Skocz do zawartości




[W215] Musashi CL55 2003


76 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 22 października 2014 - 21:45

Ja na płukankę zakupiłem 12 litrów i byłem przy wymianie (przetaczaniu ) i została niecała butelka. Fajnie to wyglądało jak auto na max idzie przodem do góry , a tył w dół i tak na zmianę. Ciężko było łapać tryskające płyny. Dopiero płyn był klarowny. Do tego trzeba też wymienić filtry i tylko 3mikronowe bo 10 chyba już nie są w sprzedaży . Płyn jaki użyłem płyn nie oryginalny znaczy bez loga mercedesa jest on dostępny bezproblemowo

Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 22 października 2014 - 21:47




#42 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 22 października 2014 - 22:02

Filtry nowe i w zbiorniczku głównym i w wspomie też . Na ebay.de do płynu dokłądaja dodatkowy filtr na przewód co ma niby opiłki zbierać. A jaka specyfikacja tego płynu co kupowałeś ? na oryginalnej butelce nie ma żadnych oznaczeń :/

#43 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 22 października 2014 - 22:05

W galerii jest foto, ale jak trzeba będzie to poszukam.
Jeszcze jedno mnie ciekawi. Jaka była przyczyna rozwalenia pompy? Przypadkiem nie jest to wina niskiego zawiasu ? To jest bardzo ważne żeby przyczyny się doszukać

#44 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 22 października 2014 - 22:23

Nie mam własnie pojęcia , przyczyny sie nie doszukałem ale podsyłałem to foto do firmy regenerującej pompy pod pretekstem regeneracji jej i twierdzą że to normalna usterka tych pomp. Poziom płynu był w normie i nie przekraczał górnych granic . Pompa miała 12lat i płyn wyglądał jak by też miał tyle :D może wymiana na nowy płyn pompie zaszkodziła :E niby dziwna teoria ale jak sobie pomysle ze pompa latała 12 lat i akurat mi po miesiącu od wymiany płynu padła ??

Gleba faktycznie sroga szczególnie z przodu ale jeszcze 1cm dało by rade zejść a jak by opone zmienił z 255 na 235 to i 2cm by poszedł jeszcze niżej :E
Ale w PL by już nie polatał teraz już jest cieżko na koleinach trzeba uważac by miski nie zgubić :/

#45 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 23 października 2014 - 12:45

Mnie właśnie zastanawia jak system jest obniżony? Czy ma inne sterowniki (zawory), czy tylko różnica jest w drążkach trzymających wysokość. Ja na 18 calowym kole chcę podnieść tylne zawieszenie :E bo nie ma "pozycji klina", przy ogumieniu dobranym jak producent zaleca do felg Brabusa, jednak mądry komputerek twierdzi że jest już poza zakresem i nic nie wskóram :/ Zabawne jest że jak tylko coś pomieszam w ustawieniach przez SD to auto opada, a jak wrócę ustawienia fabryczne to trzyma normalne wysokości bez znaczenia na czas stania. :mrgreen: Jednak mi pasuje wysokość i parametry trakcyjne z tego tytułu płynące.
Po wymianie płynu raczej tylko powinien zacząć opadać pompa nie powinna odczuć zmiany

Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 23 października 2014 - 12:46


#46 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 23 października 2014 - 14:19

U mnie ustawiałem wysokość mechanicznie na tych drażkach .Jak kupiłem tego Mercedesa to już miał zamontowane regulowane drążki i tylko troche pokręciłem by był jeszcze niżej . Z tymi drązkami też trzeba sie ostrożnie obchodzić troche za mocno skręcisz długosc i też zaraz opada na glebe . w SD nic nie grzebałem z wysokoscią . Nie wiem czy AMG zawory ma inne ale amortyzatory są sygnowane napisem AMG ale jaka jest róznica miedzy amortyzatorem AMG a zwykłym ? :hmm:
Dobrze mi sie zdaje ze pod osłoną amortyzatora jest normalna sprężyna ?? może AMG spręzyne ma twardszą (jesli taka faktycznie tam jest)?

#47 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 06 grudnia 2014 - 22:38

50zl wydane w lidlu a tyle radości :D
Dołączona grafika

Auto umyte nawoskowane i oficjalnie oddelegowane na ferie zimowe :E
Na wiosne ostro działamy bo zawsze jest cos co mozna poprawić ;)

#48 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 06 grudnia 2014 - 22:46

Wyświetl postUżytkownik Musashi dnia 06 grudnia 2014 - 22:38 napisał

Na wiosne ostro działamy bo zawsze jest cos co mozna poprawić ;)
to się robi właśnie zimą żeby na sezon wszystko było igiełka ;P U mnie konserwacja i walka z rudą Panią :mrgreen: Pewnie i u Ciebie pokazuje swoje wdzięki :D

#49 Gość_auto_


  • Na forum od: --

Napisano 06 grudnia 2014 - 23:01

ale ześ sobie pokrowiec kupił;-)
fajny masz garaz,jak taki maly bunkier;-)

#50 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 06 grudnia 2014 - 23:17

Wiesz jak jest :E u mnie leci łańcuch , tarcze przód i podobno muszę spuścić tylne sanki by wymienić cztery górne wahacze : żaden nie ma najmniejszego luzu ale gumy ukręcone i trzeszczą okrutnie zabierając całą przyjemność z jazdy :/


Wyświetl postUżytkownik auto dnia 06 grudnia 2014 - 23:01 napisał

fajny masz garaz,jak taki maly bunkier;-)

Dokładnie ! auto stoi pod kamerami i ochrona 24 godziny na dobę :D

Użytkownik Musashi edytował ten post 06 grudnia 2014 - 23:19









Podobne tematy Zwiń