Skocz do zawartości




- - - - -

[w140] Problem z mocą? S-ka reaguje dopiero od połowy gazu ?


18 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 03 września 2014 - 13:32

Ta lampka odpowiada rowniez za inne powody trybu awaryjnego. Nie jest wykluczone ze np. masz padniety czujnik ABS i swieci ABS/ASR ale jak go naprawisz to dalej bedzie swiecic bo masz cos nie tak z np. sterowaniem przepustnica. Dioda w reke i zczytac bledy albo lepiej SD.



#12 Offline   shadow555


  • Postów: 10
  • Na forum od: 08 wrz 2014
  • Miejscowość: Gorzów Wlkp.
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 3.2 W trakcie swapu
  • Inne auto:Chevrolet Blazer s10 2.8 86r

Napisano 10 września 2014 - 21:46

Kumpel w swoim CL-u miał to samo. Uszkodzony był prawy czujnik abs. Gdy tylko mocniej się skręciło kołami to zapalała się kontrolka ASR a gaz działał od połowy. Towarzyszyło temu również obniżenie mocy wspomagania. Po naprawie czujnika jest wszystko ok także stawiam na to. Lutownica + kabel i będzie si. Pozdrawiam.

#13 Offline   KamilS420


  • Postów: 38
  • Na forum od: 12 gru 2012
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:MB W140 S420 V8 '95
  • Inne auto:Skoda Fabia 1.9 TDI '03

Napisano 06 października 2014 - 10:54

shadow555- co masz na mysli mowiąc lutownica i kabel ? :D

#14 Offline   szczepek


  • Postów: 75
  • Na forum od: 23 mar 2015
  • Miejscowość: bartoszyce
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 maja 2015 - 09:28

Witam Panowie od tygodnia mam ten sam problem co kolega, który zaczął temat. Esa jest strasznie zamulona w tarasie jak się rozpędzę i wcisnę pedał mocno to idzie powoli się rozpędzi i potem już normalnie. Jak by właśnie pedał od połowy działał. W mieście jak gazem lekko operuje jest straszny muł i wydaje mi się że spalanie podskoczyło dość mocno. Mieszkam w małej miejscowości i nikt nie mógł się podłączyć pod kompa a jak jeden mechanik się podłączył to nie wykryło błędów. Powiedział że nie chce zaglądać bo powodów może być sporo a on nie będzie zgadywał. ASR nie świeci się mi a lampka SRS nie działa jak włączę zapłon. Pomożecie jakoś aby mechanik wiedział mniej więcej co szukać?

Użytkownik szczepek edytował ten post 14 maja 2015 - 09:41


#15 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 14 maja 2015 - 09:35

Jeżeli lampka ASR się nie świeci i przepustnica nie działa jak trzeba to może ma wtyczkę odłączoną :) Chociaż wydaje mi się że w takim przypadku też lampka ASR powinna się świecić. Możliwe też że sterownik ASR się uszkodził, nie ma zasilania lub nie ma go wcale :E sprawdź w skrzynce z komputerami bezpieczniki na komputerze pierwszym od kabiny i czy masz komputer z napisem EGAS.

#16 Offline   szczepek


  • Postów: 75
  • Na forum od: 23 mar 2015
  • Miejscowość: bartoszyce
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 maja 2015 - 08:55

Przepraszam ABS lampka świeci się przy zapalonym zapłonie i znika po zapaleniu samochodu. Spojrzałem na SRS czyli poduszki niechcący. Ale dalej szukać winy w ABS ars? Czy wszystkie bezpieczniki po kolei sprawdzić? czy mogę jeździć zanim nie znajdę winy zamulenia samochodu. Boje się aby nic się nie stało.

Użytkownik szczepek edytował ten post 15 maja 2015 - 08:59


#17 Offline   szczepek


  • Postów: 75
  • Na forum od: 23 mar 2015
  • Miejscowość: bartoszyce
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 maja 2015 - 09:08

Przepraszam za głupie być może dla was pytania ale jestem zielony na temat machaniki samochodu. W140 to mój wymarzony samochód i jak coś źle chodzi albo za głośno to już strasznie panikuje.

#18 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 maja 2015 - 10:01

Poszukaj o diagnostyce diodą LED - samemu możesz sprawdzić, co mu mniej-więcej dolega. Przyczyn może być mnóstwo - od uszkodzeń elektronicznych, do takich bzdur jak nieprawidłowo napięta linka gazu/cięgła

#19 Offline   Mazurek


  • Postów: 52
  • Na forum od: 18 paź 2008
  • Miejscowość: Lasy Chojnowskie
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 maja 2015 - 12:02

A może to wina zaworu EGR?
Jeśli zawór się zatnie, silnik traci moc bo dławi się spalinami. Miałem tak podczas długich podjazdów w górach.
http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,wrx4p4 .

Użytkownik Mazurek edytował ten post 20 maja 2015 - 12:10









Podobne tematy Zwiń