[W201] MidnightTomi 2,5D 1988'
#21
Napisano 04 sierpnia 2012 - 10:48
Powodzenia w "odmładzaniu".
#22
Napisano 04 sierpnia 2012 - 11:12
Też będę malował na czerwono hamulce, ale nie te z 1.8, tylko od wersji 2.6. Do tego dołożę wentylowane tarcze, zmienię pompę hamulcową i serwo, by wszystko działało jak należy.
Całkiem niedawno założyłem obniżone sprężyny Eibach'a by obniżyć środek ciężkości, usztywnić zawieszenie i poprawić wygląd auta.
#23
Napisano 04 sierpnia 2012 - 11:18
Użytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 09:20 napisał
Użytkownik MidnightTomi dnia 03 sierpnia 2012 - 20:33 napisał
#24
Napisano 04 sierpnia 2012 - 11:31
Użytkownik MidnightTomi edytował ten post 04 sierpnia 2012 - 11:32
#25 Gość_Hiub_
Napisano 04 sierpnia 2012 - 20:44
Użytkownik MidnightTomi dnia 03 sierpnia 2012 - 17:58 napisał
Niestety "wypasy" nie będą montowane ponieważ jest mi to całkowicie zbędne i wystarcza mi to co jest a z przeróbek to na pewno w poniedziałek pójdą pod młotek zaciski, zostaną odmalowane i naklejone naklejki "brembo" dodam fotki.
Użytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 09:20 napisał
Użytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 10:21 napisał
Użytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 11:31 napisał
Użytkownik Hiub edytował ten post 04 sierpnia 2012 - 20:46
#26
Napisano 04 sierpnia 2012 - 20:55
#27
Napisano 04 sierpnia 2012 - 21:01
Użytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 11:31 napisał
Poza tym temat sprężyn progresywnych jest długi i szeroki.
Tak na poważnie, to pod te Diory zrób panele w przednich drzwiach, wygłusz drzwi, napędz to wzmakiem. Te 2 łomoty z bagażnika zamień na dwa takie same, lub jeden konkretny przetwornik.
#28
Napisano 05 sierpnia 2012 - 09:00
Mam 3 wzmacniacze i 3 tuby i w tym połączeniu gra wyśmienicie, możesz nie wierzyć, ale jak na moje ucho jeden subwofer inaczej a drugi inaczej podczas różnego typu basu i jeden uzupełnia drugi tworząc idealny bas. Może mało jasno opowiedziałem i nie technicznie ale zapewniam że jest elegancko, a diory w półce bez załączonej tuby to nieporozumienie ale jak wszystko gra to z tyłu jest całkiem miły dźwięk, a celem właśnie było dostarczenie dźwięku na tylną kanapę, a nie samego bum bum. Głośniki w drzwiach ? Raczej nie... myślę że nie podołam.
#29
Napisano 05 sierpnia 2012 - 12:59
Użytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 11:31 napisał
A czy może przejechałeś się moim autem, widziałeś, jak się prowadzi, jaki jest komfort Dodam, że obecnie auto jest na wysokości wersji Sportline, czyli mniej więcej 12mm niżej od standardu.
Użytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 11:31 napisał
Przecież napisałem, że będzie to komplet od 2.6, oj nie czyta się ze zrozumieniem
Użytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 20:55 napisał
I wszystko jasne, H&R to najtwardsze sprężyny, a Eibach to jedne z najbardziej miękkich. Ja akurat mam normalny profil 205/55, po raz kolejny dodam, że taki jak w wersji Sportline.
Użytkownik MidnightTomi dnia 05 sierpnia 2012 - 09:00 napisał
A według mnie o tuningu nie masz w ogóle pojęcia. Te rzeczy co zrobiłeś lub zamierzasz zrobić to jest tjuning rodem z Tesco. Na dobrym tunerskim forum wyśmialiby cię za tą folię na reflektorach, naklejki bermbo na zaciskach i chaos w audio. Akurat we Wrocławiu jest dwóch znanych mi ludzi posiadających mocno podrasowane 190tki. Pojedź, spotkaj się, pod Magnolią. No nic, koniec wykładu, życzę powodzenia.
#30
Napisano 05 sierpnia 2012 - 13:24
Użytkownik MidnightTomi dnia 05 sierpnia 2012 - 09:00 napisał
Będę zaglądał w temat
Użytkownik Arghon dnia 05 sierpnia 2012 - 12:59 napisał