Witam!
Pojawił się kolejny problem, złamany wkład stacyjki.
Nówka z salonu kosztuje 800 złotych zrobiona pod mój kluczyk wiec odpuszczam sobie temat.
Numer mojego wkładu to 129 462 01 79 ponoć bliźniaczy do 140 462 00 79 i kluczyk scyzoryk szary bardziej kwadratowy niż podłużny.
Znalazłem cześć w dobrej cenie, jest to oryginalny produkt mercedesa i ma numer 140 460 16 04 podejrzewam że pochodzi z nowszego modelu z czarnym węższym kluczykiem i o ile wiem one mają już imo. Identycznie wygląda zamiennik marki Febi bilstein 26670.
Moje pytanie: Czy te wkłady będą pasować do mojej stacyjki
Pierwsza fotka zamiennik febi, dalej oryginał o innym numerze, następne to mój wkład.
Widać że tylna część (czerwone kreski) różni się wcięciem przy blaszce na zewnętrznym obwodzie.
0
[r129] 500 SL wkład stacyjki
Rozpoczęty przez kstboy, sie 13 2013 19:02
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 sierpnia 2013 - 19:02
#2
Napisano 13 sierpnia 2013 - 20:28
co oznacza złamany wkład stacyjki??
pokaż zdjęcie co się zrypało
stary SL ma pilota szarego kwadratowego bez immo
W140 czy W124 z mniejszym pilotem ma już immo, ale to w niczym nie przeszkadza, groty się przekłada.
wkład z W140 może pasować a może nie. Nie przerabiałem więc nie wiem.
pokaż zdjęcie co się zrypało
stary SL ma pilota szarego kwadratowego bez immo
W140 czy W124 z mniejszym pilotem ma już immo, ale to w niczym nie przeszkadza, groty się przekłada.
wkład z W140 może pasować a może nie. Nie przerabiałem więc nie wiem.
Użytkownik majsterus edytował ten post 13 sierpnia 2013 - 20:33
#3
Napisano 13 sierpnia 2013 - 23:43
Nie zobaczysz tego na foto bo w środku pękła blaszka która obraca całym mechanizmem.
Kluczyk blokuje się przy położeniem acc i dalej nie daje się przekręcić tak jak na tym filmie a finalnie zablokowała się na amen.
Przy okazji znalazłem świetny tutorial jak to wszystko rozebrać, jak to zwykle bywa już po fakcie.
Jedna bardzo ważna rzecz, w Mercedesie wszystko robimy na przekręconym kluczyku bo inaczej zablokujemy mechanizm blokujący kierownicę i te dwie zapadki łączące obudowę z blokadą kierownicy. Ja nie rozbierałem deski tylko dotarłem do tego od dołu. Trochę niewygodnie ale się da.
Kluczyk blokuje się przy położeniem acc i dalej nie daje się przekręcić tak jak na tym filmie a finalnie zablokowała się na amen.
Przy okazji znalazłem świetny tutorial jak to wszystko rozebrać, jak to zwykle bywa już po fakcie.
Jedna bardzo ważna rzecz, w Mercedesie wszystko robimy na przekręconym kluczyku bo inaczej zablokujemy mechanizm blokujący kierownicę i te dwie zapadki łączące obudowę z blokadą kierownicy. Ja nie rozbierałem deski tylko dotarłem do tego od dołu. Trochę niewygodnie ale się da.
Użytkownik kstboy edytował ten post 13 sierpnia 2013 - 23:44
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
SL 500 R129 98r - terkoczący głośny dźwięk |
Mercedes SL, SLK | Woytashek |
|
||
SL500 r230 - problem z klapą bagażnika |
Mercedes SL, SLK | munder |
|
||
W124 500E rozmiar opon felgi 18 |
Modyfikacje,Tuning | King |
|
||
Sl 500 r129 m119 problem z zapłonem |
Mercedes SL, SLK | Sl500r129 |
|
||
C140 S500C "zawiesza sie" przy przyspieszaniu |
Mercedes S, CL i SEC | przemo1411 |
|