Skocz do zawartości




- - - - -

Mercedes W140 SEC600 1993r pompa dociągania problem


20 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 17 lipca 2012 - 20:34

Zdjęcia bardzo ładne, ale zaraz dostaniesz ochrzan że nie stosujesz się do forumowej instrukcji zamieszczania zdjęć. :old:



#12 Offline   Lukaszsolo


  • Postów: 39
  • Na forum od: 08 mar 2012
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 600SEC
  • Trzeci Mercedes:w115 220D

Napisano 17 lipca 2012 - 21:13

A ta pompa co jest na zdjęciach to od limuzyny czy coupe-ty i czy wogóle jest jakaś różnica?

#13 Offline   bcn300


  • Postów: 8
  • Na forum od: 06 lip 2012
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 S 320L

Napisano 18 lipca 2012 - 18:05

Jak w podpisie, pompa jest z S 320 czyli z limuzyny.

#14 Offline   robertocdx1


  • Postów: 48
  • Na forum od: 16 lut 2014
  • Miejscowość: Reda
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 350TD

Napisano 08 marca 2014 - 19:43

czy jest cien szansy aby jeszcze raz otrzymac zdjecia lub wrzucic je tu do wątku. (wiem ze watek juz dwa lata ma ale moze ktos tu zaglada z was czasem jeszcze :) )

objaw mam wlasnie taki, ze domykanie dziala ale tylko na kilka domkniec i przestaje dzialac wogole lub na roznych drzwiach. po wyjeciu kostki ze sterownika i wlozeniu ponownie zaczyna dzialac ale znowu na kilka domkniec tylko.
dziwne jest tez to ze np (to jest losowe) przestają dzialac lewe drzwi ale prawe dalej dzialaja na kilka domkniec, innym razem jest np tak ze tylne dziala a przednie drzwi nie dzialają, jest to losowe, poza tym silniczek od pompki po domknieciu czasem ale nie zawsze potrafi buczyc jeszcze dobre 3~6 sekund.

wnioskuje ze winny bedzie chyba sama pompka, znaczy ten sterownik w bagazniku na lewym nadkole, a rozwiazanie krotkotrwałe problemu jest tak jak u bcn300 (tyle ze ja zamiast bezpiecznika wyjmuje kostke z kablami od sterownika domykania)

Użytkownik robertocdx1 edytował ten post 08 marca 2014 - 19:51


#15 Offline   play3136


  • Postów: 63
  • Na forum od: 15 wrz 2011
  • Miejscowość: WROCŁAW
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 S420 97'
  • Trzeci Mercedes:w210 2.2 cdi 2,7cdi
  • Inne auto:clk w208 2,0 w124 2,5D,3.0D.

Napisano 23 lipca 2014 - 19:38

witam , ostatnio zauwazyłem "syczenie" powietrza z zamka dzwi kierowcy, po krótkim czasie przestało działac prawidłowo dociąganie tych właśnie drzwi tzn : trzeba było je delikatnie pociągnąć do siebie/ mocniej przymknąć i wtedy drzwi sie dociągały , następnie przestało całkowicie dzaiałać dociąganie tych dzwi i syczenie również ustało. Po wyciągnięciu bezpiecznika nr 9 w bagazniku wrociło do poprzedniej fazy tzn syczy powietrze i dociąga.
Rozumiem że należy sciągnąc boczek drzwi dostać sie do zamka i sprawdzić skąd "wyciek" powietrza ???
Syczenie może sie wydobywać gdzieś z wnętrzności zamka , czy tylko na weżyku i jego połączeniu jak domniemam z zamkiem ???

#16 Offline   Tony Montana


  • Postów: 48
  • Na forum od: 01 wrz 2013
  • Miejscowość: byczy ryj
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:4-matic
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 lipca 2014 - 19:18

Mam problem jak kolega wyżej syczy byczy raz działa, nie działa, wyciągam bezpiecznik to i działa z powrotem więc może ktoś te zdjęcie wrzuci?? pomocne to będzie dla mnie i innych użytkowników

#17 Offline   play3136


  • Postów: 63
  • Na forum od: 15 wrz 2011
  • Miejscowość: WROCŁAW
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 S420 97'
  • Trzeci Mercedes:w210 2.2 cdi 2,7cdi
  • Inne auto:clk w208 2,0 w124 2,5D,3.0D.

Napisano 06 sierpnia 2014 - 20:27

U mnie padł siłownik pneumatyczny w zamku drzwi , należy wyciągnąć zamek drzwi i wymienić ten siłownik, bądź cały zamek (używany, nowy sam siłownik kosztuje ~800zł), wkrótce jak znajdę chwile opisze wszystko dokładnie i zamieszczę zdjęcia.

#18 Offline   Lukaszsolo


  • Postów: 39
  • Na forum od: 08 mar 2012
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 600SEC
  • Trzeci Mercedes:w115 220D

Napisano 16 listopada 2015 - 13:37

Mam pytanko, czy ktoś wie, co odpowiada za to, gdy otwieram drzwi łapiąc za klamkę z zewnątrz czy wewnątrz, opuszczają się kilka mm szyby w coupe, ponieważ mam problem z lewymi drzwiami, raz na jakiś czas po prostu się "zacinają" i trzeba opuszczać szyby do końca wtedy wszytko pracuje normalnie. Czy w klamce/ zamku jest jakiś czujnik który za to odpowiada? czy może winny jest temu moduł komfortu? a może jest to wina pompy centralnego/dociągania?

#19 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 listopada 2015 - 13:58

W tym modelu sterownik szyb trzeba "nauczyć", jaki jest zakres pracy szyby. Jest to chyba realizowane dzięki czujnikowi Halla w silniku podnośnika - w ten sposób możliwe jest pełne automatyczne (bez trzymania przycisku) otwieranie i zamykanie szyby. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo - gubi położenie szyby, z automatu zostaje zdezaktywowana funkcja domykania i uchylania. Zapewne ponowne nauczenie skrajnych pozycji przywraca sprawność układu.
Sprawdziłbym, czy w momencie, gdy przestaje działać uchylanie przy otwieraniu drzwi działa "automatyczne" opuszczanie i zamykanie szyby z przycisku (pozycje "do oporu" w górę i dół). Jeśli nie, stawiam na problem z silniczkiem szyb. Problem z "gubieniem" położeń krańcowych albo odczytów z czujnika jest zapisywany w pamięci sterownika, za pomocą Star Diagnosis można więc podejrzeć dokładnie, co jest przyczyną problemu.

#20 Offline   Lukaszsolo


  • Postów: 39
  • Na forum od: 08 mar 2012
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 600SEC
  • Trzeci Mercedes:w115 220D

Napisano 17 listopada 2015 - 10:45

Jeśli chodzi o automatyczne opuszczanie i podniesienie szyb za pomocą przycisku, gdy się go wciśnie mocniej, to działa prawidłowo wszytko. tylko jakiś czas temu gdy zablokowały się szyby, trzeba było tak jakby je do końca opuścić i podnieść by wszytko wróciło do normy, ale tylko do pewnego momentu, na kilka otwarć i zamknięć drzwi. zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, odnoszę wrażenie ze jak by lewa szyba pracowała ciężej niż prawa tzn tak jakby miała trochę ciężej i trochę jakby "szarpała" (nie wiem jak to nazwać za bardzo) przy podnoszeniu. W momencie gdy szyby są zablokowane, funkcja auto opuszczania i zamykania szyb przestaje działać i trzeba odnowa szyby "nauczyć"

Użytkownik Lukaszsolo edytował ten post 17 listopada 2015 - 10:55









Podobne tematy Zwiń