Witam, mam pytanko odnośnie katalizatorów, zmuszony byłem wyciąć u siebie, bo były zawalone syfem i blokowały wydech, teraz szukam używek (w dobrym stanie), lub jakichś dobrych zamienników, przerabiał już ktoś ten temat?
0
[W140] S500 katalizatory
Rozpoczęty przez tedi73, lip 06 2011 19:16
20 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 lipca 2011 - 19:16
#2
Napisano 06 lipca 2011 - 20:58
używek nie szukaj nie ma sensu... ja jeszcze mam... ale z tego co wiem to ludzie albo wycinają środki i zostaje tylko obudowa, albo wstawiają rury podobnej średnicy... podobno zdaje to egzamin.
#3
Napisano 06 lipca 2011 - 23:39
właśnie wywaliłem środki i zostały same obudowy, ale wydech się rozprężył (niby), co wcale nie jest dobre dla silnika (niby).
Wspawanie rury było by nie najgorszym rozwiązaniem, gdyby nie to, że muszę zrobić przegląd, więc będzie badanie emisji spalin, muszę kupić i wspawać katy, dla tego szukam opinii na ten temat.
Znalazłem katalizatory MAGNAFLOW z nierdzewki i tutaj pojawia się rebus, czy zwykła stal pospawam z nierdzewka?
Wspawanie rury było by nie najgorszym rozwiązaniem, gdyby nie to, że muszę zrobić przegląd, więc będzie badanie emisji spalin, muszę kupić i wspawać katy, dla tego szukam opinii na ten temat.
Znalazłem katalizatory MAGNAFLOW z nierdzewki i tutaj pojawia się rebus, czy zwykła stal pospawam z nierdzewka?
#4
Napisano 06 lipca 2011 - 23:41
pospawasz, ale szybko i bardzo mocno ten spaw zerdzewieje
#5
Napisano 07 lipca 2011 - 09:50
A drut do nierdzewki w osłonie ArCO2 :?:
P.S. Może przeniesiecie to do działu o S-klasie :?:
P.S. Może przeniesiecie to do działu o S-klasie :?:
#6
Napisano 07 lipca 2011 - 14:13
na łączeniu obu rodzajów blach powstanie Ci róznica potecjałów ze względu na rózny skład chemiczny, a przy udziale eletrolitu (np. wody deszczowej) zacznie się przyspieszony proces utleniania zwyklej stali. po 2-3 miesiacach kwasówka nie bedzie się miała czego trzymać
#7
Napisano 07 lipca 2011 - 17:45
powiem szczerze, że jeżdżę normalnie na przeglądy i tylko raz zdarzyło mi się, że sprawdzali spaliny...
#8
Napisano 10 lipca 2011 - 14:04
Dzięki za wszystkie odpowiedzi, szukam całego elementu z katalizatorami, chyba nie będę tego spawał
u mnie za każdym razem sprawdzają
Edit: Pytanie tylko co na tym teście sprawdzają, sama zawartość co2, czy wszystkich związków razem, wie ktoś może?
maclaw napisał:
powiem szczerze, że jeżdżę normalnie na przeglądy i tylko raz zdarzyło mi się, że sprawdzali spaliny...
u mnie za każdym razem sprawdzają
Edit: Pytanie tylko co na tym teście sprawdzają, sama zawartość co2, czy wszystkich związków razem, wie ktoś może?
#9
Napisano 25 kwietnia 2013 - 20:37
witam,
czy to normalne, że gdy silnik osiągnie temp. powyżej 80 st.C to z wydechu "śmierdzi siarką, zgniłymi jajkami". To znaczy, że pracują prawidłowo, czy są zapchane??? da się to jakoś sprawdzić? Czasem na postoju czuć to w środku, czyżby jakaś nieszczelność??
czy to normalne, że gdy silnik osiągnie temp. powyżej 80 st.C to z wydechu "śmierdzi siarką, zgniłymi jajkami". To znaczy, że pracują prawidłowo, czy są zapchane??? da się to jakoś sprawdzić? Czasem na postoju czuć to w środku, czyżby jakaś nieszczelność??
#10
Napisano 18 maja 2013 - 21:12
witam, chciałbym odświeżyć swoje powyższe pytanie!!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
C140 S500C "zawiesza sie" przy przyspieszaniu |
Mercedes S, CL i SEC | przemo1411 |
|
||
Schemat wiązki silnika w140 s500 v8 |
Mercedes S, CL i SEC | Junak1956 |
|
||
[W140 1995 S500] Pomoc w ustaleniu funkcji kabelka. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[W140] S500 1998r. Zawieszenie NIVO |
Mercedes S, CL i SEC | bolekf22222 |
|
|
|
[W140] S500 1996 swap silnika z E50 m119 |
Mercedes S, CL i SEC | MercPanda |
|