Tak.
A rozciągnięcie łańcucha jak jest to będzie rozrzut w stopniach czytany na kole wału korbowego.
0
35 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 01 lutego 2014 - 21:47
#12
Napisano 01 lutego 2014 - 23:12
Witam,jutro podam Ci jak ustawić ten kont wtrysku.Było tam chyba 2 rodzaje silników 240d.W kazdym jest inne ustawienie.
#13
Napisano 02 lutego 2014 - 08:50
Ciekawe tylko czy do kolizji nie doszło . Chyba, że autor tematu, po tym błędnym złożeniu rozrządu, pokręcił dołem z pomocą klucza i nic nie waliło.
#14
Napisano 02 lutego 2014 - 10:10
Krecilem z 10 razy przed odpaleniem, poza tym wczesniej regulowalem zawory i silnik ladnie lekko sie krecil, raczej nic sie nie stalo no ale troche sie boje- wiadomo
Juri44:
musze w koncu spisac te numery wybite na bloku, wtedy bedzie wszystko wiadomo.
Juri44:
musze w koncu spisac te numery wybite na bloku, wtedy bedzie wszystko wiadomo.
#15
Napisano 02 lutego 2014 - 10:31
240D 1976-78r typ 616.912
poj.2404cm.sześ.
-OZD po GMP 11,5 stopni
-ZZD po DMP 13,5 stopni
-OZW przed DMP 21,0 stopni
-ZZW przed GMP 19,0 stopni
pompa wtryskowa-M od77r.MW.
............................
240D 1978-84r. typ 616.912
poj.2399cm.szes.
-OZD po GMP 9,0 stopni
-ZZD po DMP 15,0 stopni
-OZW przed DMP 27,0 stopni
-ZZW przed GMP 16.0 stopni
pompa wtryskowa -MW,od 79r.M/RSF
Dane książkowe .Ps.powodzenia w naprawie.
poj.2404cm.sześ.
-OZD po GMP 11,5 stopni
-ZZD po DMP 13,5 stopni
-OZW przed DMP 21,0 stopni
-ZZW przed GMP 19,0 stopni
pompa wtryskowa-M od77r.MW.
............................
240D 1978-84r. typ 616.912
poj.2399cm.szes.
-OZD po GMP 9,0 stopni
-ZZD po DMP 15,0 stopni
-OZW przed DMP 27,0 stopni
-ZZW przed GMP 16.0 stopni
pompa wtryskowa -MW,od 79r.M/RSF
Dane książkowe .Ps.powodzenia w naprawie.
#16
Napisano 02 lutego 2014 - 10:45
Ehm...
Aż musiałem sobie zobaczyć co te skróty oznaczają i... [zerżnięte z forum http://corsa-a.pl, a skąd oni zerżnęli to nie wiem]
OZD - otwarcie zaworu dolotowego
ZZD - zamknięcie zaworu dolotowego
OZW - otwarcie zaworu wydechowego
ZZW - zamknięcie zaworu wydechowego
... Także to nie te dane co Lukaszowi89 trzeba . Chyba, że będzie tuningowy wałek wstawiał .
Juri44, jak masz książkę, to może coś więcej tam znajdziesz i podasz.
Aż musiałem sobie zobaczyć co te skróty oznaczają i... [zerżnięte z forum http://corsa-a.pl, a skąd oni zerżnęli to nie wiem]
OZD - otwarcie zaworu dolotowego
ZZD - zamknięcie zaworu dolotowego
OZW - otwarcie zaworu wydechowego
ZZW - zamknięcie zaworu wydechowego
... Także to nie te dane co Lukaszowi89 trzeba . Chyba, że będzie tuningowy wałek wstawiał .
Juri44, jak masz książkę, to może coś więcej tam znajdziesz i podasz.
Użytkownik XM edytował ten post 02 lutego 2014 - 10:46
#17
Napisano 02 lutego 2014 - 10:56
Był tuningowany wałek z zaworami fabrycznie.Tak pisze książka.
#18
Napisano 02 lutego 2014 - 11:35
Zanim zjechalem na dol to tez rozszyfrowywalem te skroty w goglach a potem dopiero zobaczylem ze XM juz to zrobil
To sa czasy rozrzadu chyba a nie kat wtrysku, chociaz w sumie dzieki tym danym mozna sprawdzic czy zgranie sie rozrzadu z walem jest stuprocentowe, a w moim przypadku gdy mam namieszane w rozrzadzie to to napewno nie zaszkodzi. Oczywiscie sa to dane dla pierwszego cylindra tego przy lancuchu, tak?
To sa czasy rozrzadu chyba a nie kat wtrysku, chociaz w sumie dzieki tym danym mozna sprawdzic czy zgranie sie rozrzadu z walem jest stuprocentowe, a w moim przypadku gdy mam namieszane w rozrzadzie to to napewno nie zaszkodzi. Oczywiscie sa to dane dla pierwszego cylindra tego przy lancuchu, tak?
Użytkownik lukasz89 edytował ten post 02 lutego 2014 - 11:39
#19
Napisano 02 lutego 2014 - 12:07
Początek wtrysku przed GMP w suwie sprężania wynosi 24 stopnie.dla silnika 616.
Dla 1 cylindra trzeba ustawić wał ,tak jak wyzej napisałem.Pierwszą rurkę wysokiego ciśnienia na pompie odkręcasz i patrzysz czy paliwo wypływa.Pamietaj że trzeba ustawić na pompie gaszak w pozycji ON i dodać gazu żeby paliwa więcej wypływało.Dosunięcie pompy do silnika daje wcześniejszy początek tłoczenia paliwa.Odsunięcie pompy od silnika daje póżniejszy początek tłoczenia paliwa.Najpierw poluzuj śróby na kołnierzu pompy.Cisnienie na wtryskach do 12,5 MPA.
Dla 1 cylindra trzeba ustawić wał ,tak jak wyzej napisałem.Pierwszą rurkę wysokiego ciśnienia na pompie odkręcasz i patrzysz czy paliwo wypływa.Pamietaj że trzeba ustawić na pompie gaszak w pozycji ON i dodać gazu żeby paliwa więcej wypływało.Dosunięcie pompy do silnika daje wcześniejszy początek tłoczenia paliwa.Odsunięcie pompy od silnika daje póżniejszy początek tłoczenia paliwa.Najpierw poluzuj śróby na kołnierzu pompy.Cisnienie na wtryskach do 12,5 MPA.
#20
Napisano 02 lutego 2014 - 12:32
Świece żarowe musza być sprawne.!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W123 240D 1977r |
Pozostałe modele | wlodek1916 |
|
||
w123 240D smok pompy oleju |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Ravandil |
|
||
1976 / MB240D 4.600.000km. |
HydePark | sarbel |
|
||
[w123] Kampfhundnr1 240D 1977r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | kampfhundnr1 |
|
||
[w123] LiveLetDie 200D/240D 1976 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | LiveLetDie |
|