3
35 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 01 lipca 2013 - 21:44
Wymieniłem stare ,stwardniałe rury odmy i w tej chwili na odcinku od regulatora wolnych obrotów do pokrywy zaworów kurczy się ona w klepsydrę. Gwiżdże przy tym i świszcze jak silnik odrzutowy. Zastosowałem zamienniki firmy Febi i Mehle
#13
Napisano 02 lipca 2013 - 18:47
Gdzieś na forum mamy jeszcze instrukcję ustawienia przepustnicy po czyszczeniu - może za bardzo wziałeś do serca i masz zbyt szczelny układ.
Bez zaworu dodatkowego silnik nie może zgasnąć po nagrzaniu - według mnie reguluje się śrubką przepustnice (przy zaślepieniu innych otworów) na około 500rpm.
Wtedy część powietrza zasuwa przez przepustnicę a tylko trochę bokiem przez zawór.
Po tej operacji twój ke-jet może wymagać podstawowej regulacji pozycji klapy raz jeszcze = uwaga bo można bardzo zepsuć.
Oprócz tego może okazać się że obroty zaczną falować bo zawór nie pracował w takim położeniu wczesniej.
Bez zaworu dodatkowego silnik nie może zgasnąć po nagrzaniu - według mnie reguluje się śrubką przepustnice (przy zaślepieniu innych otworów) na około 500rpm.
Wtedy część powietrza zasuwa przez przepustnicę a tylko trochę bokiem przez zawór.
Po tej operacji twój ke-jet może wymagać podstawowej regulacji pozycji klapy raz jeszcze = uwaga bo można bardzo zepsuć.
Oprócz tego może okazać się że obroty zaczną falować bo zawór nie pracował w takim położeniu wczesniej.
#14
Napisano 02 lipca 2013 - 20:01
Witam, widzę, że mój wątek zmienił temat:)
Rurka odmy nie ma prawa się zasysyać, zasysa sie rurka od zaworu powietrza dodatkowego.
Wszedzie piszą, że przepustnica ma być zamknięta, dodatkowo kiepsy mechanicy regulują brak wolnych obrotów położeniem przepustnicy.
Dodam, że wszystko udało się wyregulować i chodzi jak zegarek, do szczęścia potrzebny jest miernik wypełnienia.
Rurka odmy nie ma prawa się zasysyać, zasysa sie rurka od zaworu powietrza dodatkowego.
Wszedzie piszą, że przepustnica ma być zamknięta, dodatkowo kiepsy mechanicy regulują brak wolnych obrotów położeniem przepustnicy.
Dodam, że wszystko udało się wyregulować i chodzi jak zegarek, do szczęścia potrzebny jest miernik wypełnienia.
#15
Napisano 24 listopada 2015 - 09:21
Panowie jeśli już było to przepraszam ale szukałem i nie znalazłem.
Mam pytanie o rurki odmy do silnika M102. Mam popękaną już rurkę odmy idącą do ZPD a i resztę muszę dokładnie przeglądnąć. Oryginały w ASO niestety są dość drogie. Są dostępne zamienniki kilku firm np:
http://www.iparts.pl/wysz...k4N3wxfDA=.html
Mamy do wyboru: Meyle, Febi, Vaico, Swag i Trucktec Automotive.
Ktoś może polecić z której firmy kupić? Pytam bo kolega kupił jedną z rurek Meyle i miał problemy z pracą silnika. Okazało się, że podczas manewrowania gazem rurka była tak miękka, że podciśnienie zasysało ją i zamykało przepływ powietrza.
Co z zamienników jest najlepsze? Proszę o wypowiedź ludzi którzy temat już przerabiali. Przyda się mnie i pewnie wielu innym osobom.
A tak z ciekawości ktoś może wie jaka firma robiła te rurki na pierwszy montaż?
Mam pytanie o rurki odmy do silnika M102. Mam popękaną już rurkę odmy idącą do ZPD a i resztę muszę dokładnie przeglądnąć. Oryginały w ASO niestety są dość drogie. Są dostępne zamienniki kilku firm np:
http://www.iparts.pl/wysz...k4N3wxfDA=.html
Mamy do wyboru: Meyle, Febi, Vaico, Swag i Trucktec Automotive.
Ktoś może polecić z której firmy kupić? Pytam bo kolega kupił jedną z rurek Meyle i miał problemy z pracą silnika. Okazało się, że podczas manewrowania gazem rurka była tak miękka, że podciśnienie zasysało ją i zamykało przepływ powietrza.
Co z zamienników jest najlepsze? Proszę o wypowiedź ludzi którzy temat już przerabiali. Przyda się mnie i pewnie wielu innym osobom.
A tak z ciekawości ktoś może wie jaka firma robiła te rurki na pierwszy montaż?
#16
Napisano 24 listopada 2015 - 10:57
Z Meyle podejrzewam że to wyjątkowy pech, że trafiła się taka sztuka. Nawet u siebie miałem założone Meylowskie i nie mogę się czepiać. Myślę, że wszystkie zamienniki zrobią tak samo dobrą robotę. Dla spokojności umysłu wybrałbym Swag'a.
Ja u siebie mam teraz oryginały, ale nie mam zielonego pojęcia kto je produkował. Jest tylko Mercedesowska gwiazda i numer. Nigdzie nie dokopałem się właściwego producenta po tym numerze. Chyba że to Mercedes był wytwórcą Albo BOSCH...
Ja u siebie mam teraz oryginały, ale nie mam zielonego pojęcia kto je produkował. Jest tylko Mercedesowska gwiazda i numer. Nigdzie nie dokopałem się właściwego producenta po tym numerze. Chyba że to Mercedes był wytwórcą Albo BOSCH...
#17
Napisano 24 listopada 2015 - 13:57
Użytkownik Sawyer dnia 24 listopada 2015 - 10:57 napisał
Z Meyle podejrzewam że to wyjątkowy pech, że trafiła się taka sztuka.
W0jta5 dzięki za dołączenie do istniejącego tematu. Szukałem podobnego tematu ale chyba źle to robiłem .
#18
Napisano 24 listopada 2015 - 15:39
Albo to ja miałem do nich szczęście...
Komplety które zamawiałem pochodziły ze strony Redmars- i zawsze to były Meyle (wiadomo, po kosztach ludzie chcą a to "tylko rurka gumowa").
Raz się tylko zdarzyło, że U była pęknięta wzdłuż, ale taka już przyszła- wymieniona na nową bez kłopotu.
Sam w końcu kupiłem oryginały, ale to była fanaberia...
Komplety które zamawiałem pochodziły ze strony Redmars- i zawsze to były Meyle (wiadomo, po kosztach ludzie chcą a to "tylko rurka gumowa").
Raz się tylko zdarzyło, że U była pęknięta wzdłuż, ale taka już przyszła- wymieniona na nową bez kłopotu.
Sam w końcu kupiłem oryginały, ale to była fanaberia...
Użytkownik Sawyer edytował ten post 24 listopada 2015 - 15:40
#19
Napisano 24 listopada 2015 - 15:53
Użytkownik Sawyer dnia 24 listopada 2015 - 15:39 napisał
Albo to ja miałem do nich szczęście...
Zastanawiam się nad tą firmą Vaico. Piszą, że przewody odmy robią jako części OME.
#20
Napisano 24 listopada 2015 - 23:04
Ja mam meyle'a już drugi rok i nie ma problemów acz kolwiek woze na zapas w bagażniku febiego w razie w.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Dobór sprężyn zawieszenia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | polek |
|
||
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Podpięty Częsci zamienne, zamienniki - sklepy |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | Charlie9 |
|
|
|
[W201] Dobór lakieru |
Modyfikacje,Tuning | Loockki |
|
|
|
Dobór sprężyn W124 2.0D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | msmarcin |
|