Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Kable zaplonowe - polecane firmy


21 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Prze_Cinek


  • Postów: 290
  • Na forum od: 01 mar 2008
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W203 m111.982 + turbo

Napisano 24 lipca 2009 - 19:10

SiaraK, tak podobnie wyglądają ale nie kupywałem na allegro tylko w interparts za ok 230 zł i co?
jak myślicie co mam powiedzieć żeby mi je wymienili na te dobre oprócz tego"wymieńcie na te dobre" ;)



#12 Offline   Devcrk


  • Postów: 580
  • Na forum od: 30 sie 2008
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 lipca 2009 - 19:46

Powiem tylko, że kable Boscha do silnika 260E i 300E w USA kosztują 110 $. Jak by było kilku chętnych to mogę ściągnąć takowe. Dla mnie będą w poniedziałek ;)

#13 Offline   SiaraK


  • Postów: 52
  • Na forum od: 18 cze 2008
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lipca 2009 - 19:49

może: WYMIEŃCIE NA TE DOBRE!!! :-P
A poważnie, to jeśli w specyfikacji tych kabli jest twój M102, to nic, tylko reklamacja towaru.
No chyba że na pudełku nie ma M102, a na stronce jest, to wtedy ich błąd- wprowadzanie klienta w :evil:
Bo zakładam, że Ty doczytałeś dokładnie, że to do Twojego pasuje.

PS. może daj linka do tego towaru, ew nazwę-typ.

#14 Offline   Prze_Cinek


  • Postów: 290
  • Na forum od: 01 mar 2008
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W203 m111.982 + turbo

Napisano 24 lipca 2009 - 20:01

dam ale nie teraz bo pudełko jest w bagażniku jutro napisze

#15 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 24 lipca 2009 - 20:52

Prze_Cinek ja niedawno też zmieniałem kable Beru no i na oko tak przyłożyłem to też wydawały się za krótkie ,ale jak założyłem po koleji i tak równiutko przez te plastiki z pięć razy w końcu się udało ,wydaje mi się ,że trzeba sie troche do tej roboty przyłożyć ,a jeszcze zostanie kilka cm ;)

#16 Offline   michelangelo


  • Postów: 1 471
  • Na forum od: 28 lis 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lipca 2009 - 21:13

Dokładnie jak piszę przedmówca. Wydają się krótkie, ja swoje kupowałem w intercarsie, oczywiście Beru, ale po ułożeniu dokładnym pasuje idealnie i zostaje spory luz.
I też u mnie było tak że 2 i 3 były tej samej długości ale na kopułce są inaczej ułożone dlatego spokojnie wszystko pasuje.
Dodam że warto przy całej operacji wymienić świece i kopułkę także Beru.

#17 Offline   misiak78


  • Postów: 465
  • Na forum od: 13 lis 2010
  • Miejscowość: Poznan
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210 2.2 cdi
  • Inne auto:BMW 535d F11, Z3 roadster 2.8

Napisano 16 lutego 2011 - 21:48

Witam, też przerabiam temat przewodów zapłonowych. Niby nic się nie dzieje, silnik gra i buczy, nie przerywa nie prycha. Mimo to "gazownik" polecił mi wymianę wszystkich przewodów. Zasugerował firmę Sentech, o której to niezbyt pochlebnie się wypowiadacie. Według "gazownika" są to najlepsze przewody do LPG.
Tak więc biorąc pod uwagę jego doświadczenie w "gazowaniu" oraz waszą wiedzę praktyczną drodzy koledzym które przewody najlepiej dać do M103?
BERU, NGK czy SENTECH?

#18 Offline   FidelC


  • Postów: 29
  • Na forum od: 06 sie 2008
  • Miejscowość: Kraśnik/Kraków
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi 80 Avant 1.9 TDI

Napisano 17 lutego 2011 - 00:52

Wg. mnie nie ma co się bawić w jakieś dziwne firmy typu Sentech. Ja kupiłem do siebie Beru na allegro za ~170 zł + kopułka, palec, świece i zapomniałem o kłopotach z zapłonem. Nie mam doświadczeń z firmą NGK jeśli chodzi o przewody, kolega używał w hondzie prelude i były ok. Miał też wcześniej janmory i silnik pracował gorzej niż na oryginałach przegryzionych przez kunę. Podejrzewam, że sentech to produkt podobnej jakości do janmorów. Pozdrawiam.

#19 Offline   kris86


  • Postów: 67
  • Na forum od: 19 cze 2010

Napisano 17 lutego 2011 - 05:38

miałem do czynienia z janmorami to faktycznie szajs,co do sentecha to już nie ta sama firma co kiedyś(mam je zamontowane).Mam wilgoć w garażu,całe przewody w mokre, a przebić brak,równa praca po odpaleniu.

#20 Offline   maciek1neo


  • Postów: 73
  • Na forum od: 06 sie 2008
  • Miejscowość: Zgorzelec

Napisano 17 lutego 2011 - 09:14

Mi osobiście kable beru pociągnęły od zimy do września. Później z okazji braku kasy i czasu kupiłem janmary, na chwilę. Chwila się przedłużyła do czasu gdy mi nie strzelił blokując talerz... Teraz mam bosha i polecam. lepiej wydać więcej i mieć spokój na długi czas, później możemy się borykać z większymi kosztami. na boshu lecę od września aż po dzień dzisiejszy. nie mam żadnych problemów. a od tamtego czasu pogoda była różnorodna.








Podobne tematy Zwiń