Jestem posiadaczem MB e230 w 124(ke-jetronic) z gazem. Samochód odpala bez problemu ale muszę trzymać nogę na gazie bo jak jest zimny to zgaśnie. Po pewnym czasie mogę zdjąć nogę z gazu i ma 500 obrotów z czasem wzrastają do 950 kiedy się zagrzeje. Dodatkowo obroty lubią czasami falować od 500 do 900. Kiedy temp osiągnie ok 50 stopni zarówno na benzynie jak i gazie szarpie samochodem potem to przechodzi jak się podgrzeje do ok 80stopni. Mniej więcej raz na tydzień dochodzi do wystrzału i wywala tą odme pod filtrem powietrza. Co do wolnych obrotów byłem już chyba u 4 mechaników nic tylko kręcą tą śrubą pod filtrem powietrza i tą małą z boku a przecież to nic nie daje bo jak silnik jest zimny to on nie ma wolnych obrotów i co z tego że ustawią silnik na obrotów 900 jak jest ciepły a jak przestygnie to albo zgaśnie albo ma 500. Wyczytałem kiedyś że przyczyn trzeba szukać w regulatorze wolnych obrotów(zwany też regulator biegu jałowego), w elektronicznym urządzeniu sterującym tym regulatorem(tym za akumulatorem), lub czujniku temp.Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie i wiedzę w tym zakresie to proszę o pomoc i poradę.
Jeżeli znacie jakichś dobrych fachowców w Krakowie lub okolicy, którzy mają doświadczenie z MB to proszę o namiary. Dzięki
0
w124(ke-jetronic) Gaśnie gdy zimny
Rozpoczęty przez bastek333, gru 14 2007 10:01
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 grudnia 2007 - 10:01
#2
Napisano 14 grudnia 2007 - 11:26
Wymontuj regulator wolych obrotów i pożadnie go "wykąp", u mnie to pomogło, (chociaż nie mam gazu) gdy miałem problemy z lekkim falowaniem obrotów(800-900).
Zmierz jeszcze oporność czujnika temperatury.
- temp. 20 st. -2500 - 2800ohm
- temp. 90 st – 280 – 380 ohm
Będziesz wiedział czy działa poprawnie.
Zmierz jeszcze oporność czujnika temperatury.
- temp. 20 st. -2500 - 2800ohm
- temp. 90 st – 280 – 380 ohm
Będziesz wiedział czy działa poprawnie.
#3
Napisano 14 grudnia 2007 - 22:14
Napraw ssanie i będzie ok...chodzi mi o ssanie w reduktorze gazowym..chyba ze na benzynie też tak robi
#4
Napisano 14 grudnia 2007 - 23:01
no właśnie na benzynie też nie ma wolnych obrotów i gaśnie aż się nie zagrzeje potem jest ok ale nie zależy to od rodzaju paliwa
#5
Napisano 17 grudnia 2007 - 11:16
Jak najbardziej normalny objaw po połączeniu Ke-jetronica z gazem
#6
Napisano 17 grudnia 2007 - 12:49
bastek333 napisał:
Jeżeli znacie jakichś dobrych fachowców w Krakowie lub okolicy, którzy mają doświadczenie z MB to proszę o namiary. Dzięki
Nie będę pisał tu bo już było o tym trochę...
Jeżeli potrzebujesz fachowca w Kraku to odezwij się na GG
#7
Napisano 18 grudnia 2008 - 03:19
Jest gdzieś fotorelacja jak "wykąpać" ten regulator biegu jałowego? Może ktoś to opisze?
Sądzę, że wszystkim zagazowanym się to może kiedyś przydać.
Sądzę, że wszystkim zagazowanym się to może kiedyś przydać.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
[W124] bardzo niskie obroty na zimnym, 2.5 TD z 94. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|