u mojego brata do dzisiaj również nie było ssania. Przyczyną było mikroskopijne pękniecie przewodu, które zauważyłem podczas sprawdzania filterka wspomnianego przez kolegę roxa
2
[w124] Brak ssania w silniku 200D
Rozpoczęty przez karoor, mar 07 2008 08:12
45 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 27 listopada 2008 - 21:06
#12
Napisano 27 listopada 2008 - 22:33
podpisuje sie pod tematem, razem z kolega Loyd, co zrobic jak sa identyczne objawy w silniku benzynowym ?
#13
Napisano 28 listopada 2008 - 21:20
Jednak nie naprawiliśmy tego ssania :oops: okazało sie dopiero dzisiaj że po naprawieniu przewodu idącego od filterka do termozaworu silnik cały czas pracuje jakby był zimny. Tzn. na na wolnych obrotach pracuje szybciej. Zawór jest dobry. Filterek zastępowaliśmy kawałkiem przewodu i nic nie pomaga.
#14
Napisano 30 listopada 2008 - 18:40
Otóż jest dokładnie tak:
Nie było ssania wcale. Wyjęliśmy ten filterek i zauważyłem że przewód jest dziurawy. Skróciliśmy go odcinając dziurawy kawałek przewodu. Filterek przedmuchaliśmy ale ledwie co przepuszcza powietrze. Po zamontowaniu filterka silnik zimny jak i ciepły pracował na podwyższonych wolnych obrotach. co ciekawe szybsze obroty załączają sie po zamocowaniu filterka na przewód idący do termozaworu nawet gdy drugi przewód na filterek nie jest założony. Gdy zamiast filterka daliśmy kawałek przewodu to sytuacja była identyczna. Nie wiem co jest grane. Dałem przewód podciśnienia bezpośrednio z zasilania do puszki. Obroty wzrosły a po odłaczeniu natychmiast spadły
Nie było ssania wcale. Wyjęliśmy ten filterek i zauważyłem że przewód jest dziurawy. Skróciliśmy go odcinając dziurawy kawałek przewodu. Filterek przedmuchaliśmy ale ledwie co przepuszcza powietrze. Po zamontowaniu filterka silnik zimny jak i ciepły pracował na podwyższonych wolnych obrotach. co ciekawe szybsze obroty załączają sie po zamocowaniu filterka na przewód idący do termozaworu nawet gdy drugi przewód na filterek nie jest założony. Gdy zamiast filterka daliśmy kawałek przewodu to sytuacja była identyczna. Nie wiem co jest grane. Dałem przewód podciśnienia bezpośrednio z zasilania do puszki. Obroty wzrosły a po odłaczeniu natychmiast spadły
#15
Napisano 30 listopada 2008 - 20:00
roxa napisał:
tutaj coś namieszałeś, to sie kupy nie trzyma
#16
Napisano 30 listopada 2008 - 20:18
kolorów przewodów nie pamiętam. egr nie ma. jutro wrzucę zdjęcie to łatwiej będzie. dziś nie mogę bo brat zabrał auto.
#17
Napisano 30 listopada 2008 - 21:00
roxa napisał:
Chodziło o zwezki
#18
Napisano 01 grudnia 2008 - 18:45
no więc sprawa wygląda tak. obwód jest następujący:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/090 ... 34d54.html
zdjecia:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43a ... 87988.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21d ... 308bf.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/311 ... 79f36.html
filterek jest odczepiony ponieważ jak jest założony to są cały czas wyższe obroty na wolnych
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/090 ... 34d54.html
zdjecia:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43a ... 87988.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21d ... 308bf.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/311 ... 79f36.html
filterek jest odczepiony ponieważ jak jest założony to są cały czas wyższe obroty na wolnych
#19
Napisano 01 grudnia 2008 - 20:26
roxa napisał:
czy na pompie z boku masz taką "skrzyneczke"
#20
Napisano 01 grudnia 2008 - 22:43
w takim razie po co jest ten trójnik za zaworkiem?
[ Dodano: Pon Gru 01, 2008 22:43 ]
przed chwilą byłem przy moim samochodzie sprawdzić jak to u mnie jest. i po głębszej analizie doszedłem do wniosku że u mnie jest identycznie na przewodzie do serwa nie ma trójnika. do gaszaka idzie brązowo niebieski przewód. a na przewodzie idącym z termozaworu do puszki też jest trojnik a z niego poprzez jakiś filterek czy kryze idzie czarny przewód pcv do kabiny
[ Dodano: Pon Gru 01, 2008 22:43 ]
przed chwilą byłem przy moim samochodzie sprawdzić jak to u mnie jest. i po głębszej analizie doszedłem do wniosku że u mnie jest identycznie na przewodzie do serwa nie ma trójnika. do gaszaka idzie brązowo niebieski przewód. a na przewodzie idącym z termozaworu do puszki też jest trojnik a z niego poprzez jakiś filterek czy kryze idzie czarny przewód pcv do kabiny
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Dawka ssania w201 pierburg Stromberg 175cd |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Qwerto123 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|