Skocz do zawartości




[W201] MidnightTomi 2,5D 1988'


173 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   BOD


  • Postów: 1 217
  • Na forum od: 01 gru 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C140 CL 500 '96

Napisano 04 sierpnia 2012 - 10:48

A Ty za to nie potrafisz przyjąć żadnej krytyki.
Powodzenia w "odmładzaniu". :grinhihi:



#22 Offline   Arghon


  • Postów: 417
  • Na forum od: 06 kwi 2010
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 300SEL '92
  • Trzeci Mercedes:190D 2.5 Avantgarde Verde '92

Napisano 04 sierpnia 2012 - 11:12

Myślisz, że na tym forum są ludzie nie znający się na tuningu?


Też będę malował na czerwono hamulce, ale nie te z 1.8, tylko od wersji 2.6. Do tego dołożę wentylowane tarcze, zmienię pompę hamulcową i serwo, by wszystko działało jak należy.
Całkiem niedawno założyłem obniżone sprężyny Eibach'a by obniżyć środek ciężkości, usztywnić zawieszenie i poprawić wygląd auta.

#23 Offline   Johny


  • Postów: 1 685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 sierpnia 2012 - 11:18

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 09:20 napisał

Muszę zmienić chyba forum na jakieś tuningowe bo tu nikt nie docenia mojej gwiazdy :D
Tuningu to w twoim aucie za wiele nie ma ...

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 03 sierpnia 2012 - 20:33 napisał

Mój merol w 100% oryginales wyglądał tak
... a był taki piękny :stick:

#24 Offline   MidnightTomi


  • Postów: 133
  • Na forum od: 05 cze 2012
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Smart Forfour 1.3 2004r.
  • Trzeci Mercedes:Smart Fortwo 0.6 Turbo 2000r.

Napisano 04 sierpnia 2012 - 11:31

Usztywnionym zawieszeniem zrobiłeś sobie pewnie taczkę i czujesz każdą dziurę. A teraz masz pełne tarcze ? jak założysz wntyle to musisz też zmienić zaciski z tego co się orientuję.

Użytkownik MidnightTomi edytował ten post 04 sierpnia 2012 - 11:32


#25 Gość_Hiub_


  • Na forum od: --

Napisano 04 sierpnia 2012 - 20:44

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 03 sierpnia 2012 - 17:58 napisał

Felgi z epoki i 100% oryginalności kojarzy mi się z mercedesami rolników którzy ciągają nimi przyczepki a w bagażniku wożą widły i siano, moim i nie tylko moim zdaniem tymi małymi przeróbkami odmłodziłem go o ładnych parę lat.

Niestety "wypasy" nie będą montowane ponieważ jest mi to całkowicie zbędne i wystarcza mi to co jest a z przeróbek to na pewno w poniedziałek pójdą pod młotek zaciski, zostaną odmalowane i naklejone naklejki "brembo" dodam fotki.

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 09:20 napisał

Muszę zmienić chyba forum na jakieś tuningowe bo tu nikt nie docenia mojej gwiazdy

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 10:21 napisał

Nie znasz się BOD
Nie wiem czy kolega to tak na serio czy jaja sobie robi :)

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 11:31 napisał

Usztywnionym zawieszeniem zrobiłeś sobie pewnie taczkę i czujesz każdą dziurę.
Zmiana sprężyn nie jest założeniem gwintu więc nie przesadzaj.

Użytkownik Hiub edytował ten post 04 sierpnia 2012 - 20:46


#26 Offline   MidnightTomi


  • Postów: 133
  • Na forum od: 05 cze 2012
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Smart Forfour 1.3 2004r.
  • Trzeci Mercedes:Smart Fortwo 0.6 Turbo 2000r.

Napisano 04 sierpnia 2012 - 20:55

Wiem, jak na twardszych sprężynach się jeździ, a jak do tego dojdzie niska opona to już całkiem masakra. Ale każdy lubi co innego, takie jest moje zdanie.

#27 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 sierpnia 2012 - 21:01

A ja jestem tylko ciekaw jak grają dwa różne subwoofery na raz, pięęęknie musi być. :grinhihi:

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 11:31 napisał

Usztywnionym zawieszeniem zrobiłeś sobie pewnie taczkę i czujesz każdą dziurę.
To zależy od użytych komponentów. Można obniżyć zawieszenie, poprawić prowadzenie, a komfort podróżowania pozostanie.
Poza tym temat sprężyn progresywnych jest długi i szeroki.

Tak na poważnie, to pod te Diory zrób panele w przednich drzwiach, wygłusz drzwi, napędz to wzmakiem. Te 2 łomoty z bagażnika zamień na dwa takie same, lub jeden konkretny przetwornik.

#28 Offline   MidnightTomi


  • Postów: 133
  • Na forum od: 05 cze 2012
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Smart Forfour 1.3 2004r.
  • Trzeci Mercedes:Smart Fortwo 0.6 Turbo 2000r.

Napisano 05 sierpnia 2012 - 09:00

Konkretnie jeździłem Vw na sprężynach H&R

Mam 3 wzmacniacze i 3 tuby i w tym połączeniu gra wyśmienicie, możesz nie wierzyć, ale jak na moje ucho jeden subwofer inaczej a drugi inaczej podczas różnego typu basu i jeden uzupełnia drugi tworząc idealny bas. Może mało jasno opowiedziałem i nie technicznie ale zapewniam że jest elegancko, a diory w półce bez załączonej tuby to nieporozumienie ale jak wszystko gra to z tyłu jest całkiem miły dźwięk, a celem właśnie było dostarczenie dźwięku na tylną kanapę, a nie samego bum bum. Głośniki w drzwiach ? Raczej nie... myślę że nie podołam.

#29 Offline   Arghon


  • Postów: 417
  • Na forum od: 06 kwi 2010
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 300SEL '92
  • Trzeci Mercedes:190D 2.5 Avantgarde Verde '92

Napisano 05 sierpnia 2012 - 12:59

Zaczyna podobać mi się ta rozmowa ;P Tylko najlepiej podzielić temat na dwa osobne wątki.

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 11:31 napisał

Usztywnionym zawieszeniem zrobiłeś sobie pewnie taczkę i czujesz każdą dziurę.

A czy może przejechałeś się moim autem, widziałeś, jak się prowadzi, jaki jest komfort :?: Dodam, że obecnie auto jest na wysokości wersji Sportline, czyli mniej więcej 12mm niżej od standardu.

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 11:31 napisał

A teraz masz pełne tarcze ? jak założysz wntyle to musisz też zmienić zaciski z tego co się orientuję.

Przecież napisałem, że będzie to komplet od 2.6, oj nie czyta się ze zrozumieniem :spokoj:

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 04 sierpnia 2012 - 20:55 napisał

Wiem, jak na twardszych sprężynach się jeździ, a jak do tego dojdzie niska opona to już całkiem masakra. Konkretnie jeździłem Vw na sprężynach H&R

I wszystko jasne, H&R to najtwardsze sprężyny, a Eibach to jedne z najbardziej miękkich. Ja akurat mam normalny profil 205/55, po raz kolejny dodam, że taki jak w wersji Sportline.

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 05 sierpnia 2012 - 09:00 napisał

Mam 3 wzmacniacze i 3 tuby i w tym połączeniu gra wyśmienicie, możesz nie wierzyć, ale jak na moje ucho jeden subwofer inaczej a drugi inaczej podczas różnego typu basu i jeden uzupełnia drugi tworząc idealny bas. Może mało jasno opowiedziałem i nie technicznie ale zapewniam że jest elegancko, a diory w półce bez załączonej tuby to nieporozumienie ale jak wszystko gra to z tyłu jest całkiem miły dźwięk, a celem właśnie było dostarczenie dźwięku na tylną kanapę, a nie samego bum bum. Głośniki w drzwiach ? Raczej nie... myślę że nie podołam.

A według mnie o tuningu nie masz w ogóle pojęcia. Te rzeczy co zrobiłeś lub zamierzasz zrobić to jest tjuning rodem z Tesco. Na dobrym tunerskim forum wyśmialiby cię za tą folię na reflektorach, naklejki bermbo na zaciskach i chaos w audio. Akurat we Wrocławiu jest dwóch znanych mi ludzi posiadających mocno podrasowane 190tki. Pojedź, spotkaj się, pod Magnolią. No nic, koniec wykładu, życzę powodzenia.

#30 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 sierpnia 2012 - 13:24

Wyświetl postUżytkownik MidnightTomi dnia 05 sierpnia 2012 - 09:00 napisał

Mam 3 wzmacniacze i 3 tuby i w tym połączeniu gra wyśmienicie, możesz nie wierzyć, ale jak na moje ucho jeden subwofer inaczej a drugi inaczej podczas różnego typu basu i jeden uzupełnia drugi tworząc idealny bas.
Nie mam pytań :E

Będę zaglądał w temat :ok:

Wyświetl postUżytkownik Arghon dnia 05 sierpnia 2012 - 12:59 napisał

I wszystko jasne, H&R to najtwardsze sprężyny, a Eibach to jedne z najbardziej miękkich.
Każdy z tych producentów ma twardsze i miększe sprężyny w ofercie.