Wojtek rozwin myśl
Może być na pw żeby tu nie spamowac.
1
michal93 BMW e36 325TDS 94r.
Rozpoczęty przez michal93, paź 07 2013 22:02
27 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 10 października 2013 - 12:50
#12
Napisano 24 listopada 2013 - 19:52
Witam panowie Dawno mnie nie było...
Trochę z BMW się przez ten czas działo. Oczywiście nic złego
W ostatnim czasie e36 dostała nowe hamulce na przód. Ostatnio tarcze zaczęły masakrycznie bić. Nie szło kierownicy utrzymać ;/ Założyłem tarcze Brembo i do tego klocki Kraft-a. Wymieniłem też filtr paliwa (kager), bo jako że zima nie daleko to trzeba powoli myśleć o tych rzeczach. W związku z nadchodzącą zimą zakupiłem też 4 opony zimowe. Co prawda nie nowe ale ładne. Ten sezon spokojnie wytrzymają a może i następny. Dołożyłem se także centralny z pilota. Komfort nie porównywalny. Wymieniłem pęknięty klosz w lampie. Regeneracji doczekał się też alternator. Dodatkowo wyprałem calutki środek. Fotele pięknie wyglądają czyste. No i wymieniłem w końcu te wiejskie dywaniki. Założyłem póki co z Audi 80 ale powiem, że pasują prawie idealnie . Ale zamierzam znaleźć oryginały z E36 ale gumowe. Umyłem też silnik więc pod maską mam jak w nowym aucie :
To chyba na tyle. Auto powoli staje się coraz fajniejsze. W niedługim czasie zamierzam wymienić jeszcze jedną uszczelkę w pompie wtryskowej, bo zmieniłem tylko pod nastawnikiem i pod jednym dekielkiem i pociekło z drugiej strony. Powoli zamierzam też powoli ogarniać blachy. Jednak kiepsko stoje ostatnio z czasem. Chce tez wymienić podsufitkę, bo wisi taki baldachim. Planuje strzelić se na czarno jak w M.
W niedługim czasie postaram się dorzucić trochę fotek.
Trochę z BMW się przez ten czas działo. Oczywiście nic złego
W ostatnim czasie e36 dostała nowe hamulce na przód. Ostatnio tarcze zaczęły masakrycznie bić. Nie szło kierownicy utrzymać ;/ Założyłem tarcze Brembo i do tego klocki Kraft-a. Wymieniłem też filtr paliwa (kager), bo jako że zima nie daleko to trzeba powoli myśleć o tych rzeczach. W związku z nadchodzącą zimą zakupiłem też 4 opony zimowe. Co prawda nie nowe ale ładne. Ten sezon spokojnie wytrzymają a może i następny. Dołożyłem se także centralny z pilota. Komfort nie porównywalny. Wymieniłem pęknięty klosz w lampie. Regeneracji doczekał się też alternator. Dodatkowo wyprałem calutki środek. Fotele pięknie wyglądają czyste. No i wymieniłem w końcu te wiejskie dywaniki. Założyłem póki co z Audi 80 ale powiem, że pasują prawie idealnie . Ale zamierzam znaleźć oryginały z E36 ale gumowe. Umyłem też silnik więc pod maską mam jak w nowym aucie :
To chyba na tyle. Auto powoli staje się coraz fajniejsze. W niedługim czasie zamierzam wymienić jeszcze jedną uszczelkę w pompie wtryskowej, bo zmieniłem tylko pod nastawnikiem i pod jednym dekielkiem i pociekło z drugiej strony. Powoli zamierzam też powoli ogarniać blachy. Jednak kiepsko stoje ostatnio z czasem. Chce tez wymienić podsufitkę, bo wisi taki baldachim. Planuje strzelić se na czarno jak w M.
W niedługim czasie postaram się dorzucić trochę fotek.
#13
Napisano 25 listopada 2013 - 14:55
michal93, potwierdzam 2.5tds w e36 daje radę miałem okazję jechać kiedyś takim wozidełkiem i całkiem fajnie się to zbiera . Masz bardzo fajny kolorek wnętrza.
#14
Napisano 25 listopada 2013 - 15:40
Ten kolor to kwestia gustu mi się z początku nie podobał ale przywykłem. Najgorzej, że strasznie się to brudzi. Trzeba co jakiś czas profilaktycznie przetrzeć, bo tak sie usyfią, że konkretne pranie trzeba robić.
#15
Napisano 25 listopada 2013 - 18:16
Znajomy miał 318is coupe z takim właśnie wnętrzem i kolorem nadwozia praktycznie pod kolor tego wnętrza , wyglądało to pięknie autko było całe w oryginale poza jednym błotnikiem
#17
Napisano 25 listopada 2013 - 20:21
Dokładnie ten kolor ładna sztuka
#18
Napisano 09 grudnia 2013 - 10:52
Autko rozbite (( Z mojej winy nie ogarnąłem auta i ubtarłem się o płot. Do wymiany była lampa, zderzak, kierunek, błotnik, nadkole, maska, halogen, alufelga i fartuch do wyciągnięcia. Sprzedałem rozbitą, bo po skalkulowaniu kosztów nie opłacało się jej mi naprawiać. W każdym bądz razie dobrze za nią wziąłem i dołożyłem 150zl i mam kolejną jeżdżącą 318i z gazem sekwencyjnym.
Jakby ktoś chiał zobaczyć zdjęcie tego TDS-a po kolizji to mogę wstawić.
Jakby ktoś chiał zobaczyć zdjęcie tego TDS-a po kolizji to mogę wstawić.
#19
Napisano 09 grudnia 2013 - 13:56
Wrzuc zdjecia
#20
Napisano 09 grudnia 2013 - 23:17
Michał powiem tak. Napisałeś ze całkiem fajnie się zbiera. Miałem napisać ze mam taką samą tylko 2.5i 192 KM i nie robi na mnie wrażenia, ale się powstrzymałem. Powiem tak. Jestem lekko rozczarowany bo ja nad swoją panuje a jeździłem może nią z 10 razy. Raz chciała mnie zabić ale ją wyciągnąłem 200 km/h moment!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
BMW E34 520i 1989 |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | inutile |
|
||
el szyby z 94r do 86r problem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | filip155 |
|
||
[C124, silnik m104 3.2, automat, 1994r, LPG] gaśnie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kostek92 |
|
||
[m104] Schemat podciśnienia C124 3.2 1994r. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Loocyfer9 |
|
||
[w124] e klasa sedan 1994r. silnik 2.2, geometria |
HydePark | hadrianus |
|