W tej cenie to niech Ci dorzuci tunel gratis-i tak nie będzie miał z niego pożytku bo zostanie mu z dziurami po łączniku i bez wykładzinki. Negocjuj. Tunel do dużej konsoli jest lekko inaczej wyprofilowany w miejscu łączenia się z konsolą (troszkę szerszy jeśli dobrze pamiętam). Dodatkowo więc masz gwarancję że wszystko będzie idealnie spasowane. Przerabialiśmy ten temat u kolegi który nie mógł wytrzymać że u mnie jest takie "cacko".
0
[w201] Konsola srodkowa - zamiana
Rozpoczęty przez ziomal149, lis 25 2007 01:31
39 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 24 czerwca 2009 - 12:16
#12
Napisano 24 czerwca 2009 - 12:43
Podejrzewam, że tunel ma czarny a ja mam szare wnętrze więc i tak mi się nie przyda. Z wypowiedzi kolegów wyżej wynika, że nie trzeba wymieniać tunelu środkowego, tylko wystarczy w odpowiednim miejscu trochę naciąć żeby radio weszło
Mówisz,że drogo sobie śpiewa? Trochę szukam już takiej konsoli i to jest pierwsza od dłuższego czasu jaką znalazłem.
Mówisz,że drogo sobie śpiewa? Trochę szukam już takiej konsoli i to jest pierwsza od dłuższego czasu jaką znalazłem.
#13
Napisano 24 czerwca 2009 - 13:17
Cytat
a ja mam szare wnętrze
Myślę że maksymalnie 150PLN - to jest uczciwa cena.
Cytat
wystarczy w odpowiednim miejscu trochę naciąć
#14
Napisano 24 czerwca 2009 - 14:04
Cytat
ale konsolę kupujesz czarną?
Żeby tak ktoś miał taką i chciał za 150 sprzedać to bym wziął ale na razie ta jest jedyna jaką namierzyłem.
Radio mam standardowe, a poduszki powietrznej niestety nie mam :sad:
#15
Napisano 24 czerwca 2009 - 14:18
Ale posiadasz crash sesnor pod konsola do napinaczy pasow
#16
Napisano 24 czerwca 2009 - 19:29
Ja mam wycinany tunel i faktycznie chyba jest węższy niż ten fabrycznie dostosowany.
Dziwne tylko to że wszystkie tunele mają już gotowe otwory pod łącznik - chyba że są stare(do konsoli typu taxi) i te po lifcie.
200zł to standardowa cena za używaną konsolę.
Na ebay.co łatwiej kupić takie ale mam wrażenie że angielskie są wykrzywione w inną stronę - są dwa numery na L i R.
Wycinać pod każde radio trzeba - radio jest niżej niż w krótkiej konsoli i dlatego opiera się o tunel.
Oprócz tego będziesz musiał podłożyć około 6-8mm pod przedni wspornik tunelu - bo będzie bardzo ciągnął konsolę do dołu i będzie spora szpara - ale to dość łatwo przez drewienko.
Dziwne tylko to że wszystkie tunele mają już gotowe otwory pod łącznik - chyba że są stare(do konsoli typu taxi) i te po lifcie.
200zł to standardowa cena za używaną konsolę.
Na ebay.co łatwiej kupić takie ale mam wrażenie że angielskie są wykrzywione w inną stronę - są dwa numery na L i R.
Wycinać pod każde radio trzeba - radio jest niżej niż w krótkiej konsoli i dlatego opiera się o tunel.
Oprócz tego będziesz musiał podłożyć około 6-8mm pod przedni wspornik tunelu - bo będzie bardzo ciągnął konsolę do dołu i będzie spora szpara - ale to dość łatwo przez drewienko.
#17
Napisano 24 czerwca 2009 - 19:51
Czy ta różnica w szerokości tunelu środkowego jest znaczna, czy wygląda to o.k. po zamontowaniu długiej konsoli?
#18
Napisano 25 czerwca 2009 - 03:13
Nie będzie idealnie spasowane w miejscu przylegania do tunelu. Nie pamiętam tylko czy z przodu czy z tyłu konsola jest na dole szersza od zwykłego tunelu. Mnie by to "dźgało" w oczy. Później się może okazać że coś trzeszczy albo pęknie po styku z kolanem lub suwaczek od nawiewu nie chce pomykać bo coś jest krzywo...
Ale jeśli jesteś w stanie odstawić estetykę na dalszy plan to droga wolna.
Ale jeśli jesteś w stanie odstawić estetykę na dalszy plan to droga wolna.
#19
Napisano 25 czerwca 2009 - 10:32
Kurcze to trzeba kombinować też tunel pod tą konsolę. Też lubię mieć wszystko dobrze spasowane.
Może ktoś kto robił taką wymianę bez wymiany tunelu zrobić zdjęcie i pokazać jak wygląda to "niespasowanie"?
[ Dodano: Czw Cze 25, 2009 11:32 ]
Dogadałem się z gościem, że sprzeda mi konsolę razem z tunelem. W związku z tym mam pytanie, jak sie wyjmuje tunel. Gdzie poodkręcać śrubki to wiem, jak ściągnąć rączkę od ręcznego też. Zostaje ta "wajcha" od ręcznego i przez nią nie mogę wyjąć tunelu. Tunel jest "luźny", da się go podnieść do góry ale za cholerę nie chce przejść przez "wajchę" od hamulca ręcznego. Ją też trzeba zdemontować ( w jaki sposób)?
Może ktoś kto robił taką wymianę bez wymiany tunelu zrobić zdjęcie i pokazać jak wygląda to "niespasowanie"?
[ Dodano: Czw Cze 25, 2009 11:32 ]
Dogadałem się z gościem, że sprzeda mi konsolę razem z tunelem. W związku z tym mam pytanie, jak sie wyjmuje tunel. Gdzie poodkręcać śrubki to wiem, jak ściągnąć rączkę od ręcznego też. Zostaje ta "wajcha" od ręcznego i przez nią nie mogę wyjąć tunelu. Tunel jest "luźny", da się go podnieść do góry ale za cholerę nie chce przejść przez "wajchę" od hamulca ręcznego. Ją też trzeba zdemontować ( w jaki sposób)?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Konsola kuda zamiast uchwytu na smartfon |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | PolnaMysz |
|
||
[w201] Zamiana silnika na m111. |
Modyfikacje,Tuning | Fredrigez |
|
||
[c124] zamiana 722.5xx na 722.4xx |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rajupce |
|
|
|
[W124] Zamiana głowicy OM602 na OM605 |
Modyfikacje,Tuning | Opu |
|
||
R129 gorąca konsola i przednie nadkola |
Mercedes SL, SLK | Jak74 |
|