga w bagazniku przy uchwycie, progi zresztą auto w takim wieku może być wszędzie zgniłe

#20 Offline   gregas3243


  • Postów: 9
  • Na forum od: 01 sty 2015
  • Miejscowość: Oszczeklin
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 kwietnia 2017 - 05:13

Ok dziękuję za sugestie.Wywale wszystkie bebechy ze środka jak i wyciągne silnik i zobaczymy co kryje mój Mercedes.








Podobne tematy Zwiń