Zamieszczam tabele z których możemy się dowiedzieć jakie przełożenie ma dany dyferencjał lub skrzynia. Te dane są przydatne przy wyborze zamiennej części lub w przypadku swapa.
Skrzynie 124 300D I i II seria:
manual 5b I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22
automat 4b I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67
300D 4MATIC:
manual 5b: I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22
automat jw pod tabelką
300DT
automat do 09.88 I. 3,68; II. 2,41; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,14
automat od 09.88 I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
300DT 4MATIC
automat 1 seria I. 3,68; II. 2,41; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,14
2 seria I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
E300 Diesel:
manual 5b I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22
automat 4b I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67
E300TurboDiesel
automat 4b I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
Skrzynie 126:
280,380,500,300DT 1 seria:
manual 4 : I. 3,98; II. 2,29; III. 1,45; IV. 1,0; R. 3,74
manual 5 I. 3,82; II. 2,20; III. 1,40; IV. 1,0; V. 0,81; R. 3,71
automat 4 I. 3,68; II. 2,41; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,14
260SE
manual 5 I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22
automat 4 I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67
300SE/SEL, 420SE/SEL, 500SE/SEL
manual 5 I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22
automat 4 do 09,88 I. 3,68; II. 2,41; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,14
od 09,88 I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
560SE/SEL
automat 4 I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
300SDL
automat 4 I. 3,68; II. 2,41; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,14
350SD/SDL
automat 4 I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
0
Przełożenia skrzyń i mostów w W124 oraz W126.
Rozpoczęty przez maryusz123456, lut 13 2013 19:44
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
S124 230 TE. Brak kierunkowskazów oraz świateł awaryjnych. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PiotrZG |
|
|
|
[w140,96r 2.8] skrzynia biegów błąd P0700 usterka płyty sterującej oraz zaworu lock-up |
Mercedes S, CL i SEC | zelmer20 |
|
||
Dziwny filtr/zawor zwrotny paliwa oraz fi węża |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
Dziwny filtr/zawor zwrotny paliwa oraz fi węża |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|