u siebie mam valteki czerwone 3ohm a widziałem że są też żólte ,niebieskie ,czarne ,które najepiej się sprawdzają przy 3.2 230KM ??
0
jaki kolor wtryskiwaczy LPG do 3.2 m104 żeby dobrze chodziło
Rozpoczęty przez rogra, mar 31 2013 21:15
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31 marca 2013 - 21:15
#2
Napisano 31 marca 2013 - 21:43
ja bym polecał wtryski Hana ,ale i na czerwonych valdemarach bedzie pracował bdb jak będzie dobrze zamontowany i zestrojony .czym bardziej precyzyjne wtryski to bardziej stabilna praca i ekonomia lania lpg
#3
Napisano 11 kwietnia 2013 - 22:31
Moje wtryski Hana zielone pracowały ok prawie półtora roku, nagle przy mrozach zaczęły szwankować i dopóki się nie rozgrzeją, obroty falują i czuć moment kiedy przełącza się z pb na lpg. Specjaliści twierdzą, że to wina tego iż są zbyt wolne na zimnym i to jest powodem złej pracy - do mojej mocy silnika powinienem mieć czerwone. Jeżeli chcesz dobry zakład i fachową poradę, udaj się na link do forum w moim podpisie
#4
Napisano 30 maja 2013 - 08:54
Wtryski Hana mają problemy przy pracy na dość niskiej temp reduktora, dlatego ich nie montujemy. Dopiero po pełnym rozgrzaniu wszystko jest ok.
Od dłuższego czasu montuje wtryski AC W01, ostatnio zakładałem sekwencję do 320CE i wymiata.
Trochę czasu zajeło, żeby wszystko ułożyć w komorze silnika, zestroić, ale teraz ciągnie do odcięcia bez zająknięcia.
Od dłuższego czasu montuje wtryski AC W01, ostatnio zakładałem sekwencję do 320CE i wymiata.
Trochę czasu zajeło, żeby wszystko ułożyć w komorze silnika, zestroić, ale teraz ciągnie do odcięcia bez zająknięcia.
#5
Napisano 04 czerwca 2013 - 11:39
Valteki czerwone to chyba jedne z najgorszych "popularnych" wtryskiwaczy. Są tanie w zakupie, ale wymagają obsługi, tz kablibracji co jakiś czas aby chodziły tylko mimo to ledwie akceptowanie. Nie trzeba dodawać że kalibracja kosztuje.
Ja ci polecam wtryski OMVL REG Fast (korpus z tworzywa sztucznego oraz niebieskie cewki). Można je nabyć po 140zł za listwę 4 cyl, czyli do twojego wejdą 2 komplety za ledwie 280zł. To wg "kumatych gaziarzy" najlepszy kompromis między ceną a jakością.
Dodatkowa zaleta to taka że jak ci kiedyś któryś wtrysk padnie to będziesz miał 2 zapasowe .
Na przyszłość zestaw regeneracyjny kosztuje do nich grosze i co lepsze po takim zabiegu nie trzeba ich kalibrować jak Valteki
Ja ci polecam wtryski OMVL REG Fast (korpus z tworzywa sztucznego oraz niebieskie cewki). Można je nabyć po 140zł za listwę 4 cyl, czyli do twojego wejdą 2 komplety za ledwie 280zł. To wg "kumatych gaziarzy" najlepszy kompromis między ceną a jakością.
Dodatkowa zaleta to taka że jak ci kiedyś któryś wtrysk padnie to będziesz miał 2 zapasowe .
Na przyszłość zestaw regeneracyjny kosztuje do nich grosze i co lepsze po takim zabiegu nie trzeba ich kalibrować jak Valteki
Użytkownik PiotrGo edytował ten post 04 czerwca 2013 - 11:42
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Podpięty [W201/W124] Tapicerka - wzory, kolory i kody |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | Charlie9 |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] Kody kolorów lakieru nadwozia i listew |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | Charlie9 |
|
|
|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|