Witam !
Długo nie pisałem, ponieważ rok byłem bez kompa i ciągle problem ze zdjeciami i napisaniem posta do tematu, także mesiu został prze ze mnie już pomalowany, zderzak i błotnik jak dla mnie wyszły ekstra ale maska ( żałuję że ruszałem) szykowałem kilka dni bo były dwie wgniotki, szpachlowania równanie itd. i miałem sprzet ale nie miałem miejsca i koleżka psikał na dworze pod wiatr no i zbrakło farby a ja podpalony bo tydzień bez samochodu byłem już i bez kasy to kazałem mazać tak jak jest już clarem i tak wkopałem się w poprawkę i w dodatku nie mogę jej spasować ciągle odstaje wyżej od kierowcy niz błotnik ..... ;/ Zakupiłem białe kierunki, nakładki chrom na śruby ale niestety już po nich umarły przy zmianie kół na zimowe, bo i tak zmienie je na czarne w macie. I na bank coś ale nie pamiętam jak zwykle i dopisze przy okazji...A tak pare dni jeździłem do pracy... Trochę się oglądali :
W miedzy czasie wleciał tłumniczek 2 rurek od turbodiesla dostałem tylko pomostrów, ale maznełem go srebrzanką na wysokie temperatury bardzo obficie i mam nadzieje że posłuży, do tego wszystkie wieszaki końcowego i środkowego, odboje. i cybanty z firmy bosal ^^ troche przeróbek było ale fajniej mruczy i jak by się odmulił albo wydaje się przez głośniejsze mruczenie na wyższych obrotach
I Tak wygląda mniej więcej efekt końcowy, jeszcze weszło pare poprawek bo zdjęcia są stare, ale więcej nie mam chwilowo z lata a już jest zima zimno ale dodam też fotki na moich kołpaczkach które wyrwałem ostatnio od kumpla, nie wiem z jakiego modelu są ale odmladzają mi Mercedesa w porównaniu do oryginałów i bardzo ładnie na nim leżą !
3
[W201] MidnightTomi 2,5D 1988'
Rozpoczęty przez MidnightTomi, sie 02 2012 21:37
173 odpowiedzi w tym temacie
#171
Napisano 07 stycznia 2015 - 22:27
#172
Napisano 01 marca 2015 - 12:51
Witam, mesiu przeszedł z miesiąc temu mały remoncik który od dawna mu się już należał...A mianowicie:
-wspornik układu kierowniczego /lemi/
-amortyzator układu kierowniczego /stabilus/
-łożysko prawy przód /fag/
-drążek kierowniczy kpl. lewy i prawy
-przewody hamulcowe elastyczne przód
-repera-turki zacisków przednich gumeczki z tłoczkami
-klocki ham. + czujniki przód Girling
-tarcze ham. przód Girling
-śruba koła przedniego febi / jeździłem na 4 ponieważ już trzeci raz urwałem jedna z śrub i to w tym samym kole
-nowy płyn hamulcowy
-amortyzatory przednie z poduchami górnymi osłonami i odbojami /używane/ sachs sport supession
-amortyzatory tylne /używane/ sachs sport superssion
-dorwałem też dwie felgi stalowe do zimówek ponieważ dwie miałem 6 całowe a dwie 6,5 cala z w124 kombi także już zimówki mam na feldze jednej szerokości wyważone z nowymi wentylkami i doszły kołpaczki z E-klasy chyba ? Ale oryginał mercedesa i wygląda nieco bardziej świeżo.
-Pełna Geometria Zawieszenia Przód + Tył. Ale i tak coś jest nie tak mimo, że walczyli z nią cały dzień rachunek rósł ale chciałem porządnie i naspa wywali tam podkładki czy tam gniazda trzymania śrub mimośrodowych żeby poprawnie to ustawić. Ale Teraz mam wahacze przednie z dużymi tulejami tylnymi obniżone zawieszenie i zastanawiam się czy nie powinni ustawiać geometrii zamiast na serie to na dane sportline ??? Bo niby kół nie mam zimowych ze sportline. I już nie długo bd montował letnie felgi z innym et itd niż seria i konieczna jest geometria i nie wiem czy znowu ustawiać na seryjne parametry czy spróbować na sportline... Bo dokładnie czytałem jak objawia się żle ustawiony kąt lub wyprzedzenie sworznia i wydaje mi się że mam te wszystkie objawy mimo że jest ustawione prawie że perfekto...
Kilka Fotek dorobi się więcej jak się wene znajdzie w cieplejszy dzień
-wspornik układu kierowniczego /lemi/
-amortyzator układu kierowniczego /stabilus/
-łożysko prawy przód /fag/
-drążek kierowniczy kpl. lewy i prawy
-przewody hamulcowe elastyczne przód
-repera-turki zacisków przednich gumeczki z tłoczkami
-klocki ham. + czujniki przód Girling
-tarcze ham. przód Girling
-śruba koła przedniego febi / jeździłem na 4 ponieważ już trzeci raz urwałem jedna z śrub i to w tym samym kole
-nowy płyn hamulcowy
-amortyzatory przednie z poduchami górnymi osłonami i odbojami /używane/ sachs sport supession
-amortyzatory tylne /używane/ sachs sport superssion
-dorwałem też dwie felgi stalowe do zimówek ponieważ dwie miałem 6 całowe a dwie 6,5 cala z w124 kombi także już zimówki mam na feldze jednej szerokości wyważone z nowymi wentylkami i doszły kołpaczki z E-klasy chyba ? Ale oryginał mercedesa i wygląda nieco bardziej świeżo.
-Pełna Geometria Zawieszenia Przód + Tył. Ale i tak coś jest nie tak mimo, że walczyli z nią cały dzień rachunek rósł ale chciałem porządnie i naspa wywali tam podkładki czy tam gniazda trzymania śrub mimośrodowych żeby poprawnie to ustawić. Ale Teraz mam wahacze przednie z dużymi tulejami tylnymi obniżone zawieszenie i zastanawiam się czy nie powinni ustawiać geometrii zamiast na serie to na dane sportline ??? Bo niby kół nie mam zimowych ze sportline. I już nie długo bd montował letnie felgi z innym et itd niż seria i konieczna jest geometria i nie wiem czy znowu ustawiać na seryjne parametry czy spróbować na sportline... Bo dokładnie czytałem jak objawia się żle ustawiony kąt lub wyprzedzenie sworznia i wydaje mi się że mam te wszystkie objawy mimo że jest ustawione prawie że perfekto...
Kilka Fotek dorobi się więcej jak się wene znajdzie w cieplejszy dzień
#173
Napisano 01 marca 2015 - 16:46
W jakim stanie te amortyzatory? Bo to chyba dokładnie te same wisiały na olx jakiś czas temu.
#174
Napisano 01 marca 2015 - 19:16
Zgadza sie, zgarnelem je za grosze z olx tym bardziej, ze pod nosem. I powiem tak na sprawdzaniu amorkow na stacji diagnostycznej nie bylem ale pracuja lepiej niz seryjne i tak jak rekami je wciskalem i w samej jezdzie odczucia. Po za tym w moich odboje i oslony byly juz zajechane w dodatku na poduszce przedniego amorka urwalem jedna z srub przy dokrecaniu a tu mialem w gratisie takze koszt z dojazdem po te amorki wyszedl mi w cenie dwuch dobrych poduch nad amorki przednie. Nie mowiac juz o oslonach i odbojach bo to kolejne koszta...