Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 22 października 2014 - 21:47
2
[W215] Musashi CL55 2003
Rozpoczęty przez Musashi, cze 05 2014 23:24
76 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 22 października 2014 - 21:45
Ja na płukankę zakupiłem 12 litrów i byłem przy wymianie (przetaczaniu ) i została niecała butelka. Fajnie to wyglądało jak auto na max idzie przodem do góry , a tył w dół i tak na zmianę. Ciężko było łapać tryskające płyny. Dopiero płyn był klarowny. Do tego trzeba też wymienić filtry i tylko 3mikronowe bo 10 chyba już nie są w sprzedaży . Płyn jaki użyłem płyn nie oryginalny znaczy bez loga mercedesa jest on dostępny bezproblemowo
#42
Napisano 22 października 2014 - 22:02
Filtry nowe i w zbiorniczku głównym i w wspomie też . Na ebay.de do płynu dokłądaja dodatkowy filtr na przewód co ma niby opiłki zbierać. A jaka specyfikacja tego płynu co kupowałeś ? na oryginalnej butelce nie ma żadnych oznaczeń
#43
Napisano 22 października 2014 - 22:05
W galerii jest foto, ale jak trzeba będzie to poszukam.
Jeszcze jedno mnie ciekawi. Jaka była przyczyna rozwalenia pompy? Przypadkiem nie jest to wina niskiego zawiasu ? To jest bardzo ważne żeby przyczyny się doszukać
Jeszcze jedno mnie ciekawi. Jaka była przyczyna rozwalenia pompy? Przypadkiem nie jest to wina niskiego zawiasu ? To jest bardzo ważne żeby przyczyny się doszukać
#44
Napisano 22 października 2014 - 22:23
Nie mam własnie pojęcia , przyczyny sie nie doszukałem ale podsyłałem to foto do firmy regenerującej pompy pod pretekstem regeneracji jej i twierdzą że to normalna usterka tych pomp. Poziom płynu był w normie i nie przekraczał górnych granic . Pompa miała 12lat i płyn wyglądał jak by też miał tyle może wymiana na nowy płyn pompie zaszkodziła niby dziwna teoria ale jak sobie pomysle ze pompa latała 12 lat i akurat mi po miesiącu od wymiany płynu padła ??
Gleba faktycznie sroga szczególnie z przodu ale jeszcze 1cm dało by rade zejść a jak by opone zmienił z 255 na 235 to i 2cm by poszedł jeszcze niżej
Ale w PL by już nie polatał teraz już jest cieżko na koleinach trzeba uważac by miski nie zgubić
Gleba faktycznie sroga szczególnie z przodu ale jeszcze 1cm dało by rade zejść a jak by opone zmienił z 255 na 235 to i 2cm by poszedł jeszcze niżej
Ale w PL by już nie polatał teraz już jest cieżko na koleinach trzeba uważac by miski nie zgubić
#45
Napisano 23 października 2014 - 12:45
Mnie właśnie zastanawia jak system jest obniżony? Czy ma inne sterowniki (zawory), czy tylko różnica jest w drążkach trzymających wysokość. Ja na 18 calowym kole chcę podnieść tylne zawieszenie bo nie ma "pozycji klina", przy ogumieniu dobranym jak producent zaleca do felg Brabusa, jednak mądry komputerek twierdzi że jest już poza zakresem i nic nie wskóram Zabawne jest że jak tylko coś pomieszam w ustawieniach przez SD to auto opada, a jak wrócę ustawienia fabryczne to trzyma normalne wysokości bez znaczenia na czas stania. Jednak mi pasuje wysokość i parametry trakcyjne z tego tytułu płynące.
Po wymianie płynu raczej tylko powinien zacząć opadać pompa nie powinna odczuć zmiany
Po wymianie płynu raczej tylko powinien zacząć opadać pompa nie powinna odczuć zmiany
Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 23 października 2014 - 12:46
#46
Napisano 23 października 2014 - 14:19
U mnie ustawiałem wysokość mechanicznie na tych drażkach .Jak kupiłem tego Mercedesa to już miał zamontowane regulowane drążki i tylko troche pokręciłem by był jeszcze niżej . Z tymi drązkami też trzeba sie ostrożnie obchodzić troche za mocno skręcisz długosc i też zaraz opada na glebe . w SD nic nie grzebałem z wysokoscią . Nie wiem czy AMG zawory ma inne ale amortyzatory są sygnowane napisem AMG ale jaka jest róznica miedzy amortyzatorem AMG a zwykłym ?
Dobrze mi sie zdaje ze pod osłoną amortyzatora jest normalna sprężyna ?? może AMG spręzyne ma twardszą (jesli taka faktycznie tam jest)?
Dobrze mi sie zdaje ze pod osłoną amortyzatora jest normalna sprężyna ?? może AMG spręzyne ma twardszą (jesli taka faktycznie tam jest)?
#49 Gość_auto_
Napisano 06 grudnia 2014 - 23:01
ale ześ sobie pokrowiec kupił;-)
fajny masz garaz,jak taki maly bunkier;-)
fajny masz garaz,jak taki maly bunkier;-)
#50
Napisano 06 grudnia 2014 - 23:17
Wiesz jak jest u mnie leci łańcuch , tarcze przód i podobno muszę spuścić tylne sanki by wymienić cztery górne wahacze : żaden nie ma najmniejszego luzu ale gumy ukręcone i trzeszczą okrutnie zabierając całą przyjemność z jazdy
Dokładnie ! auto stoi pod kamerami i ochrona 24 godziny na dobę
Użytkownik auto dnia 06 grudnia 2014 - 23:01 napisał
fajny masz garaz,jak taki maly bunkier;-)
Dokładnie ! auto stoi pod kamerami i ochrona 24 godziny na dobę
Użytkownik Musashi edytował ten post 06 grudnia 2014 - 23:19
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W203] 2.2 CDI 2003 problem z ekektryka |
Mercedes C, E i CLK | zabamix |
|
|
|
W212 czyli E200CDI z 2003 r czy warto |
Pozostałe modele | Baltycki |
|
||
Mercedes CL55 AMG Kompresor (w215) dcięcie paliwa powyżej 200km/h |
Mercedes S, CL i SEC | lukluk222 |
|
||
Artykuł o W124 z 2003 roku - motofakty.pl |
Media - Audio, Video, Jpg | inutile |
|
|
|
Jaki Olej do W215 CL55 Kompressor |
Mercedes S, CL i SEC | Musashi |
|