Skocz do zawartości




- - - - -

Jaka jest fabryczna grubość lakieru


14 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Uhlenhaut


  • Postów: 195
  • Na forum od: 18 paź 2011
  • Miejscowość: Stuttgart
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 października 2016 - 20:54

Na wewnętrznych elementach zawsze jest trochę mniej 60-80. Na karoserii absolutny max to 130, w rzeczywistości raczej 90-100. Wszystko powyżej to już robota. Często też pokrywają starsze lakiery na zachodzie warstwa bezbarwne żeby je odnowić, po przejściach lakierniczych tez może dojsc do 200. Jak chcesz dokładnie zmierzyć to przetrzyj miejsce alkoholem IPA - rozpuści osady i wosk.



#12 Offline   maciek500


  • Postów: 52
  • Na forum od: 31 maj 2016
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S600L
  • Trzeci Mercedes:W220 Lorinser F1 S500L
  • Inne auto:W140 S500 Lang

Napisano 12 listopada 2016 - 15:49

Jak kupowałem swoje auto sprzedawca zapewnial ze cały jest w oryginale, lakier w stanie idealnym jak z fabryki- no fakt wygladal jak nowy, a grubość lakieru na całym aucie 120ųm, wnęki 80-90. Lakier akryl. Więc można wziąć to chyba jako nominalną wartość.

#13 Offline   manieczek


  • Postów: 130
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 listopada 2016 - 10:06

Wyświetl postUżytkownik tosh dnia 08 września 2016 - 22:34 napisał

120 to max
Na jakiej podstawie tak sądzisz? Każdego dnia oglądam kilka- kilkanaście rozbitych samochodów i się z Tobą zgodzić nie mogę, szczególnie jeżeli mówimy o starych lakierach.
Podstawa to jak kolega pisał wyżej- dokładne oczyszczenie miejsca pomiaru, oraz porządny miernik (nie za 100 zł, ani tym bardziej magnetyczny- mogą wskazywać różne wartości przy pomiarach w tym samym miejscu) Kiedyś lakiernie nie szczędziły tak materiału jak teraz, nie były tak bardzo precyzyjne by oszczędzić każdy miligram lakieru.
Wartośći do 180um są jak najbardziej w porządku okolice 200 moga budzić podejrzenia ale wtedy trzeba sie patrzeć na sąsiednie elementy dokładnie mierzyć co 5- 10 cm.

#14 Offline   Grzegorz881


  • Postów: 18
  • Na forum od: 19 maj 2022
  • Miejscowość: Katowice
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 lutego 2023 - 11:49

Szukałem tematu, wiem, że troszke stary, Szukam właśnie miernika do lakieru. Mówicie, że za 100 zł nie kupować. Znalazłem taki za 400 kilka złotych https://sklep.motogo...iki-lakieru-c62 Co myślicie ? Będzie okay ?

#15 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 marca 2023 - 08:32

Spokojnie możesz obniżyć pułap o połowę i kupić np. Progid Tech GL-8s.








Podobne tematy Zwiń