[W201] MidnightTomi 2,5D 1988'
#1
Napisano 02 sierpnia 2012 - 21:37
Chciał bym wam przedstawić moją gwiazdę
Silnik 2,5D 90KM, może wydawać się nie zbyt dynamiczny ale jak się go dobrze kręci to potrafi całkiem dobrze przyspieszać, przebieg to tylko 245 tyś. Auto sprowadzone w 1996 roku, jeżdżone 4 lata po czym właściciel zakupił nowego mercedesa a ten stał w suchym garażu praktycznie 10 lat, był użytkowany przez ten okres kilka razy do roku. W 2011 roku mercedes został wyciągnięty z garażu w którym spędził 10 lat i wyruszył do angli gdzie spędził rok. Po czym powrócił do polski i przejąłem go ja ! Poprzedni właściciel robił wszystkie naprawy w serwisie mercedesa, mnie niestety na to nie stać ale staram się używać najwyższej jakości zamienników.
Od 2011 roku zostało wymienione:
-kpl. świec żarowych (beru)
-olej oraz komplet filtrów (knecht, olej 10w40)
-wahacz lewy (oryginał, używka)
-olej w moście i skrzyni (valvoline)
-simmering w moście (był lekko spocony) (erling)
-podpora wału (febi)
-klocki hamulcowe (ate)
-sprzęgło kpl (sachs)
-wysprzęglik przy skrzyni (brembo)
W aucie założyłem felgi 16" z tyłu R16 225/50 przód R16 205/55, lampy z tyłu black hella, z przodu białe kierunkowskazy, przednie lampy przyciemnione folią, jeśli chodzi o audio to z przodu na podszybiu głośniki jbl 10cm z tyłu 16cm diora, dwa subwofery jeden mutant drugi blaupunkt podłączone pod wzmacniacz concord, całość gra naprawdę super !
#2
Napisano 03 sierpnia 2012 - 13:12
Ładny traktorek tylko felga ni w ząb nie pasuje.
#3
Napisano 03 sierpnia 2012 - 15:08
Użytkownik MidnightTomi dnia 02 sierpnia 2012 - 21:37 napisał
Użytkownik MidnightTomi dnia 02 sierpnia 2012 - 21:37 napisał
(...)
-simmering w moście (był lekko spocony) (erling)
-podpora wału (febi)
(...)
-sprzęgło kpl (sachs)
-wysprzęglik przy skrzyni (brembo)
#4
Napisano 03 sierpnia 2012 - 17:20
Jeśli chodzi o wysprzęglik to został wymieniony nie potrzebnie, tylko dlatego że sam tego chciałem, a sprzęgło było ok, tylko wyleciały sprężynki z traczy sprzęgła, reszta była ok. A te zapocenie na moście na prawdę było nie wielkie i był pełen stan oleju, robię meśka dla siebie więc chciałem najdrobniejsze szczegóły doprowadzić do perfekcji, pracuje w sklepie motoryzacyjnym połączonym z warsztatem i wiem że nie warto było wymieniać samej tarczy sprzęgła tylko kompletne sprzęgło i wysprzęgliki by mieć spokój na następne 20 lat.
A co jest nie tak z felgą ? jak dla mnie wyglądają świetnie.
Użytkownik MidnightTomi edytował ten post 03 sierpnia 2012 - 17:25
#5
Napisano 03 sierpnia 2012 - 17:45
- za wysoko trochę stoi
- felgi z epoki by się przydały
- ta folia na przednich reflektorach
- co do bagażnika, to każdy dopasowuje do swoich potrzeb (mi miejsca brakuje w bagażniku)
Ale ogólnie auto fajne, widać, że nie zmęczone. Dbaj o nie i nie przesadzaj z przeróbkami, chyba, że będziesz dokładał jakiś "wypas" (wycieraczki reflektorów, grzanie foteli, elektryczne szyby, termometr zewnętrzny, 3 stop, lampka nad tylną kanapę etc )
#6
Napisano 03 sierpnia 2012 - 17:58
-Felgi z epoki i 100% oryginalności kojarzy mi się z mercedesami rolników którzy ciągają nimi przyczepki a w bagażniku wożą widły i siano, moim i nie tylko moim zdaniem tymi małymi przeróbkami odmłodziłem go o ładnych parę lat. Oczywiście nie musi się to każdemu podobać.
Niestety "wypasy" nie będą montowane ponieważ jest mi to całkowicie zbędne i wystarcza mi to co jest a z przeróbek to na pewno w poniedziałek pójdą pod młotek zaciski, zostaną odmalowane i naklejone naklejki "brembo" dodam fotki...
Użytkownik MidnightTomi edytował ten post 03 sierpnia 2012 - 18:02
#7
Napisano 03 sierpnia 2012 - 20:21
Użytkownik MidnightTomi dnia 03 sierpnia 2012 - 17:58 napisał
Klasyczne Mercedesy są piękne same w sobie i nie potrzebują jak to ująłeś odmładzania.
#8
Napisano 03 sierpnia 2012 - 20:33
Mój merol w 100% oryginales wyglądał tak, trochę kiepska fota ale innej nie znalazłem, z przodu były normalne światła i pomarańczowe kierunki ale nie mam fotki...
Użytkownik MidnightTomi edytował ten post 03 sierpnia 2012 - 20:34
#10
Napisano 03 sierpnia 2012 - 21:30