Skocz do zawartości




- - - - -

Hirschmann


22 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Rybba


  • Postów: 742
  • Na forum od: 02 cze 2013
  • Miejscowość: Poznan
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S211 E320 CDI 2004

Napisano 03 października 2013 - 12:00

@dr.big wlasnie cos takiego kupilem. mam tez namiary na kolesia ktory wysyla do polski.
http://www.kormann-schaetzky.de/

cala wuchte sprzetow do hirschmannow ma i milo sie z nim dyskutuje.



#12 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 03 października 2013 - 20:13

a nie chcesz sprzedać tego marudnego hirschmanna??

#13 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 04 października 2013 - 19:32

Wyświetl postUżytkownik maryusz123456 dnia 02 października 2013 - 22:05 napisał

... silnik pracuje dalej jak by chciał cos jeszcze wciągnąć.....

Wewnątrz anteny jest płytka sterująca a na niej nadrukowany układ przeciążeniowy. Zasada jest prosta. Antena maksymalnie wysunięta lub schowana powoduje, że na płytce wzrasta obciążenie i układ jest rozłączany. Jeśli dzieje się tak jak piszesz, to ja zaczął bym od wyjęcia owej płytki i przelutowania styków. Jak to nie pomoże, to do jakiegoś magika rtv z tym. Pozdrawiam.

#14 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 04 października 2013 - 19:45

Nie no za kogo mnie masz lutek66, ;) Płytka wyciągana i sprawdzana, żadnych niepokojących Lutów czy przepalonych ścieżek niema, ale dzięki za odpowiedź.

#15 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 05 października 2013 - 10:08

Ja mam to samo, tylko, że u mnie antena "stoi" :mrgreen: w obie strony. Płytka jest u magika i zobaczymy co on wymyśli.

#16 Offline   00bzyk


  • Postów: 28
  • Na forum od: 08 cze 2011
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 listopada 2013 - 23:02

Witam wszystkich,
Pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Mam antenę 6000 KE F10 i kupiłem w ASO bat o nr. B66828037. Na oko niby wszystko powinno pasować, rozmiar i długość teleskopu ten sam, ale linka prowadząca teleskop jest minimalnie grubsza od tej która znajdowała się pierwotnie, co powoduje klinowanie się zębatki... mam jeszcze obudowę 6000KE F470 i sytuacja jest podobna... W mercedesie powiedzieli że skoro ten nie pasuje to w takim razie powinien pasować bat za 400 zł .... czyli sporo więcej niż dałem za tego.
Czy spotkał się ktoś z taką sytuacją?
Proszę o poradę bo ręce mi opadły,
Dziękuję za odpowiedź :)

Użytkownik 00bzyk edytował ten post 12 listopada 2013 - 23:03


#17 Offline   Goku


  • Postów: 990
  • Na forum od: 26 mar 2009
  • Miejscowość:
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:CLS
  • Trzeci Mercedes:SLS
  • Inne auto:A 45 AMG

Napisano 30 czerwca 2016 - 15:30

A jest jakiś patent na wyciągnięcie bata? Ogólnie to wiem, ze przy wymianie bata trzeba odkręcić go od anteny, ale nijak nie idzie ruszyć tej "nakrętki"... Podgrzać, wymoczyć w czymś? Już mi klucz raz zjechał i nie chcę dalej próbować żeby nie obrobić jej.

#18 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 26 września 2016 - 21:23

Witam, czy ktoś posiada schemat podłączenia anteny ponieważ jakiś magik u mnie grzebał przy antenie i wlutowane są 3 przewody a wychodzi 5 pinów, antena w 100% sprawna? Antena Hirschmann w140

#19 Offline   Flagowy


  • Postów: 4
  • Na forum od: 02 paź 2016
  • Miejscowość: Ostrów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 października 2016 - 21:45

Cześć. U mnie też problem z podłączeniem anteny, na krótko działa w obie strony (zamiennie biegunami, żeby sie schowała albo wysunęła), a jak podłaczam do auta to wysuwa się ale już nie chce się schować. Jakieś rady?

#20 Offline   tRawski


  • Postów: 854
  • Na forum od: 08 gru 2009
  • Miejscowość: Radziejów
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 280TE 1993 -->swap 320TE
  • Trzeci Mercedes:W124 300TE 1992 4MATIC

Napisano 02 października 2016 - 22:58

Flagowy - masz plytke badz modul sterujacy do wymiany (naprawy).








Podobne tematy Zwiń