Skocz do zawartości




- - - - -

Jaka instalacja do Pierburg 2ee 1987 r. prod?


12 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   MB86


  • Postów: 18
  • Na forum od: 23 lip 2012
  • Miejscowość: Katowice
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 czerwca 2013 - 03:24

Wyświetl postUżytkownik sokoltdm dnia 25 maja 2013 - 15:10 napisał

kolega ma w123 wtrysk mechaniczny gaz w tym aucie jest już ładnych parę lat i nie ma żadnych kłopotów :grinhihi:

i druga sprawa przy inst gaźnikowej zmiana z gazu na benzynę w czasie jazdy wiąże się z czwilową utratą mocy :pad:
a przy wtrysku jest ładne odejście :jump:

A kolega na postoju przełącza z gazu na benzynę czy w biegu? Bo mnie zawsze na postoju gaśnie jak zmieniam, albo bardzo szarpie podczas jazdy... Zawsze po nocy kolega z benzyny odpala czy zostawia na noc na gazie?? :)



#12 Offline   sokoltdm


  • Postów: 21
  • Na forum od: 10 wrz 2010
  • Miejscowość: Racibórz
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2,2 kombi

Napisano 11 czerwca 2013 - 07:23

na postoju też się da , wkręcam silnik na około 3tyś obrotów przełączam na benzynę i rzadko kiedy gaśnie :mrgreen:

#13 Offline   bromaster


  • Postów: 52
  • Na forum od: 10 lis 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W201 M102 2.0 Pierburg 2EE Automat

Napisano 26 grudnia 2013 - 23:11

Pozwolę sobie odświeżyć i zarazem podpiąć się pod temat. Pytania mam w zasadzie dwa:
1. Czy można użytkować instalkę z kontrolerem lambdy (2 gen) z centralką (przełącznikiem) od pierwszej?
Chodzi o to żeby wykorzystać wszystkie dobrodziejstwa komputerowego ustalania składu mieszanki, ale jednocześnie
żeby mieć możliwość jak w pierwszej generacji w pozycji środkowej przełącznika, odłączać obydwa źródła zasilania przed przełączeniem na lpg
w celu wypalenia resztki benzyny. Oczywiście można sobie zrobić dodatkowy "kill switch" ale nie wiem czy moja kobiecina to ogarnie ;) a też za wygodne by to nie było.
2. Gdzie w pierburgu 2ee znajduje się potencjimetr (czujnik położenia przepustnicy) i gdzie są jego wyprowadzenia? Można jakiś schemat?
Dzięki za odpowiedzi.

Użytkownik bromaster edytował ten post 26 grudnia 2013 - 23:12









Podobne tematy Zwiń