lakier 1 klasa
1
[W107] Wowek 380SLC 1981
Rozpoczęty przez Wowek, maj 29 2014 15:33
33 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 17 sierpnia 2014 - 20:14
#22
Napisano 17 sierpnia 2014 - 22:28
Dobry fachowiec musiał malować jak nie zostawił skórki pomarańczy... A jak sam malowałeś to jeszcze większy szacun za rękę artysty Piękne auto.
#23
Napisano 18 sierpnia 2014 - 04:39
Oj nie, sam nie malowałem. W takich kwestiach polegam na dobrych ludziach. Przygotowanie blachy trochę potrwało, zdjecie lakieru, podkład reaktywny, szlifowanie, podkład, szlifowanie, baza , kolor, klar.
Na zdjeciu widac kolor jeszcze przed polerowaniem. Na żywo wygląda "głębiej". Pod spojlerem na tylnej klapie zachował się oryginalny niewyblaknięty lakier który bardzo pomógł w dobieraniu ziarna.
Na zdjeciu widac kolor jeszcze przed polerowaniem. Na żywo wygląda "głębiej". Pod spojlerem na tylnej klapie zachował się oryginalny niewyblaknięty lakier który bardzo pomógł w dobieraniu ziarna.
#24
Napisano 26 sierpnia 2014 - 10:44
w107... złożona jezdzaca!
najbardziej brakujacy element wrócił - regenerowane odbłysniki i do tego dołożyłem nowe szkła Bosch - swieci zacnie wygląda "wie Neu"
Auto smiga ..
A w miedzyczasie napisze Off Topic w moim wlasnym wątku a co! , Ekipa z MBLodz jak zawsze aktywna zorganizowała fajny wieczór z sesja foto wokół miasta
Napisze tylko ze moja w114 szuka po tym sezonie nowego domu
najbardziej brakujacy element wrócił - regenerowane odbłysniki i do tego dołożyłem nowe szkła Bosch - swieci zacnie wygląda "wie Neu"
Auto smiga ..
A w miedzyczasie napisze Off Topic w moim wlasnym wątku a co! , Ekipa z MBLodz jak zawsze aktywna zorganizowała fajny wieczór z sesja foto wokół miasta
Napisze tylko ze moja w114 szuka po tym sezonie nowego domu
#25
Napisano 26 sierpnia 2014 - 16:19
bardzo ładnie wygląda, swoją drogą może kiedyś przejade się do łodzi
#26
Napisano 19 września 2014 - 07:12
Witam,
No i lekko sie zmieszłem! Potrzebuje konkretnej pomocy osoby która ma dostęp do schematów podciśnień, wiadomonajlepiej z WIS.
Potrzebuje dobrze zweryfikować instalacje podcisnień, działanie zaworków etc.
Do tego potrzebuje 3 schematów:
1. Schemat auta orginalnego - czyli W107 380SLC z 1981 - wersja na Japonię z klima automatyczną i tempomatem
2. Schemat auta "dawcy" silnika czyli W126 380SE z 1980 roku - wersja europejska bez klimy ani tempomatu
3. Schemat podciśnień dla auta po konwersji - czyli W107 380SLC z 1980-1981 wersja na Europę z klimą automatyczna oraz tempomatem.
Potrzebuje schemtau podciśnień silnika oraz klimatyzacji automatycznej . Bardzo porszę o pomoc bo utknąłem, a chce auto zrobić pożadnie...
Auto jezdzi a wręcz zapier... ale sa źle podpiete proawdopodobnie podcisnienia do klimy... a ta steruje też nawiewami i wentylacją. Temat wymaga schemtów bo łaczę "nowy" silnik który ma inaczej sterowane podcisnienia ze budą gdzie sa podciśnienia do wentylacji.
W ramach ciekawostek wrzucam na forum
Auto złożone i jezdzace - mechanicznie 98% complete ale detale .. detale.....detale.. zajmuja najwiecej czasu:
Wnętrze czeka na uruchomienie wentylacji, małe sprzatanie i można skłądać.
PS. Poszukuje końcówki "słoneczka"/ dzaszku w takim kolorze - moze ktoś z was ma stary bezowy daszek z w124/w202 - odkupię dla samej końcówki
o takiej:
No i lekko sie zmieszłem! Potrzebuje konkretnej pomocy osoby która ma dostęp do schematów podciśnień, wiadomonajlepiej z WIS.
Potrzebuje dobrze zweryfikować instalacje podcisnień, działanie zaworków etc.
Do tego potrzebuje 3 schematów:
1. Schemat auta orginalnego - czyli W107 380SLC z 1981 - wersja na Japonię z klima automatyczną i tempomatem
2. Schemat auta "dawcy" silnika czyli W126 380SE z 1980 roku - wersja europejska bez klimy ani tempomatu
3. Schemat podciśnień dla auta po konwersji - czyli W107 380SLC z 1980-1981 wersja na Europę z klimą automatyczna oraz tempomatem.
Potrzebuje schemtau podciśnień silnika oraz klimatyzacji automatycznej . Bardzo porszę o pomoc bo utknąłem, a chce auto zrobić pożadnie...
Auto jezdzi a wręcz zapier... ale sa źle podpiete proawdopodobnie podcisnienia do klimy... a ta steruje też nawiewami i wentylacją. Temat wymaga schemtów bo łaczę "nowy" silnik który ma inaczej sterowane podcisnienia ze budą gdzie sa podciśnienia do wentylacji.
W ramach ciekawostek wrzucam na forum
Auto złożone i jezdzace - mechanicznie 98% complete ale detale .. detale.....detale.. zajmuja najwiecej czasu:
Wnętrze czeka na uruchomienie wentylacji, małe sprzatanie i można skłądać.
PS. Poszukuje końcówki "słoneczka"/ dzaszku w takim kolorze - moze ktoś z was ma stary bezowy daszek z w124/w202 - odkupię dla samej końcówki
o takiej:
#27
Napisano 19 września 2014 - 20:03
Nikt?
#28
Napisano 19 września 2014 - 20:53
Nie mamy takiej mocy xD poczekaj moze nikt nie zagladal, ewentualnie zaloz temat odnosie tych schematow
#29
Napisano 22 września 2014 - 09:03
Moc jest w WIS .. przynajmniej do w126..
Cóż.. poradziłem sobie, podjechałem do kolegi który ma takie same auto i mam schemat.
Cóż.. poradziłem sobie, podjechałem do kolegi który ma takie same auto i mam schemat.
#30
Napisano 27 września 2014 - 09:52
Użytkownik Wowek dnia 19 września 2014 - 07:12 napisał
Wnętrze czeka na uruchomienie wentylacji, małe sprzatanie i można skłądać.
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Zapytam jeszcze czy może ktoś z was ma w126 380 lub 500 do 83 roku z klimą? Potrzebuje zerknąć w podciśnienia na silniku w takim modelu.
Pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w107] Przekażnik pomp paliwa 560 sl |
Pozostałe modele | marcin 190 |
|
||
[w107] Wniosek o przeprowadzenie badania zgodności pojazdu zabytkowego z warunkami technicznymi |
Pozostałe modele | kordian |
|
||
[W201] gre1981gor 2.0D 1986 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | gre1981gor |
|
||
[W108] klata1981 "S-Clatta" 280 S 1972r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | klata1981 |
|
||
[w201] klata1981 2.0 D 92r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | klata1981 |
|