Polcar tylko logo sieci hurtowej, nie wiem ja z reszta gratow, ale blotniki do 190er maja fatalne.
Klokkerholm, o ile znajdziesz, Blic, VanWezel, Gordon. To sa dobrzy producenci, ale czasami slabo z osiagalnoscia.
Z tym, ze co bys tam nie zamontowal, to i tak i tak liczy sie tylko i wylacznie rzetelnksc pracy blacharza. Bo nawet najlepsze zamienniki czy oryginal polegna jesli blacharz nie przylozy sie do czyszczenia,a lakiernik do zabezpieczenia.
0
29 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 24 marca 2017 - 07:09
#12
Napisano 25 marca 2017 - 06:23
Dziękuje za podpowiedz.
#14
Napisano 23 kwietnia 2017 - 21:10
Nie jestem pewny cz warto go jeszcze remontować w tym egzemplarzu w zasadzie cała buda jest do zrobienia włącznie pewnie z podłogą a nawet jeśli to nie wiesz czy blacharz zrobi to na tyle dobrze że jeszcze te pięć lat polata czy nie zapcha gumą i poszedł
#15
Napisano 23 kwietnia 2017 - 21:50
Właśnie nad tym się zastanawiam. Kupiłem go za śmieszne pieniądze 2 tys. Zastanawiam się czy nie szukać czegoś w lepszym stanie.
#16
Napisano 23 kwietnia 2017 - 22:25
Kolega wyżej dobrze mówi, dlatego najlepiej gdyby zrobił pan to sam.Potrzebna do tego jest sprężarka, piaskarka, pistolet, 1.6 lub 2l podkładu epoksydowego i farba akrylowa (kolor).Jest przy tym dość dużo pracy- trzeba rozebrać całe auto (drzwi maska błotniki bagażnik, wyciąć szybe bo tam jest rdza zazwyczaj ,wyjąć amortyzatory żeby kielichy wyczyścić, ewentualnie wspawać nowe progi), sam to robiłem w poprzednim roku zeszło z ze dwa tygodnie ale warto, szkoda że zdjęcia zrobiłem tylko na etapie odklejania foli zabezpieczających jak już stał na dworzu.
Użytkownik lukas125p edytował ten post 23 kwietnia 2017 - 22:26
#17
Napisano 23 kwietnia 2017 - 22:34
Dobra robota. Jeśli chodzi o lakierowanie to pracowałem w aso citroena jako skladacz/lakiernik.Sprężarkę mam i cały sprzęt do lakierowania. Piaskowanie mogę ogarnąć. Chodzi mi właśnie o blacharska najbardziej boję się że sobie nie poradzę.
#18
Napisano 23 kwietnia 2017 - 22:37
Jakie są najbardziej narażone niewidoczne miejsca korozji w tym modelu?
#19
Napisano 24 kwietnia 2017 - 05:01
Nie wiem jak w 124 ale w 190 to miejsca pod lampami przednimi, podłoga w bagazniku przy uchwycie, progi zresztą auto w takim wieku może być wszędzie zgniłe
#20
Napisano 24 kwietnia 2017 - 05:13
Ok dziękuję za sugestie.Wywale wszystkie bebechy ze środka jak i wyciągne silnik i zobaczymy co kryje mój Mercedes.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Prośba o kod do radia Becker |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | robertzpoznania |
|
||
Prośba o odkodowanie vinu |
Pozostałe modele | darekgliwice |
|
|
|
Podpięty YouTube - przydatne poradniki, naprawy, modyfikacje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
VIN prośba o rozkodowanie i weryfikację wyposażenia |
HydePark | czankete |
|
||
Naprawy z humorem |
HydePark | Czarownica |
|