Jump to content




- - - - -

Zagazowywać czy nie ?


114 replies to this topic

#111 Offline   devylin


  • posts 17
  • Joined 11 Apr 2012
  • Miejscowość: Ostrołęka
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:FSM 126p 650E FL 1990r

Posted 18 April 2012 - 15:43

mam w124 230e
przez pierwsze dwa lata uzytkowania siediala zwykla instalka na srube.
zdemontowalem bo nie mial sily.ale nic sie nie dzialo
teraz mam blosa
spalanie miasto przy bardzo ostrej jezdzie to 12 litrow
przy normalnej 10
rewelacja
przynajmniej jak na razie
co bedzie pozniej czas pokaze
mercrdes nigdy mi nie strzelil a z instalacja elektryczna bylo roznie
teraz mam wszystko nowe wie cpewnie przez najblizsze 50.000 nie bede sie dotykal



#112 Gość_savant_


  • Joined --

Posted 18 April 2012 - 20:57

Wyświetl postUżytkownik devylin dnia 18 April 2012 - 15:43 napisał

spalanie miasto przy bardzo ostrej jezdzie to 12 litrow

Poważnie? Jak nie w201 1.8 palące po mieście 7.5 benzyny ostro traktowane to takie cudo palące mniej niż zagazowany Golfik z jednopunktem :hmm: Coraz więcej wypowiedzi świadczy o tym, że Mercedesy z wiekiem robią się coraz oszczędniejsze...dużo bardziej niż optymistyczne założenia fabryczne dla nowych jednostek w teście symulującym miasto(dalekim od ostrej jazdy). Dodajmy zwyżkę dla LPG, bo kaloryczność itp. Chyba się te auta gniewają na paliwo, zresztą przy takich cenach nic dziwnego :E . Nie bierz tego do siebie, lecz jak czytam takie wyniki dla "ostrej jazdy" to się w ogóle odechciewa cokolwiek czytać ;)

Jak masz wszystko w porządku to ostro traktowane w124 2.3 z BLOSem w trasie powinno niemal tyle zżerać co rzekomo ostro jechane po opłotkach . Kwestia czy przelot, czy ciągłe skoki z redukcją do IIIk przy wyprzedzaniu niech pozostanie otwarta.
A tak jak piszesz skutkiem jest, że ludzie kupują, gazują i.....auuuuu, mamo, on pali po mieście dużo więcej niż pan obiecał. Drutują, kombinują....strzelają

Ludzie, gazujcie, lecz nie oczekujcie, że 22 letni w124 spali katowany mniej niż jakiś zasrany eco blue green "kotec", a już nie mniej niż fabryka proponowała w normalnym teście miejskim....w jego symulacji.
Mała anegdotka -znajomy do innego znajomka powiedział, że mu Pasek 1.9TDI 130 koni w mieście do 4.5 pali "maks maksów", to mu adwersarz zalecił...czyszczenie dolotu i komór spalania, bo od działania EGRu i nagaru pojemność się zmniejszyła :E
Wiem, złośliwość więc napiszę po męsku -nie wierzę w takie spalania, fizyka i stechiometria są nieubłagane dla klasycznych aut.

Edited by savant, 18 April 2012 - 21:03.


#113 Offline   piotrek.m5


  • posts 5,595
  • Joined 27 Oct 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 19 April 2012 - 16:36

może zamiast tej 1 powinna byc 2 w miejscu cyfry dziesiętnej ? :hmm: :E

#114 Offline   Andrzejkudowa


  • posts 255
  • Joined 27 Oct 2009
  • Miejscowość: Kudowa-Zdrój
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 200D
  • Inne auto:Ford Sierra OHC EFI, Audi 80

Posted 19 April 2012 - 22:09

:mrgreen: mi m102 2,0 po mieście przy ostrej jeździe 15 brał bez problemu, a tu 12 gazu :E

#115 Offline   Lord Zekanda


  • posts 2,423
  • Joined 22 Feb 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 19 April 2012 - 22:48

Noo mnie też M102 na gaźniku pali 7,2 l LPG... a potem się budzę i jest poniedziałek rano :E