Skocz do zawartości




- - - - -

[r129] 500 SL wkład stacyjki


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   kstboy


  • Postów: 81
  • Na forum od: 25 paź 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:R129, 500SL, M119 129.066

Napisano 13 sierpnia 2013 - 19:02

Witam!
Pojawił się kolejny problem, złamany wkład stacyjki.
Nówka z salonu kosztuje 800 złotych zrobiona pod mój kluczyk wiec odpuszczam sobie temat.
Numer mojego wkładu to 129 462 01 79 ponoć bliźniaczy do 140 462 00 79 i kluczyk scyzoryk szary bardziej kwadratowy niż podłużny.

Znalazłem cześć w dobrej cenie, jest to oryginalny produkt mercedesa i ma numer 140 460 16 04 podejrzewam że pochodzi z nowszego modelu z czarnym węższym kluczykiem i o ile wiem one mają już imo. Identycznie wygląda zamiennik marki Febi bilstein 26670.
Moje pytanie: Czy te wkłady będą pasować do mojej stacyjki

Pierwsza fotka zamiennik febi, dalej oryginał o innym numerze, następne to mój wkład.
Widać że tylna część (czerwone kreski) różni się wcięciem przy blaszce na zewnętrznym obwodzie.


Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika



#2 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 13 sierpnia 2013 - 20:28

co oznacza złamany wkład stacyjki??
pokaż zdjęcie co się zrypało

stary SL ma pilota szarego kwadratowego bez immo
W140 czy W124 z mniejszym pilotem ma już immo, ale to w niczym nie przeszkadza, groty się przekłada.
wkład z W140 może pasować a może nie. Nie przerabiałem więc nie wiem.

Użytkownik majsterus edytował ten post 13 sierpnia 2013 - 20:33


#3 Offline   kstboy


  • Postów: 81
  • Na forum od: 25 paź 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:R129, 500SL, M119 129.066

Napisano 13 sierpnia 2013 - 23:43

Nie zobaczysz tego na foto bo w środku pękła blaszka która obraca całym mechanizmem.
Kluczyk blokuje się przy położeniem acc i dalej nie daje się przekręcić tak jak na tym filmie a finalnie zablokowała się na amen.



Przy okazji znalazłem świetny tutorial jak to wszystko rozebrać, jak to zwykle bywa już po fakcie.
Jedna bardzo ważna rzecz, w Mercedesie wszystko robimy na przekręconym kluczyku bo inaczej zablokujemy mechanizm blokujący kierownicę i te dwie zapadki łączące obudowę z blokadą kierownicy. Ja nie rozbierałem deski tylko dotarłem do tego od dołu. Trochę niewygodnie ale się da.


Użytkownik kstboy edytował ten post 13 sierpnia 2013 - 23:44









Podobne tematy Zwiń